r19 07.01.2019 06:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 oj teraz to mi pojechałeś ... Nie znajdziesz ani jednego posta w którym proponowałem komuś Wanasa . Jak coś o nim pisze to moje spostrzeżenia i tylko o nim bo innych nie znam i nie miałem - a tego mam i dzielę sie spostrzeżeniami . Skoro czytając neta stworzyłeś sobie listę TOP z której wybrałeś jednostkę bo były Ochy i Achy to teraz wróć tam i podziękuj - bo marketing zadziałał wyśmienicie - a teraz jest wysyp tematów że centrale ciekną notabene za 10 k z TOP listy - sory ale taka prawda . Taka dyskusja jest bezcelowa, bo nie wiadomo, czy za rok, dwa, trzy czy więcej będziesz miał problemu ze swoim reku. Można by powiedzieć, że ja przez powiedzmy 2 lata zastrzeżeń nie miałem. Co do zakupu, to nie przypominam sobie "achów" i "ochów"... jeżeli ktoś miał reku krótko, to raczej pisał pozytywną opinię. "Ochy" i "achy" występują przeważnie w przypadku polskich producentów, którzy muszą sprzedaż napędzać sobie wpisami marketingowymi w internecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JTKirk 07.01.2019 06:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 (edytowane) Ale faktem też jest, że z wcześniejszymi modelami (bez dopisku excellence) problemów nie było, a jak były, to sporadyczne. dopisałem:Ale postawa firmy mocno dziwi, bo ten model (excellence) jest na rynku bodajże od 2011r. i na pewno wiedzą że jest problem... Edytowane 7 Stycznia 2019 przez JTKirk Dopisałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
toommm 07.01.2019 07:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 Taka dyskusja jest bezcelowa, bo nie wiadomo, czy za rok, dwa, trzy czy więcej będziesz miał problemu ze swoim reku. . Jest to możliwe jak z każda rzeczą .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
r19 07.01.2019 07:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 Jest to możliwe jak z każda rzeczą .. Odbiegając od tematu, kupiłem lodówkę znanego producenta. Tania nie była. Po 6 miesiącach zaczęły się problemy. Serwis przyjeżdżał z 5 razy. W końcu rozłożyli ręce i oddali pieniądze. Trafił się taki egzemplarz i tyle. Co innego, jak firma wie o problemie i nic z tym nie robi, tylko dalej sprzedaje coś, co i tak się w końcu zepsuje, bo ma wadę konstrukcyjną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
toommm 07.01.2019 08:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 Co innego, jak firma wie o problemie i nic z tym nie robi, tylko dalej sprzedaje coś, co i tak się w końcu zepsuje, bo ma wadę konstrukcyjną. To jest najgorsze co może spotkać potencjalnego , nie do końca znającego się klienta .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mariusz2011 07.01.2019 09:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 To jest najgorsze co może spotkać potencjalnego , nie do końca znającego się klienta .. No to czekamy na wykład znającego się klienta:D "Skoro czytając neta stworzyłeś sobie listę TOP" - Nie musiałem nic tworzyć w 2016 r tutaj na FM był watek " Lista TOP rekuperatorów" i każdy z nas mógł tam się wypowiedzieć. Przeczytałem watek i podjąłem decyzję. Po ok roku czasu reku zaczął ciec. Trzeba by chyba jasnowidza pytać następnym razem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mariusz2011 07.01.2019 09:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 Ale faktem też jest, że z wcześniejszymi modelami (bez dopisku excellence) problemów nie było, a jak były, to sporadyczne. dopisałem:Ale postawa firmy mocno dziwi, bo ten model (excellence) jest na rynku bodajże od 2011r. i na pewno wiedzą że jest problem... Nie wiadomo czy problem jest znany w pełni producentowi. OK powinni mieć coś takiego jak Quality Management i robić sobie audyty. Pytanie ile usterek maja zgłaszanych i jak mocno w dół lecą im wykresy z usterek , napraw , kosztów i na koniec sprzedaży? Jeżeli spadki są minimalne to nic nie zrobią , zrekompensują sobie je innym towarem lub innym rynkiem sprzedaży. Usłyszałem ze Polska jest małym rynkiem sprzedaży rekuperatorów więc generalnie producent nie robi sobie problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
r19 07.01.2019 09:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 Nie wiadomo czy problem jest znany w pełni producentowi. OK powinni mieć coś takiego jak Quality Management i robić sobie audyty. Pytanie ile usterek maja zgłaszanych i jak mocno w dół lecą im wykresy z usterek , napraw , kosztów i na koniec sprzedaży? Jeżeli spadki są minimalne to nic nie zrobią , zrekompensują sobie je innym towarem lub innym rynkiem sprzedaży. Usłyszałem ze Polska jest małym rynkiem sprzedaży rekuperatorów więc generalnie producent nie robi sobie problemu. Pisałeś chyba, że kupiłeś go w 2017 roku, wiec jeszcze jest na gwarancji. Dlaczego z niej nie skorzystałeś, tylko sam "naprawiałaś"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
toommm 07.01.2019 09:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 No to czekamy na wykład znającego się klienta:D "Skoro czytając neta stworzyłeś sobie listę TOP" - Nie musiałem nic tworzyć w 2016 r tutaj na FM był watek " Lista TOP rekuperatorów" i każdy z nas mógł tam się wypowiedzieć. Przeczytałem watek i podjąłem decyzję. Po ok roku czasu reku zaczął ciec. Trzeba by chyba jasnowidza pytać następnym razem. Mówiłem o Tobie , o sobie i o każdym innym kliencie nie sprzedawcy ,bo każdy z nas to nie do końca się na tym zna i wcale nie musi - to raz , a dwa to z jakiego powodu ten model znalazł się w " Top" kto go tam wsadził i jakie były kryteria którymi się kierowano , bo skoro nie awaryjność + sprawność to co - kolor obudowy , a może jak drogi to dobry - ja nie rozumiem Mój zakup był tylko i wyłącznie podyktowany małą odległością do producenta to i do ewentualnego serwisu - i tyle ( bo się na budowach i sprawnościach nie znam i nie muszę ) , a Pan zamówił na podstawie forumowego " TOP" stworzonego przez kogo - rzeszę klientów ze świeżo zamontowanym rekuperatorem - to teraz jest jak jest . Dla tego właśnie takie naganianie mnie wkó... na dany produkt tu na Forum. Na temat mojego rekuperatora jest bardzo mało informacji w necie to i nie było o czym czytać za bardzo - ja kupiłem w ciemno - producenta/ serwis mam 50 km od domu , a Pan ? Ale zawsze można się pochwalić , że "mam sprzęt z listy ToP FM " , a ja nie mam . To wszystko . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mariusz2011 07.01.2019 09:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 Pisałeś chyba, że kupiłeś go w 2017 roku, wiec jeszcze jest na gwarancji. Dlaczego z niej nie skorzystałeś, tylko sam "naprawiałaś"? Obecnie czekam na Kartę gwarancyjną od mojego instalatora, jak ja dostane to zgłoszę- chyba. Wszystko tez zależy od tego co zostanie mi zaproponowane , jeżeli naprawa to jaka naprawa?? Sam " naprawiłem" ponieważ kondensat leciał z obudowy na podłogę w garażu.Był okres świąteczno noworoczny - generalnie wszyscy świętują. Usłyszałem przez telefon że mam wyłączyć reku i zgłaszać i czekać. Ale jak czekać? Nie mam wentylacji grawitacyjnej. Po za tym co to za naprawa. Wyłączasz unit wyjmujesz wymiennik i podklejasz kawałek plastiku- ot co. W warunkach przemysłowych - producenta taka modyfikacja to strzelam koszt - 50 Euro , a więc śmieszny koszt. Po za tym jak coś jest zepsute to, to naprawiam , nie będę czekać i patrzeć miesiąc czasu i się dusić w domu - nie po to kupowałem reku żeby się w grudniu / styczniu męczyć. Zobaczę jak serwis- instalator podejdzie do tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mariusz2011 07.01.2019 09:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 Dodatkowo pisałem już mój reku jak się okazało został zakupiony po za oficjalna droga dystrybucji przez mojego instalatora. Teraz muszę czekać aż mój instalator sie do mnie odezwie i dośle mi kartę gwarancyjna. Gdyby firma która instalowała mi system i reku kupiła unit w oficjalnej w Polsce dystrybucji to serwis przedstawiciela podjął by sie naprawy w ramach gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
r19 07.01.2019 09:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 Karta gwarancyjna nie jest do niczego potrzebna. Gwarancji udziela producent. Zwykle tak jest, chociaż wcale tego robić nie musi.Ty masz wybór, czy korzystasz z gwarancji, czy z rękojmi... wtedy zgłaszasz po prostu sprzedawcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mariusz2011 07.01.2019 10:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 Ale zawsze można się pochwalić , że "mam sprzęt z listy ToP FM " , a ja nie mam . To wszystko . Ze wszystkim zgoda ,ale nie z w/w. Nikt tu się nie chwali. Tematem jest cieknący rekuperator. Więc nie ma czym się chwalić. Po za tym płacisz więcej kasy za markę, czyli że firma produkuje towar dobry , sprawdzony testami itp,itd można tu wypisywać dużo więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
toommm 07.01.2019 10:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 Dodatkowo pisałem już mój reku jak się okazało został zakupiony po za oficjalna droga dystrybucji przez mojego instalatora. Teraz muszę czekać aż mój instalator sie do mnie odezwie i dośle mi kartę gwarancyjna. Gdyby firma która instalowała mi system i reku kupiła unit w oficjalnej w Polsce dystrybucji to serwis przedstawiciela podjął by sie naprawy w ramach gwarancji. To instalator kupił jednostkę gdzie , w Angli ?? Skoro tak piszesz to nawet nie wiesz czy masz gwarancję .. poza tym gdyby mi sie to stało tak jak piszesz miedzy świętami to na drugi dzień zapukałbym instalatorowi do domu . .. a nie czekał aż łaskawie da znak życia czy papiery . ( ale to ja ) a skoro jesteś pewny gwarancji to to że sam ingerujesz w jednostkę może skończyć się jej utratą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
r19 07.01.2019 10:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 To gdzie kupił nie ma znaczenia. Kupił gdzie chciał. Poniósł ryzyko. Jeżeli mam fakturę to do sprzedawcy udaję się z reklamacją. Producent, ani serwis nie jest mi potrzebny. Problem pojawia się wtedy, gdy chciałem zaoszczędzić i nie mam faktury, albo instalatorem/sprzedawcą jest ktoś z rodziny, albo kolega Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
toommm 07.01.2019 10:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 To gdzie kupił nie ma znaczenia. Kupił gdzie chciał. Poniósł ryzyko. Jeżeli mam fakturę to do sprzedawcy udaję się z reklamacją. Producent, ani serwis nie jest mi potrzebny. Problem pojawia się wtedy, gdy chciałem zaoszczędzić i nie mam faktury, albo instalatorem/sprzedawcą jest ktoś z rodziny, albo kolega otóż to .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
toommm 07.01.2019 10:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 Ze wszystkim zgoda ,ale nie z w/w. Nikt tu się nie chwali. Tematem jest cieknący rekuperator. Więc nie ma czym się chwalić. Po za tym płacisz więcej kasy za markę, czyli że firma produkuje towar dobry , sprawdzony testami itp,itd można tu wypisywać dużo więcej. W taki sposób jedynie wytłumaczyłem sobie twój punkt widzenia przy wyborze jednostki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mariusz2011 07.01.2019 10:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 Karta gwarancyjna nie jest do niczego potrzebna. Gwarancji udziela producent. Zwykle tak jest, chociaż wcale tego robić nie musi. Ty masz wybór, czy korzystasz z gwarancji, czy z rękojmi... wtedy zgłaszasz po prostu sprzedawcy. Owszem,zgoda. Można i tak. Ja mam pewna historie z moim sprzedawcą ,sprawa otarła sie o sąd prawie. Więc czekam póki co na tą kartę gwarancyjną i protokół odbioru systemu. Decyzja zapadnie jak wszystko do mnie dojdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
r19 07.01.2019 11:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 Idę o zakład, że nie dostaniesz żadnej karty... ale powodzenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
toommm 07.01.2019 11:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 mariusz2011 to ten sam instalator co montował ci piecyk gazowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.