Belgarion 25.10.2015 15:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Października 2015 Witam Jako, że nie dawno zamieszkałem na "swoim" (już 3 lata ), chciałbym w końcu skompletować swoje elektronarzędzia, a nie wiecznie pożyczać od taty. Nie mam dużego doświadczenia ze wszystkimi firmami na rynku i dlatego liczę na Waszą pomoc w ocenie Wiem, że firmy typu Makita, Hitachi czy Bosch są bardzo dobre, ale także drogie a potrzebuje tylko do domowego użytku (oczywiście nie chce najtańszego bublu i żeby starczyło na parę ładnych lat). Czyli chodzi o w miarę dobre elektronarzędzia a za rozsądną cenę. Do sedna, potrzebuje: 1. Wiertarkę udarową - do 250 zł - myślałem o Boschu, Graphite albo z Deckera 2. Wkrętarka - do 200 zł - ostatnio widziałem tanie z Verto czy Decker (coś za tanio ??) 3. Wyrzynarka - do 150 zł - tata ma z Graphite i nie narzeka 4. Zestaw bitów do wiertarki czy wkrętarki - Stanley, Milwaukee, Hitachi albo DeWalt ?? 5. Pistolet do kleju Na forach przewija się wiele "średnich" firm od Skila, Dewalta, Graphite czy Einhella itp itd i czy warto w nie inwestować ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mietek440 26.10.2015 22:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Października 2015 Dobrej wiertarki ani wkrętarki za te pieniądze nie kupisz . Proponuję młotowiertarkę a nie wiertarkę udarową , młotowiertarka ma udar pneumatyczny , wiertarka udarowa mechaniczny . Nie stać cię na nową kup używaną w dobrym stanie , proponuję bosch gbh 2-26 dfr . We wkrętarce najważniejsze są ogniwa , najlepsze byłby Li-Jon jednak za 200 zł zapomnij . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania