krzysiek1987 08.12.2015 17:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2015 witam chce kupić okna i nie wiem które wybrać nie znam się na tym więc proszę o pomoc.mieszkanie w bloku.http://oknokoncept.pl/okna/systemy-pvc-oknoplast/koncept,produkt-1069 a druga opcja taka http://oknokoncept.pl/okna/wnd/okno-wnd,produkt-1134Proszę o szybką odpowiedź bo chce już zamówić okna. Z góry dziękuje i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 09.12.2015 11:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 Zakładam że sprzedawca, którego stronę tu linkujesz nie ma swojego zdania i nie potrafi uzasadnić wyboru?Najlepiej w tej sprawie wypowiedziałby się pan z Oknopplastu, bo okna wyglądają na zbliżone technicznie. Pozostaje kwestia "markowości" obu produktów, co przekłada się na cenę. Więc wybierz te, na które Cię stać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
krzysiek1987 09.12.2015 16:49 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 Zakładam że sprzedawca, którego stronę tu linkujesz nie ma swojego zdania i nie potrafi uzasadnić wyboru? Ja sam wybrałem sobie te okna, a strona jest przypadkowa. Chciałbym, żeby ktoś kto się zna na oknach wyraził swoją opinie i pomógł w wyborze. Nie zawsze okna droższe muszą być lepsze a różnica w cenie to około 200 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 09.12.2015 16:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 Sorry, ale w takiej przypadkowej firmie chcesz zamówić okna ??? Bo ja mam wrażenie, że to do niczego dobrego nie doprowadzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania