Ksosik 27.01.2019 15:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2019 @Ksosik.... już Ci nic nie chciałem wczoraj pisać, ale podejrzewałem, że tak będzie. U mnie podłączenie nawet wyklucza, żeby mi się woda wykraplała na wlocie. Zresztą, zawsze jak go rozbierałem, dokładnie sprawdzałem, gdzie jest mokro. To co pokazałeś na zdjęciu było już przerabiane w tym wątku. Również rozwiązanie, które pomaga. Ja na Twoim miejscu bym nic jednak nie robił, tylko wezwał ponownie serwis. Kolego serwis był u mnie dwa razy. W tym tygodniu będzie trzeci. Nie wiem za bardzo co robić w tej sytuacji...wymiana na nowy nic nie da, bo problem mają podejrzewam wszystkie, a ciekawe czy na zwrot kasy mogę liczyć...zobaczymy, będę dawał znać na bieżąco. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/206339-ciekn%C4%85cy-brink-renovent-excellent-300/page/10/#findComment-7643397 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
r19 27.01.2019 16:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2019 Kolego serwis był u mnie dwa razy. W tym tygodniu będzie trzeci. Nie wiem za bardzo co robić w tej sytuacji...wymiana na nowy nic nie da, bo problem mają podejrzewam wszystkie, a ciekawe czy na zwrot kasy mogę liczyć...zobaczymy, będę dawał znać na bieżąco. Pozdrawiam To korzystaj z rękojmi, a nie z gwarancji. Pisemne zgloszenie do sprzedawcy. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/206339-ciekn%C4%85cy-brink-renovent-excellent-300/page/10/#findComment-7643414 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ciaran 27.01.2019 19:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2019 U mnie instalator wymienił wszystkie kształtki styropianowe dostarczone przez Brinka. Sa przekonstruowane i ma nie cieknąc,zobaczymy czy zadziała. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/206339-ciekn%C4%85cy-brink-renovent-excellent-300/page/10/#findComment-7643549 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Ksosik 27.01.2019 19:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2019 U mnie instalator wymienił wszystkie kształtki styropianowe dostarczone przez Brinka. Sa przekonstruowane i ma nie cieknąc,zobaczymy czy zadziała. I to u wszystkich załatwiłoby sprawę raz na zawsze...czyli można... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/206339-ciekn%C4%85cy-brink-renovent-excellent-300/page/10/#findComment-7643552 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
r19 27.01.2019 19:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2019 U mnie instalator wymienił wszystkie kształtki styropianowe dostarczone przez Brinka. Sa przekonstruowane i ma nie cieknąc,zobaczymy czy zadziała. To ciekawe co piszesz. Jakieś szczegóły? Może zdjęcia? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/206339-ciekn%C4%85cy-brink-renovent-excellent-300/page/10/#findComment-7643556 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ciaran 27.01.2019 19:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2019 Postanowiłem podzielić się ta informacja bo nikt o tym nie wspominał. Instalator powiedział ze brink zdiagnozował problem i przeprojektował kształtki. W pewnych miejscach maja inny kształt ,w miejscach łączeń są klejone miejscami. Zdjęć nie robiłem. Aha i cena- kształtki i montaż - 650 zł plus Vat. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/206339-ciekn%C4%85cy-brink-renovent-excellent-300/page/10/#findComment-7643563 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mandelbrot 27.01.2019 19:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2019 Nie rozumiem, jak można płacić za coś, co spartaczył producent od samego początku?! Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/206339-ciekn%C4%85cy-brink-renovent-excellent-300/page/10/#findComment-7643567 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ciaran 27.01.2019 20:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2019 (edytowane) U mnie brink działa 5 rok,po gwarancji już, cena podobno specjalna, postanowiłem zapłacić niż mieć mokra podłogę pod rekuperatorem,mam go na strychu ryzyko zamoknięcia regipsow i kumulacji kosztów. Edytowane 27 Stycznia 2019 przez ciaran Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/206339-ciekn%C4%85cy-brink-renovent-excellent-300/page/10/#findComment-7643576 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mandelbrot 27.01.2019 20:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2019 Też bym pewnie zapłacił, żeby rozwiązać problem, tylko płacenie za naprawę błędów producenta, to zdecydowanie bezczelność z jego strony. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/206339-ciekn%C4%85cy-brink-renovent-excellent-300/page/10/#findComment-7643590 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ciaran 27.01.2019 20:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2019 Teraz mam dwa lata gwarancji, wiec jeśli zobaczę choć krople wody pod rekuperatorem to będę reklamował. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/206339-ciekn%C4%85cy-brink-renovent-excellent-300/page/10/#findComment-7643600 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
r19 27.01.2019 20:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2019 Postanowiłem podzielić się ta informacja bo nikt o tym nie wspominał. Instalator powiedział ze brink zdiagnozował problem i przeprojektował kształtki. W pewnych miejscach maja inny kształt ,w miejscach łączeń są klejone miejscami. Zdjęć nie robiłem. Aha i cena- kształtki i montaż - 650 zł plus Vat. Wymienili wszystkie kształtki? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/206339-ciekn%C4%85cy-brink-renovent-excellent-300/page/10/#findComment-7643607 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ciaran 27.01.2019 20:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2019 Tak, wszystkie Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/206339-ciekn%C4%85cy-brink-renovent-excellent-300/page/10/#findComment-7643613 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
de_te 28.01.2019 16:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2019 a miałeś na gwarancji? pytanie do pozostałyk Kolegów:- czy w ramach rękojmi można oczekiwać wymiany?- czy w okresie gwarancyjnym nie ma obowiązku wykonywania odpłatnych przeglądów corocznych w celu skorzystania z serwisu w racmach gwarancji czy po gwarancji w ramach rekojmi? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/206339-ciekn%C4%85cy-brink-renovent-excellent-300/page/10/#findComment-7643960 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
r19 28.01.2019 20:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2019 a miałeś na gwarancji? pytanie do pozostałyk Kolegów: - czy w ramach rękojmi można oczekiwać wymiany? - czy w okresie gwarancyjnym nie ma obowiązku wykonywania odpłatnych przeglądów corocznych w celu skorzystania z serwisu w racmach gwarancji czy po gwarancji w ramach rekojmi? Pozdr Masz takie same prawa, jakbys kupil żelazko. Od sprzedawcy mozesz żądać wymiany, naprawy, obniżenia ceny, albo możesz odstąpić od umowy o ile wada jest istotna, co w tym przypadku nie powinno być trudno wykazać. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/206339-ciekn%C4%85cy-brink-renovent-excellent-300/page/10/#findComment-7644137 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
de_te 29.01.2019 07:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2019 Masz takie same prawa, jakbys kupil żelazko. Od sprzedawcy mozesz żądać wymiany, naprawy, obniżenia ceny, albo możesz odstąpić od umowy o ile wada jest istotna, co w tym przypadku nie powinno być trudno wykazać. będą sie bronić.... tym ze wady nie było.... i na skutek np warunków w jakich pracuje/zamontowany jest rekuperator doszło do uszkodzenia obudowy co skutkuje rozszczelnieniem. to co nam sie wszystko dzieje podobno jest związane z deformacją obudowy jak i wnetrza (praca w róznych temperaturach), kurczy się nastepnie rozpreza itd i na skutek dzialania czynników zewnetrznych nastepuje rozszczelnienie... moim zdaniem ciezka walka z nimi moze byc - tak beda sie bronic - nie udowodnimy im ze urzadzenie pracowalo w warunkach optymalnych. zobacz - zawsze gadaka ta sama, ze to wina syfonu itd itd, kolejny krok to beda gadac to o czym pisze NIE PRZYZNAJA SIE - moim zdaniem jedyna szansa to otrzymanie od nich poświadczenia ze przeprojektowano bo.... i to na tej podstawie mozemy z nimi gadac. jak nie - to nic innego nie pozostaje nam jak naprawiac chałpniczymi metodami, lub wymiana na ten pakiet - pytanie czy to nam rozwiazae problem.... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/206339-ciekn%C4%85cy-brink-renovent-excellent-300/page/10/#findComment-7644281 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
toommm 29.01.2019 07:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2019 z tego co czytam ( bo nie znam firmy ) to nie do końca jest ok . Mi po zamontowaniu jednostki ( gdy temp spaadła poniżej zera ) ciekło z wymiennika , jeden mail , dwa dni czekania i przyjechali z nowym wymiennikiem , zero kasy , zero gadki , zero usterkowania . Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/206339-ciekn%C4%85cy-brink-renovent-excellent-300/page/10/#findComment-7644292 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
r19 29.01.2019 08:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2019 będą sie bronić.... tym ze wady nie było.... i na skutek np warunków w jakich pracuje/zamontowany jest rekuperator doszło do uszkodzenia obudowy co skutkuje rozszczelnieniem. to co nam sie wszystko dzieje podobno jest związane z deformacją obudowy jak i wnetrza (praca w róznych temperaturach), kurczy się nastepnie rozpreza itd i na skutek dzialania czynników zewnetrznych nastepuje rozszczelnienie... moim zdaniem ciezka walka z nimi moze byc - tak beda sie bronic - nie udowodnimy im ze urzadzenie pracowalo w warunkach optymalnych. zobacz - zawsze gadaka ta sama, ze to wina syfonu itd itd, kolejny krok to beda gadac to o czym pisze NIE PRZYZNAJA SIE - moim zdaniem jedyna szansa to otrzymanie od nich poświadczenia ze przeprojektowano bo.... i to na tej podstawie mozemy z nimi gadac. jak nie - to nic innego nie pozostaje nam jak naprawiac chałpniczymi metodami, lub wymiana na ten pakiet - pytanie czy to nam rozwiazae problem.... pozdro Ja bym się od razu nie poddawał. Wychodzi na to, że wiele osób użytkuje urządzenie w warunkach "nie optymalnych". Czyli jakich? Nie musisz się stosować do niczego, co wykracza poza instrukcję użytkowania. Polecam lekturę: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/ Powiatowi rzecznicy konsumentów pomagają, mogą nawet przygotować odpowiednie pismo. Moim zdaniem, to, że problem się powtarza u wielu osób działa tylko na Twoją korzyść. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/206339-ciekn%C4%85cy-brink-renovent-excellent-300/page/10/#findComment-7644303 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
de_te 29.01.2019 10:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2019 Ja bym się od razu nie poddawał. Wychodzi na to, że wiele osób użytkuje urządzenie w warunkach "nie optymalnych". Czyli jakich? Nie musisz się stosować do niczego, co wykracza poza instrukcję użytkowania. Polecam lekturę: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/ Powiatowi rzecznicy konsumentów pomagają, mogą nawet przygotować odpowiednie pismo. Moim zdaniem, to, że problem się powtarza u wielu osób działa tylko na Twoją korzyść. Ty nie zamierzasz "iść" w tym kierunku? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/206339-ciekn%C4%85cy-brink-renovent-excellent-300/page/10/#findComment-7644367 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
r19 29.01.2019 12:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2019 Ty nie zamierzasz "iść" w tym kierunku? pozdr A co ja mogę po 6 latach? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/206339-ciekn%C4%85cy-brink-renovent-excellent-300/page/10/#findComment-7644419 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
de_te 29.01.2019 13:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2019 A co ja mogę po 6 latach? masz racje - rekojmia max 3 lata - zauwazenie wady w ciagu 2 lat i masz zgloszenie jeden rok. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/206339-ciekn%C4%85cy-brink-renovent-excellent-300/page/10/#findComment-7644438 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.