bart1500 27.11.2015 09:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Listopada 2015 Hej Panie i Panowie. Mieszkam w domu, w którym.. Są różne cuda architektury. Dom był budowany w latach 80. Dokładnie, w którym roku dopiero się dowiaduje, ale to chyba najmniej ważne. Zadziwiają mnie tu niektóre rozwiązania. Jednym z nich jest brak drzwiczek komina na I piętrze. Podobno kiedyś tam były. Ale ktoś położył u góry płyty, przysłonił nimi komin. W którym są one pokoju? Nie wiem. Nie chce też zrywać tych płyt (na razie) w celu szukania tych drzwiczek. Chciałbym je jednak wykuć na strychu. Jeżeli tak w ogóle można. Ułatwiłoby to czyszczenie komina ze względu na dość wysoki i stromy dach. Dałoby radę takie coś zrobić? Jeszcze nie odkryłem z czego ten komin jest zrobiony. Wydaje mi się,że z cegły, albo z bloczków. Jestem amatorem. Dopiero raczkuje w tych sprawach. Ale chce zacząć ten dom powoli ogarniać. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bart1500 02.12.2015 03:15 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2015 Ktoś, coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kominki Piotr Batura 04.12.2015 18:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 Zwykle miara i bystre oko wystarcza...Na kominie nie powinno być płyt, tylko tynk. Drzwiczki na strychu mogą być, ale na tyle wysoko, byś potem jakimiś gratami ich nie zasłonił, bo to grozi pożarem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bart1500 04.12.2015 21:56 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 I czym najlepiej to zrobić? W sumie na strychu prócz wyrównawczego nic nie ma. Drewniana podłoga. I kurz. W sumie miejsca do pracy mało, bo tylko około metra komina jest na strychu, potem wychodzi już na dach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania