Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Bojler CO a ciśnienie wody w prysznicu

Neodo

Recommended Posts

Witam. Postanowilem że W moim przyszłym mieszkaniu założe bojler CO z grzałką 100 - 140 l. Boiler by wisiał w pomieszczeniu za łazienką pod sufitem. Jestem zielony w temacie bojlerow dlatego powstał ten temat. Jak wygląda sprawa z prysznicem? Grawitacyjnie by nie było ciśnienia , a przecież nie ma w bojlerze żadnej pompy chyba? Nie mam się kogo poradzić ponieważ wszyscy znajomi posiadający bojler mają wanny. Temat może wydać się śmieszny ale na prawdę nie mam pojęcia na jakiej zasadzie się to odbywa.

Witam. Postanowilem że W moim przyszłym mieszkaniu założe bojler CO z grzałką 100 - 140 l. Boiler by wisiał w pomieszczeniu za łazienką pod sufitem. Jestem zielony w temacie bojlerow dlatego powstał ten temat. Jak wygląda sprawa z prysznicem? Grawitacyjnie by nie było ciśnienia , a przecież nie ma w bojlerze żadnej pompy chyba? Nie mam się kogo poradzić ponieważ wszyscy znajomi posiadający bojler mają wanny. Temat może wydać się śmieszny ale na prawdę nie mam pojęcia na jakiej zasadzie się to odbywa.

Taki zbiornik to "gruba rura". Skoro w cienkich rurach ktore dostarczaja wode do mieszkania jest cisnienie to i w grubej rurze tez bedzie.

Lub inaczej, ciepla woda z boljera jest wypychana zimna woda ktora do niego wpada jak odkrecasz kran.