ddeexx 08.12.2015 08:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2015 Witam Może po zacznę krótko - W taryfie G11 zużycie prądu za dwa miesiące w moim domu wynosiło około 250 zł- 270 zł nigdy więcej. Postanowiłem zmienić Taryfę na G12 co za tym idzie - został mi wymieniony licznik ( nawet mnie przy tym nie było ) . Wszystko powinno być w miarę podobnie kolejnych rachunkach a nawet taniej ponieważ pierzemy i odpalamy zmywarkę i tak dalej .. głownie po 22 albo weekendy. Co się okazało za dostałem rachunek za prąd blisko 5 razy większy około 1200 zł Co jest nie możliwością , To jest jakaś pomyłka !!! ( taryfa nocna nabiła nam 1000 KW/h ) . Stan liczników końcowy z tym na rachunku zgadza się - ale Czy ktoś mi może powiedzieć gdzie i jak mogę sprawdzić stan liczników z momentu ich montażu ??? Bo tu jest jedyna możliwość popełnienia błędu . To jest jakiś absurd . Proszę o poradę. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/206501-energa-zmiana-taryfy-g11-na-g12-chory-rachunek/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
qosek 08.12.2015 08:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2015 zgodnie z moim doswiadczeniem - nie da sie sprawdzic stanu licznika z momentu zalozenia ...Energa (w moim przypadku) montuje liczniki sama sobie spisujac stan poczatkowy (przezywalem juz to 2 razy). Jedyne co mozesz zrobic to po zalozeniu licznika zrobic zdjecie stanu (i ew. miec swiadka potwierdzajacego kiedy bylo ono zrobione)Na moje pytanie skierowane do Energii - jaka ja jako klient mam pewnosc, ze stan podany przez nich jest poprawny dostalem odpowiedz: "jest to zgodne z naszym regulaminem" .... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/206501-energa-zmiana-taryfy-g11-na-g12-chory-rachunek/#findComment-6980994 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ddeexx 08.12.2015 09:04 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2015 W ten sposób, to mogłem zużyć energii nawet za pół miliona złotych .. przecież pan Mietek Elektryk spisał poprawnie stan !!! Kpina Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/206501-energa-zmiana-taryfy-g11-na-g12-chory-rachunek/#findComment-6981007 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Bracianka 08.12.2015 11:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2015 Może po prostu prognozę dostałeś? Co jaki czas będą Ci faktury przychodzić? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/206501-energa-zmiana-taryfy-g11-na-g12-chory-rachunek/#findComment-6981137 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
klaudiusz_x 10.12.2015 17:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 (edytowane) W Tauronie monter licznika wystawia papier że stanem kWh w dniu montażu.Ponadto w taryfie g12 nie ma weekendu, tylko te same godziny taniego prądu co w tygodniu.G12w jest taryfą weekendową. Edytowane 10 Grudnia 2015 przez klaudiusz_x Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/206501-energa-zmiana-taryfy-g11-na-g12-chory-rachunek/#findComment-6983031 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Klimon 11.12.2015 10:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2015 Po wymianie licznika mieszkaniec powinien podpisać protokół wymiany i stan licznika z momentu jego zdjęcia. W innym wypadku mogą sobie wpisać co chcą. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/206501-energa-zmiana-taryfy-g11-na-g12-chory-rachunek/#findComment-6983455 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aniqa1982 11.12.2015 10:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2015 Klimon ma rację. A masz może licznik na taryfy?Powiem Ci ,że ja miałam w poprzednim mieszkaniu taki przypadek. Przyszedł mi zbyt wysoki rachunek i okazało się ,że nasz licznik wszystko wrzucał w taryfę tę droższą. Wymienili nam na nowy licznik , ale protokół podpisywaliśmy!! Bez tego ani rusz. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/206501-energa-zmiana-taryfy-g11-na-g12-chory-rachunek/#findComment-6983458 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tom.pk 12.12.2015 14:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2015 W lipcu Tauron wymieniał mi licznik podpisywałem protokół ,na którym był wyszczególniony stan starego licznika ,stan nowego(nie był zerowy).Kopię otrzymałem od montera. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/206501-energa-zmiana-taryfy-g11-na-g12-chory-rachunek/#findComment-6984099 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.