Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Trzeci pokój z kuchni, mieszkanie 51m2

Aliiii

Recommended Posts

Witam wszystkich forumowiczów :bye:

Jesteśmy świeżymi nabywcami pierwszego M. Jest to mieszkanie w bloku o powierzchni 51m2. Mieszkanie jest dwupokojowe i zastanawiamy się czy dałoby bez wielkiego burzenia i przesuwania wszystkich ścian zyskać trzeci pokój. Pierwsza nasza myśl to przeniesienie kuchni do przedpokoju (przedpokój jest szeroki na 1,95m i długi około 4 metrów - jak będę w domu, zmierzę dokładniej). Nie znam się na kanalizacji i wentylacji, ale wydaje mi się, że moglibyśmy się podłączyć do komina wentylacyjnego w łazience, to samo z wodą i odpływem.

Byłabym wdzięczna za sugestie. Czy nasz pomysł ma sens? A może jakieś inne pomysły?

Pozdrawiam.

Ps. A może lepszym rozwiązaniem byłoby zburzenie ścianki między przedpokojem i zrobienie salonu z aneksem kuchennym (wtedy jego powierzchnia miałaby ok 30m2)? Tylko czy przeniesienie kuchni do salonu będzie możliwe jeżeli chodzi o podłączenie wody i wentylację?

img158.jpg

img159.jpg

Edytowane przez Aliiii

Kinka, Twój pomysł jest bezbłędny! Tylko....obawiam się, że ściana między przedpokojem a dużym pokojem jest jednak nośna (mamy mieszkanie dopiero od dwóch dni i nie zdążyliśmy jeszcze dokładnie wszystkiego zbadać, ale niestety na to się zapowiada. Ta ściana jest sporo grubsza niż pozostałe...). Kurcze szkoda, bo mieszkanie byłoby mega funkcjonalne :(

Pozostaje kombinować z kuchnią bez burzenia ściany. Ale czy to ma sens?

Ufff... Całe popołudnie po pracy biegałam z miarą i robiłam o nowa projekt mieszkania (poprzedni był robiony przez sprzedających i wypadało sprawdzić go z rzeczywistością). Wklejam efekty mojej pracy :cool: