editt2 24.11.2015 18:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 (edytowane) Parę dni temu dotarła do mnie przesyłka z oknami Fakro, 4 sztuki U5 , dzisiaj zostały zamontowane, mam pytanie odnośnie skazy na jednej ramie z okien, po wypakowaniu okna zauważyliśmy skazę, dokładnie zdj w załączniku. Klient wydając 2 tysiące za okno... chciałby mieć to okno idealne Dodam że nie było widać żadnej ingerencji w przesyłkę, stąd dla mnie dziwne, bo na pozostałych oknach niema czegoś takiego.. Okno już założyliśmy ze względu aby zamknąć dach. Czy coś podlega reklamacji? wymiany czy cokolwiek? To nie są okna za 500 -700zl.. tylko sztuka kosztuje 2 tyś, są to okna "premium" więc klient też powinien mieć jakieś wymagania? Edytowane 24 Listopada 2015 przez editt2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Ekspert FAKRO 25.11.2015 09:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 Witam, W tej sprawie proszę o bezpośredni kontakt z działem Serwisu firmy FAKRO.Problem zgłosić można przez specjalnie przygotowany formularz, dostępny na stronie internetowej:http://www.fakro.pl/oferta/serwis/gwarancja/zgloszenie/Proszę o przygotowanie danych z tabliczki znamionowej, dowodu zakupu lub karty gwarancyjnej. PozdrawiamKonsultant FAKRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.