Tomasz 1980 07.11.2015 10:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Listopada 2015 Witam. Prosze o pomoc w kwesti pieca grzewczego i ogrzewania. Odziedziczyłem dom w którym jest piec o mozliwościach ogrzewania domu około 150 m2.Mój dom jest około 120 m -jest zamontowany płaszcz wodny w kominie-dośc mocno oklejony sadzą i smołą po paleniu poprzedniego właściciela. Problem polega mój na tym że mm ustawioną tempereturę gotowania wody w piecu na około 50 stopni gdyż jak zwiększę to z zaworu wodnego zaczyna kapać woda, ale wtedy w piecu nie pali mi sie dobrze tylko tak niestety dusi i mam często zwro dymu w kierunku domu. Prosze poradzcie gdzie jest przyczyna i co z tym zaworem bo chyba nie jest to w porządku???Przepraszam za mało fachowe to wyjaśnienie ale naprawdę nie znam się na tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania