lauriii123 06.11.2015 19:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Listopada 2015 Mieszkam w domu w zabudowie blizniaczej,nie dawno zorientowalam sie,ze ilosc krokwi jest nie zgodna z projektem dokladnie brakuje po trzy na kazda strone.W domu mieszkam od roku i masowo zaczely pekac sciany glownie na klatce,przy oknach ogolnie na calym pietrze.Mam pytanie czy to ma zwiazek z oporem jaki stawia dach na sciany?dodam ze po dwoch miesiacach od wprowadzki dach jakby sie osiadl jest "pofalowany".Czy mam prawo zadac od dewelopera poprawy tego dachu i naprawy scian?.Jestem laikiem nie znam sie fachowo na tych sprawach:(prosze o rady z gory dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MWer 06.11.2015 21:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Listopada 2015 Myślę że nie trzeba być specjalistą, żeby wyrazić niezadowolenie inwestoru. Jeśli ściany popękani - coś napewno uczynione złe. Bez zdjęcz, projekta i badań można tyłko odgadywać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andrzej Wilhelmi 07.11.2015 18:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Listopada 2015 Ilość krokwi nie ma wpływu na pęknięcia ścian. Natomiast brak trzech par krokwi to karygodna oszczędność. W przypadku gdy faktycznie ich brakuje to cały dach łącznie z więźbą jest do demontażu. Kierownik budowy powinien stracić uprawnienia a deweloper powinien być wyrzucony z rynku. Na czas remontu dachu deweloper musi Ci zagwarantować zakwaterowanie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
DACxxxAZ 08.11.2015 13:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Daj fotki i skan projektu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania