Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Parę dni temu dotarła do mnie przesyłka z oknami Fakro, 4 sztuki U5 , dzisiaj zostały zamontowane, mam pytanie odnośnie skazy na jednej ramie z okien, po wypakowaniu okna zauważyliśmy skazę, dokładnie zdj w załączniku.

Klient wydając 2 tysiące za okno... chciałby mieć to okno idealne :)

 

Dodam że nie było widać żadnej ingerencji w przesyłkę, stąd dla mnie dziwne, bo na pozostałych oknach niema czegoś takiego.. Okno już założyliśmy ze względu aby zamknąć dach.

 

Czy coś podlega reklamacji? wymiany czy cokolwiek? To nie są okna za 500 -700zl.. tylko sztuka kosztuje 2 tyś, są to okna "premium" więc klient też powinien mieć jakieś wymagania?

IMG_20151124_115334.jpg

Edytowane przez editt2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

W tej sprawie proszę o bezpośredni kontakt z działem Serwisu firmy FAKRO.

Problem zgłosić można przez specjalnie przygotowany formularz, dostępny na stronie internetowej:http://www.fakro.pl/oferta/serwis/gwarancja/zgloszenie/

Proszę o przygotowanie danych z tabliczki znamionowej, dowodu zakupu lub karty gwarancyjnej.

 

Pozdrawiam

Konsultant FAKRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...