ddeexx 08.12.2015 08:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2015 Witam Może po zacznę krótko - W taryfie G11 zużycie prądu za dwa miesiące w moim domu wynosiło około 250 zł- 270 zł nigdy więcej. Postanowiłem zmienić Taryfę na G12 co za tym idzie - został mi wymieniony licznik ( nawet mnie przy tym nie było ) . Wszystko powinno być w miarę podobnie kolejnych rachunkach a nawet taniej ponieważ pierzemy i odpalamy zmywarkę i tak dalej .. głownie po 22 albo weekendy. Co się okazało za dostałem rachunek za prąd blisko 5 razy większy około 1200 zł Co jest nie możliwością , To jest jakaś pomyłka !!! ( taryfa nocna nabiła nam 1000 KW/h ) . Stan liczników końcowy z tym na rachunku zgadza się - ale Czy ktoś mi może powiedzieć gdzie i jak mogę sprawdzić stan liczników z momentu ich montażu ??? Bo tu jest jedyna możliwość popełnienia błędu . To jest jakiś absurd . Proszę o poradę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
qosek 08.12.2015 08:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2015 zgodnie z moim doswiadczeniem - nie da sie sprawdzic stanu licznika z momentu zalozenia ...Energa (w moim przypadku) montuje liczniki sama sobie spisujac stan poczatkowy (przezywalem juz to 2 razy). Jedyne co mozesz zrobic to po zalozeniu licznika zrobic zdjecie stanu (i ew. miec swiadka potwierdzajacego kiedy bylo ono zrobione)Na moje pytanie skierowane do Energii - jaka ja jako klient mam pewnosc, ze stan podany przez nich jest poprawny dostalem odpowiedz: "jest to zgodne z naszym regulaminem" .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ddeexx 08.12.2015 09:04 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2015 W ten sposób, to mogłem zużyć energii nawet za pół miliona złotych .. przecież pan Mietek Elektryk spisał poprawnie stan !!! Kpina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Bracianka 08.12.2015 11:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2015 Może po prostu prognozę dostałeś? Co jaki czas będą Ci faktury przychodzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
klaudiusz_x 10.12.2015 17:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 (edytowane) W Tauronie monter licznika wystawia papier że stanem kWh w dniu montażu.Ponadto w taryfie g12 nie ma weekendu, tylko te same godziny taniego prądu co w tygodniu.G12w jest taryfą weekendową. Edytowane 10 Grudnia 2015 przez klaudiusz_x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Klimon 11.12.2015 10:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2015 Po wymianie licznika mieszkaniec powinien podpisać protokół wymiany i stan licznika z momentu jego zdjęcia. W innym wypadku mogą sobie wpisać co chcą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aniqa1982 11.12.2015 10:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2015 Klimon ma rację. A masz może licznik na taryfy?Powiem Ci ,że ja miałam w poprzednim mieszkaniu taki przypadek. Przyszedł mi zbyt wysoki rachunek i okazało się ,że nasz licznik wszystko wrzucał w taryfę tę droższą. Wymienili nam na nowy licznik , ale protokół podpisywaliśmy!! Bez tego ani rusz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tom.pk 12.12.2015 14:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2015 W lipcu Tauron wymieniał mi licznik podpisywałem protokół ,na którym był wyszczególniony stan starego licznika ,stan nowego(nie był zerowy).Kopię otrzymałem od montera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.