Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

@Ksosik.... już Ci nic nie chciałem wczoraj pisać, ale podejrzewałem, że tak będzie.

U mnie podłączenie nawet wyklucza, żeby mi się woda wykraplała na wlocie. Zresztą, zawsze jak go rozbierałem, dokładnie sprawdzałem, gdzie jest mokro.

 

To co pokazałeś na zdjęciu było już przerabiane w tym wątku. Również rozwiązanie, które pomaga.

Ja na Twoim miejscu bym nic jednak nie robił, tylko wezwał ponownie serwis.

 

Kolego serwis był u mnie dwa razy. W tym tygodniu będzie trzeci.

 

Nie wiem za bardzo co robić w tej sytuacji...wymiana na nowy nic nie da, bo problem mają podejrzewam wszystkie, a ciekawe czy na zwrot kasy mogę liczyć...zobaczymy, będę dawał znać na bieżąco.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/206339-ciekn%C4%85cy-brink-renovent-excellent-300/page/10/#findComment-7643397
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 255
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

Kolego serwis był u mnie dwa razy. W tym tygodniu będzie trzeci.

 

Nie wiem za bardzo co robić w tej sytuacji...wymiana na nowy nic nie da, bo problem mają podejrzewam wszystkie, a ciekawe czy na zwrot kasy mogę liczyć...zobaczymy, będę dawał znać na bieżąco.

 

Pozdrawiam

 

To korzystaj z rękojmi, a nie z gwarancji.

Pisemne zgloszenie do sprzedawcy.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/206339-ciekn%C4%85cy-brink-renovent-excellent-300/page/10/#findComment-7643414
Udostępnij na innych stronach

U mnie instalator wymienił wszystkie kształtki styropianowe dostarczone przez Brinka. Sa przekonstruowane i ma nie cieknąc,zobaczymy czy zadziała.

 

I to u wszystkich załatwiłoby sprawę raz na zawsze...czyli można...

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/206339-ciekn%C4%85cy-brink-renovent-excellent-300/page/10/#findComment-7643552
Udostępnij na innych stronach

U mnie instalator wymienił wszystkie kształtki styropianowe dostarczone przez Brinka. Sa przekonstruowane i ma nie cieknąc,zobaczymy czy zadziała.

 

To ciekawe co piszesz. Jakieś szczegóły? Może zdjęcia?

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/206339-ciekn%C4%85cy-brink-renovent-excellent-300/page/10/#findComment-7643556
Udostępnij na innych stronach

Postanowiłem podzielić się ta informacja bo nikt o tym nie wspominał. Instalator powiedział ze brink zdiagnozował problem i przeprojektował kształtki. W pewnych miejscach maja inny kształt ,w miejscach łączeń są klejone miejscami. Zdjęć nie robiłem. Aha i cena- kształtki i montaż - 650 zł plus Vat.
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/206339-ciekn%C4%85cy-brink-renovent-excellent-300/page/10/#findComment-7643563
Udostępnij na innych stronach

U mnie brink działa 5 rok,po gwarancji już, cena podobno specjalna, postanowiłem zapłacić niż mieć mokra podłogę pod rekuperatorem,mam go na strychu ryzyko zamoknięcia regipsow i kumulacji kosztów. Edytowane przez ciaran
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/206339-ciekn%C4%85cy-brink-renovent-excellent-300/page/10/#findComment-7643576
Udostępnij na innych stronach

Postanowiłem podzielić się ta informacja bo nikt o tym nie wspominał. Instalator powiedział ze brink zdiagnozował problem i przeprojektował kształtki. W pewnych miejscach maja inny kształt ,w miejscach łączeń są klejone miejscami. Zdjęć nie robiłem. Aha i cena- kształtki i montaż - 650 zł plus Vat.

Wymienili wszystkie kształtki?

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/206339-ciekn%C4%85cy-brink-renovent-excellent-300/page/10/#findComment-7643607
Udostępnij na innych stronach

a miałeś na gwarancji?

 

pytanie do pozostałyk Kolegów:

- czy w ramach rękojmi można oczekiwać wymiany?

- czy w okresie gwarancyjnym nie ma obowiązku wykonywania odpłatnych przeglądów corocznych w celu skorzystania z serwisu w racmach gwarancji czy po gwarancji w ramach rekojmi?

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/206339-ciekn%C4%85cy-brink-renovent-excellent-300/page/10/#findComment-7643960
Udostępnij na innych stronach

a miałeś na gwarancji?

 

pytanie do pozostałyk Kolegów:

- czy w ramach rękojmi można oczekiwać wymiany?

- czy w okresie gwarancyjnym nie ma obowiązku wykonywania odpłatnych przeglądów corocznych w celu skorzystania z serwisu w racmach gwarancji czy po gwarancji w ramach rekojmi?

 

Pozdr

 

Masz takie same prawa, jakbys kupil żelazko.

Od sprzedawcy mozesz żądać wymiany, naprawy, obniżenia ceny, albo możesz odstąpić od umowy o ile wada jest istotna, co w tym przypadku nie powinno być trudno wykazać.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/206339-ciekn%C4%85cy-brink-renovent-excellent-300/page/10/#findComment-7644137
Udostępnij na innych stronach

Masz takie same prawa, jakbys kupil żelazko.

Od sprzedawcy mozesz żądać wymiany, naprawy, obniżenia ceny, albo możesz odstąpić od umowy o ile wada jest istotna, co w tym przypadku nie powinno być trudno wykazać.

 

będą sie bronić....

 

tym ze wady nie było.... i na skutek np warunków w jakich pracuje/zamontowany jest rekuperator doszło do :) uszkodzenia obudowy co skutkuje rozszczelnieniem.

to co nam sie wszystko dzieje podobno jest związane z deformacją obudowy jak i wnetrza (praca w róznych temperaturach), kurczy się nastepnie rozpreza itd i na skutek dzialania czynników zewnetrznych nastepuje rozszczelnienie...

 

moim zdaniem ciezka walka z nimi moze byc - tak beda sie bronic - nie udowodnimy im ze urzadzenie pracowalo w warunkach optymalnych.

zobacz - zawsze gadaka ta sama, ze to wina syfonu itd itd, kolejny krok to beda gadac to o czym pisze

NIE PRZYZNAJA SIE - moim zdaniem jedyna szansa to otrzymanie od nich poświadczenia ze przeprojektowano bo.... i to na tej podstawie mozemy z nimi gadac.

jak nie - to nic innego nie pozostaje nam jak naprawiac chałpniczymi metodami, lub wymiana na ten pakiet - pytanie czy to nam rozwiazae problem....

 

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/206339-ciekn%C4%85cy-brink-renovent-excellent-300/page/10/#findComment-7644281
Udostępnij na innych stronach

z tego co czytam ( bo nie znam firmy ) to nie do końca jest ok . Mi po zamontowaniu jednostki ( gdy temp spaadła poniżej zera ) ciekło z wymiennika , jeden mail , dwa dni czekania i przyjechali z nowym wymiennikiem , zero kasy , zero gadki , zero usterkowania .
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/206339-ciekn%C4%85cy-brink-renovent-excellent-300/page/10/#findComment-7644292
Udostępnij na innych stronach

będą sie bronić....

 

tym ze wady nie było.... i na skutek np warunków w jakich pracuje/zamontowany jest rekuperator doszło do :) uszkodzenia obudowy co skutkuje rozszczelnieniem.

to co nam sie wszystko dzieje podobno jest związane z deformacją obudowy jak i wnetrza (praca w róznych temperaturach), kurczy się nastepnie rozpreza itd i na skutek dzialania czynników zewnetrznych nastepuje rozszczelnienie...

 

moim zdaniem ciezka walka z nimi moze byc - tak beda sie bronic - nie udowodnimy im ze urzadzenie pracowalo w warunkach optymalnych.

zobacz - zawsze gadaka ta sama, ze to wina syfonu itd itd, kolejny krok to beda gadac to o czym pisze

NIE PRZYZNAJA SIE - moim zdaniem jedyna szansa to otrzymanie od nich poświadczenia ze przeprojektowano bo.... i to na tej podstawie mozemy z nimi gadac.

jak nie - to nic innego nie pozostaje nam jak naprawiac chałpniczymi metodami, lub wymiana na ten pakiet - pytanie czy to nam rozwiazae problem....

 

 

pozdro

 

Ja bym się od razu nie poddawał.

Wychodzi na to, że wiele osób użytkuje urządzenie w warunkach "nie optymalnych". Czyli jakich? Nie musisz się stosować do niczego, co wykracza poza instrukcję użytkowania.

 

Polecam lekturę: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

Powiatowi rzecznicy konsumentów pomagają, mogą nawet przygotować odpowiednie pismo.

Moim zdaniem, to, że problem się powtarza u wielu osób działa tylko na Twoją korzyść.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/206339-ciekn%C4%85cy-brink-renovent-excellent-300/page/10/#findComment-7644303
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się od razu nie poddawał.

Wychodzi na to, że wiele osób użytkuje urządzenie w warunkach "nie optymalnych". Czyli jakich? Nie musisz się stosować do niczego, co wykracza poza instrukcję użytkowania.

 

Polecam lekturę: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

Powiatowi rzecznicy konsumentów pomagają, mogą nawet przygotować odpowiednie pismo.

Moim zdaniem, to, że problem się powtarza u wielu osób działa tylko na Twoją korzyść.

 

Ty nie zamierzasz "iść" w tym kierunku?

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/206339-ciekn%C4%85cy-brink-renovent-excellent-300/page/10/#findComment-7644367
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...