seler2 17.09.2018 08:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Września 2018 ja tak zrobiłem w kuchni letniej bo było mało metrów i wyszło dobrze ale płyty są tysiąc razy szybsze, prostsze i efekt dużo lepszy jeśli nie ma się mega wprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
e_gregor 17.09.2018 08:59 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Września 2018 Mam doświadczenie z siatką ne elewacji - koszmarnie dużo pracy. Lokalna hurtownia nie ma płyt 3m więc brałem 2,6. W pojedynkę trudniej też by było się w tym jednak niezbyt dużym domu poruszać z takimi płytami. Z płytami 2,6 mam już cieżko na zakrętach wyrabiać. Klej nakładam pacą zębatą na cała płytę - pisałem o tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aiki 17.09.2018 16:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Września 2018 Powinieneś dawać dystanse od posadzki w postaci kawałków płyt.Tak moga puchnąc od wilgoci no i jeśli masz mieć panele to masz super dylatację bo panel wchodzi pod płytę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
e_gregor 18.09.2018 05:41 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Września 2018 Powinieneś dawać dystanse od posadzki w postaci kawałków płyt. Tak moga puchnąc od wilgoci no i jeśli masz mieć panele to masz super dylatację bo panel wchodzi pod płytę. Hmmm - dzięki za poradę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Daniellos_ 18.09.2018 06:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Września 2018 Szacun za samorobienie auta. Ja też to co mogę to leczę samemu, chociaż przy Tobie to drobiazgi Sufit w salonie wyszedł bardzo fajnie. No i mniej szpachlowania Szpary akryluj, bo silikon byłoby ciężko pomalować. Akryl kup markowy. Te tańsze potrafią żółknąć z czasem i później na farbie się odbrawia. Ogólnie wygląda to czysto i schludnie. Też przerabiałem płyty kg klejone na grzebień. Faktycznie klej pieruńsko szybko wiąże. Szczególnie u mnie gdy silka pomimo gruntowania dość szybko odciągała wilgoć z kleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
e_gregor 26.09.2018 12:01 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Września 2018 Kotłownia przetarta i nałożona gładź. Zacząłem układać kafelki. Miały być prosto ale idą w caro... bo bedzie ładniej i jakoś tak do kratki odpływowej bardziej pasuje http://i.imgur.com/WdtK0Rjl.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Slyder 27.09.2018 09:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Września 2018 a ja chciałbym zapytać czy nie miałeś problemu z falowaniem płyt gk przy klejeniu. Mnie też czeka ta praca ale zastanawiam się czy nie dawać kleju na ścianę aby płyta nie dostała za dużo wilgoci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
e_gregor 27.09.2018 10:01 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Września 2018 Falowanie? Problemu nie zauważyłem. Natomiast przez wilgoć płyta robi sie bardzo wiotka i trzeba ją ostrożnie ale zdecydowanie podnosić. O smarowaniu kleju na ścianie myślałem, ale przeraża mnie powierzchnia i wizja jego spływania. Jak pisałem gdzieś wcześniej klej robie dość rzadki żeby potem dało się płytę docisnać. Gęsty klej trudno docisnać w przypadku kafelka 30cm (czyli powierzchnia 0,1m2) a co dopiero przy 3m2 płyty. Klej wylewam z wiadra na płytę a potem energicznie rozprowadzam szeroką paca zebata po całej płycie. Przez co nakładanie go trwa barzo krótko. Przy tej czynności uwijam się na prawdę ostro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
seler2 27.09.2018 10:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Września 2018 Ja nakładałem grzebieniem 10mm na ścianę dosiskałem płytę, dobijałem lekko łatą żeby było równo a potem dobijałem kantówką struganą 10x10 ok 1m długą stukaną młotkiem 1,5k. Wychodziło idealnie ale ja mam perfekt ściany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
_arek_ 27.09.2018 20:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Września 2018 Będziesz czymś maskował łączniki metalowe od wiązarów ?? Czy zostawiasz jak jest ??Sufit faktycznie fajnie wyszedł, będę musiał przemyśleć u siebie. Mamy właśnie wysoki sufit ze skosami i chcieliśmy troszkę drewienka uwidocznić, ale jakoś pomysłu brakowało...a tu proszę.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
e_gregor 28.09.2018 08:13 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Września 2018 Nie chce maqskować. Każdy mnie o to pyta. Te wiązary to element konstrukcji budynku a nie imitacja. Skoro łączniki są fragmentem technologii wykonania to czemu mam je ukrywać? Przejadę drewno lakierobejcą i tak samo polece po łącznikach wiec nadal będą widoczne ale mniej będą kontrastować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
