Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Cieknący Brink Renovent Excellent 300


Recommended Posts

  • Odpowiedzi 255
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

Jeżeli gąbka jest mokra, a nie jest podziurawiona to oznacza, że następuje podciąganie wody - czyli modyfikacja tej czarnej listwy została wykonana niepoprawnie. Ja mam wygiętą folię do środka tak aby woda nie miała możliwości dotknąć tej gąbki.

 

Poniżej zdjęcie przedstawia jak powinien być powyginany brzeg:

20181231_180419.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich...no cóż, dołączyłem do nieszczęsnych posiadaczy Excellenta 300, którym cieknie...u mnie zaczęło się lać wczoraj, leci otworem od syfonu, a jak przycisnę obudowę od dołu to słychać, jak chlupie i wylatuje jeszcze więcej wody...jestem załamany, użytkuję to g....dopiero rok. Nigdy wcześniej takie rzeczy nie miały miejsca...model jest wyprodukowany w 2016.

Korci żeby to rozkręcić i chociaż wodę wysuszyć, ale reku jest na gwarancji i nie mogę tak naprawdę nic zrobić. Jutro będę dzwonił do firmy, która mi to instalowała, może coś powiedzą mądrego...

Czy ktoś to gó...reklamował u producenta? Jakie są szanse na zwrot?

 

Pozdrawiam

Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich...no cóż, dołączyłem do nieszczęsnych posiadaczy Excellenta 300, którym cieknie...u mnie zaczęło się lać wczoraj, leci otworem od syfonu, a jak przycisnę obudowę od dołu to słychać, jak chlupie i wylatuje jeszcze więcej wody...jestem załamany, użytkuję to g....dopiero rok. Nigdy wcześniej takie rzeczy nie miały miejsca...model jest wyprodukowany w 2016.

Korci żeby to rozkręcić i chociaż wodę wysuszyć, ale reku jest na gwarancji i nie mogę tak naprawdę nic zrobić. Jutro będę dzwonił do firmy, która mi to instalowała, może coś powiedzą mądrego...

Czy ktoś to gó...reklamował u producenta? Jakie są szanse na zwrot?

 

Pozdrawiam

Krzysiek

 

Reklamuj ! zobaczymy co zrobią z tym problemem bo jak widać to chyba nie kwestia przypadku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nie odpuszczę, to nie kosztowało 100 zł. Dla mnie to jakaś kpina z ludzi, sprzęt za 7-8 tyś z taką wadą techniczną. Zobaczymy jak się sprawa rozwinie.

Wczoraj wieczorem opróżniłem odpływ skroplin i dziś rano się zdziwiłem, bo woda leje się bokiem, a w zbiorniku do skroplin ledwie cm wody!? Trochę dziwne, czy nie zapchał się sam odpływ?! Czy to w ogóle możliwe?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamuj ! zobaczymy co zrobią z tym problemem bo jak widać to chyba nie kwestia przypadku

 

czytałeś wątek od początku?

 

Po rozmowie z dystrybutorem w poprzednim tygodniu miał zadzwonić w tym... jasne, że nie zadzwonił bo po co;) z informacji które od niego uzyskałem okazuje się, że nowe Brinki mają wadę fabryczną i nie jestem sam z takim problemem, ale z tego co wywnioskowałem to nie za bardzo wiedza jak to usunąć i czekają na informację z Holandii. Osobom, które planują kupić Brinka radzę się wstrzymać bo nie dość, że jest z nimi problem to serwis i dystrybucja też nie są na najwyższym poziomie.

ale jak widać

To niewesoło z tymi Excellentami. Kto ma gwarancję to nie musi się martwić. Ja mam już 4 rok, to już po gwarancji. Choć jeśli to wada fabryczna, to może producent poczuje się do naprawy wszystkich sprzedanych egzemplarzy. Miejmy nadzieję.

Choć szczerze mówiąc, na razie niczego niepokojącego nie zauważyłem. Tylko raz ten wyciek wody.

i

Witam. Mam ten sam problem z Brinkem Excellentem 300 co kolega MEST, po prawie dwóch miesiącach od zgłoszenia problemu do sprzedawcy i korespondencji e-mail z dystrybutorem urządzenia na terenie Polski, problem nie został rozwiązany. I obawiam się, że bez sądu się nie obędzie. Obecnie czekam na obiecaną wizytę serwisu.

 

to sytuacja się nie zmieniła, niestety :(

To wpisy tylko z 1 strony aktualnego wątku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co najlepsze, ten badziew jest nadal sprzedawany z tą samą wadą. Nie wprowadzono żadnych modyfikacji.

W sobotę spróbuje ten szmelc zmodyfikować według koncepcji kolegi pgrad. Dodatkowo wymienię gąbkę, która się wygniotła i nasiąka. Kupiłem matę kauczukową.

Poniżej zdjęcie dolnej kształtki styropianowej. Nie jest to co prawda moja, ale właśnie tak może ona po pewnym czasie wyglądać. Obudowa w takim urządzeniu też pewnie nie wygląda dobrze.... o ile się jeszcze nie rozsypała.

 

000.jpg

Edytowane przez r19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj dzwoniłem do firmy, która mi to instalowała i muszę powiedzieć, że nie było spychologii...wypełniłem tylko zgłoszenie i sami zgłosili awarię urządzenia. Teraz zobaczymy, jaka będzie reakcja ze strony producenta...

Zastanawiam się, co robić dalej. Bo serwisant przyjedzie, poduma, rozkręci i skręci i problem zostanie, bo jeśli to wada fabryczna, to co może zrobić? Pytanie, czy można takie urządzenie zwrócić? Co robić dalej? Bo jeśli raz się problem pojawił, to będzie wracał, choćby serwisant na głowie stanął...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich. Mój rekuperator Brink Excellent 400 również cieknie, tzn. już nie cieknie ,ale to dzięki Wam i forum. Mam nadzieje że nie złamię regulaminu tego forum, ale gdyby tak to sorry. Otóż, moja jednostka zaczęła ciec w grudniu ub. roku. Po przejrzeniu tego wątku mogę podzielić się własnymi obserwacjami:

oklejenie styroduru wewnątrz nie pomogło. Dopiero rynienka za radą pgrad pomogła (wielkie dzięki) - chociaż 2-3 cm to za mało. Moja rynienka ma 10 cm. i od ok 26 grudnia brink nie cieknie.

Mój unit to rok produkcji 2017. Na oficjalnej stronie Brinka jest kontaktowy formularz gdzie opisałem swój problem. Mało tego podałem im link do "naszego forum z cieknącymi brinkami". Oczywiście opisałem ze strona jest po polsku, ale zdjęcia mogą zawsze obejrzeć. Z drugiej strony, w Holandii pracuje dużo Polaków więc może ktoś również u nich. Szybko dostałem odpowiedź z działu serwisu. I cóż,były to pytania :" wyślij zdjęcie syfonu i numer seryjny unitu. Pierwszą rzeczą jaką sprawdzają to jaki jest zamontowany syfon. U mnie był normalny, bo mój montażysta "zawsze takie instalował". Dwa dni później zainstalowałem kulowy, który miałem już zamówiony i czekałem na dostawę. Po napisaniu drugiego mejla do serwisu Brink Climate Systems i wyjaśnieniu ze mam prawidłowy syfon kulowy Brinka i unit dalej cieknie nie dostałem bezpośrednio odpowiedzi , tylko odezwał się Oficjalny Przedstawiciel (Dystrybutor ) na Polskę. Bardzo grzeczny Pan ( naprawdę OK) wytłumaczył mi wszystkie zawiłości i próbował pomóc w rozwiązaniu problemu, za co bardzo mu dziękuje. A więc, problem jest znany Firmie. Firma nie zamierza (póki co) przeprowadzić żadnej akcji przywoławczej - naprawczej. I tu jest duży problem według mnie. Otóż , tam gdzie kupiłeś tam zgłaszasz problem i to Twój serwisant ma obowiązek działać dalej. Problem jest gdy masz problem ze swoim serwisantem, typu serwisant Ciebie " olewa" itp, itd. Problem jest (duży) twój dom nie ma wentylacji grawitacyjnej tylko mechaniczną - Ciebie nie ma w chacie jesteś w delegacji ( na przykład) i żona nie włączy by- passu , czyli albo cieknie , albo nie masz wentylacji. Firma naprawia (oficjalnie) , chociaż nie wiem jak unit. Generalnie jest tak : jest oficjalny dystrybutor - przedstawiciel Brinka na Polskę , jeżeli twój instalator kupił u nich jednostkę to masz farta ,bo wtedy Oni podejmą naprawę. Jeżeli twój instalator kupił jednostkę gdzie indziej , czyli po za oficjalna dystrybucją to tylko twój instalator musi to zgłosić. Moje pytanie jest/ było , OK , a co jeżeli Twój instalator , nie wiem - zbankrutował - zniknął , co wtedy? Dlatego oczekiwałem jakiejś akcji naprawczej producenta (wzorem branży motoryzacyjnej) ,ponieważ jest Nas duża grupa. Nadmienię tylko że mój unit w oficjalnej dystrybucji kosztuje 11,5 K - netto. Kiedy podejmowałem decyzje o kupnie Brink był na topie listy rekuperatorów. Nie wiem, piszcie do producenta do Staphorst może coś to ruszy wtedy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj "naprawiałem" swojego Brinka metodą kolegi pgrad. Dodatkowo wywaliłem fabryczną gąbkę i zastąpiłem ją matą kauczukową.

Temp. zewnętrzna -4 stopnie. Po 4 godzinach nic się nie lało, poprzednio po takim czasie była już powódź. Ponieważ rekuperator mam na strychu, jutro po pracy sprawdzę jak sytuacja.

 

Mój reku jest z 2013 roku. Jak widać przez lata producent nie zrobił nic, żeby wyeliminować problem. Niech to będzie przestroga dla potencjalnych klientów.

 

Jestem ciekawy, czy komukolwiek serwis naprawił urządzenie, a jeżeli tak to w jaki sposób.

Dla mnie to wygląda jak udawanie, że nic się nie stało.

Edytowane przez r19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popatrzcie jak działa marketing....kolega kupił bo chciał dobry / najlepszy , a wyszło jak zawsze ... dobrze , że nie wiele trzeba żeby nie ciekło ..

 

I tak, i nie. Wybrałem Brinka 400 , bo miał pracować razem z GWC - na czym " poległ" mój instalator. bez GWC brałbym "300" lub niekoniecznie brinka. Po za tym

"marketing" - czyli wszystkie Twoje wpisy należy ignorować??? My czytamy forum i "neta" nie będę kupować Wanasa żeby przekonać się czy jest OK czy nie, poza tym Wansas nie był na liście reku kiedy kupowałem swój unit. Więc Chłopie daruj sobie swój sarkazm - bez urazy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj "naprawiałem" swojego Brinka metodą kolegi pgrad. Dodatkowo wywaliłem fabryczną gąbkę i zastąpiłem ją matą kauczukową.

Temp. zewnętrzna -4 stopnie. Po 4 godzinach nic się nie lało, poprzednio po takim czasie była już powódź. Ponieważ rekuperator mam na strychu, jutro po pracy sprawdzę jak sytuacja.

 

Mój reku jest z 2013 roku. Jak widać przez lata producent nie zrobił nic, żeby wyeliminować problem. Niech to będzie przestroga dla potencjalnych klientów.

 

Jestem ciekawy, czy komukolwiek serwis naprawił urządzenie, a jeżeli tak to w jaki sposób.

Dla mnie to wygląda jak udawanie, że nic się nie stało.

 

r19, twierdze ze tylko metoda kolegi pgrad "działa". Gdyby styrodur był " robiony" w całosci z jednej bryły (solid) w fazie produkcji , a nie z części ( nie wiem czy jest klejony , czy nie) to będą przecieki. U mnie ta gąbka zaczęła się rwać po ok 2 tygodniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak, i nie. Wybrałem Brinka 400 , bo miał pracować razem z GWC - na czym " poległ" mój instalator. bez GWC brałbym "300" lub niekoniecznie brinka. Po za tym

"marketing" - czyli wszystkie Twoje wpisy należy ignorować??? My czytamy forum i "neta" nie będę kupować Wanasa żeby przekonać się czy jest OK czy nie, poza tym Wansas nie był na liście reku kiedy kupowałem swój unit. Więc Chłopie daruj sobie swój sarkazm - bez urazy.

 

oj teraz to mi pojechałeś ... Nie znajdziesz ani jednego posta w którym proponowałem komuś Wanasa . Jak coś o nim pisze to moje spostrzeżenia i tylko o nim bo innych nie znam i nie miałem - a tego mam i dzielę sie spostrzeżeniami . Skoro czytając neta stworzyłeś sobie listę TOP z której wybrałeś jednostkę bo były Ochy i Achy to teraz wróć tam i podziękuj - bo marketing zadziałał wyśmienicie - a teraz jest wysyp tematów że centrale ciekną notabene za 10 k z TOP listy - sory ale taka prawda .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...