_arek_ 28.09.2018 09:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Września 2018 O to mnie właśnie chodziło... czy będziesz czymś to jeszcze malował czy "żywy" metal zostawiasz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
e_gregor 28.09.2018 10:46 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Września 2018 Takie dwie fotki jeszcze z wczoraj. W sumie nic ciekawego. Ten system poziomowania kafli to wspaniała rzecz. Nawet taki niezdara i łamaga jak ja może równo układać kafle na podłodze http://i.imgur.com/eKP65aFl.jpg http://i.imgur.com/EUyz1wXl.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
karster 30.09.2018 11:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Września 2018 Jakiej firmy kliny kupiłeś? Na fb chwalą chyba w większości kubale. PozdrawiamKarol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
e_gregor 01.10.2018 05:44 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2018 Na alle(drogo). Jakiś kubeł za 58zł 300+100. Patrzę, że to simpleFIX. Na innych nie pracowałem to nie mam porównania ale mi sie robiło dobrze. Zrywa się je łatwo uderzeniem młotka gumowego w bok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kamil_ 04.10.2018 01:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Października 2018 Miałeś do tego jakiś „klucz” czy po prostu młoteczkiem wbijaleś przy poziomowaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
e_gregor 04.10.2018 05:05 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Października 2018 Młotkiem to by sie chyba połamało. Palcami wciskałem. Przy jakiejś wielkiej powierzchni na pewno warto miec stosowny klucz ale przy kilku metrach spokojnie obędzie się bez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
e_gregor 15.10.2018 07:28 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Października 2018 Tydzień urlopu za mną. Coś tam porobiłem ale dałoby się pewnie więcej gdybym tak przemeczony nie był: - zrobiłem podłogę z OSB na stryszku - fugi w kotłowni - zamontowałem kominek - podłączyłem rekuperator - zamontowałem zbiornik cwu 500l i zmontowałem hydraulikę kotłowni (zostało teraz tylko zrobić elektrykę ze sterowaniem) - odpowietrzyłem i przepłukałem podłogówkę - jakieś tam pierdoły w przerwach jak porzadek w salonie, obrobienie okien w salonie, szpachlowanie łączeń gk w jednym z pokoi Od razu uprzedzam pytanie o wiadro - to nie z zaworu bezpieczeństwa cieknie tylko z korka gwintu gdzie będzie naczynie wzbiorcze cwu. Niestety jeszcze go nie mam wiec korek wkreciłem na teflon. Reszta gwintów zrobiona na pakuły. No i wiadomo gdzie cieknie Jasne, nie jestem hydraulikiem. Pewnie gdybym był to i z teflonem nie miałbym problemu. Podłaczyłem jedną fazę grzałki przez kabel wtyczką do gniazdka żeby próbnie rozgrzać nieco bojler. Ciśnienie wzrosło zalewdwie z 3,5 do 4,5 Bara pomiumo braku naczynia. Tak mało dlatego, że grzałem tylko do 30-paru stopni a poza tym cała linia recyrkulacji celowo nie była przeze mnie odpowietrzana i ona robi troche za naczynie wzbiorcze. http://i.imgur.com/FvdUdvNl.jpg http://i.imgur.com/ggfDDpVl.jpg http://i.imgur.com/MXAlrk0l.jpg http://i.imgur.com/OEa5jn8l.jpg http://i.imgur.com/Afhuqrzl.jpg http://i.imgur.com/qnC17i9l.jpg http://i.imgur.com/YG9jncpl.jpg http://i.imgur.com/uOfB3ZUl.jpg http://i.imgur.com/9hhZzoYl.jpg http://i.imgur.com/koqgVQ0l.jpg http://i.imgur.com/14HOBAGl.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
e_gregor 19.10.2018 05:41 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Października 2018 Zmontowałem "automatykę" kotłowni. Dodatkowo założe jeszcze hydrostat oraz bimetal żeby zabezpieczyć grzałkę przed brakiem wody (ciśnienia) i przegrzaniem. Wysyłam pokrywę otworu rewizyjnego do Lemeta żeby mi dospawali mufę 6/4 na grzałkę. Na próbę grzałka była zamontowana w połowie wysokości więc podłogówka nie grzała. http://i.imgur.com/dwGzJfyl.jpg http://i.imgur.com/4YKf4x0l.jpg http://i.imgur.com/5DGvDnNl.jpg http://i.imgur.com/0LuGXrEl.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
e_gregor 24.10.2018 09:09 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Października 2018 Zamontowałem Lunie szafkę sterowniczą z temremometrem własnej konstrukcji z wskaźnikiem sprawności http://i.imgur.com/ZJBsahCl.jpg http://i.imgur.com/ACA4boPl.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.