oscyp 13.12.2015 21:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2015 Witam, ostatnio budowałem prysznic w postaci głębokiego brodzika + kafelków na ścianach i niestety popełniłem koszmarny błąd... dlatego też potrzebuję Waszej pomocy: podczas kładzenia płytek stwierdziłem, że ładnie było by użyć do wykończenia narożników tych listew PCV (takich jak tu: http://profill.pl/upload/obrazki/makroplast/duzywewn.jpg) ale jako, że nie mam doświadczenia, a budowa jest amatorska i jedynie na moje potrzeby - zupełnie nie pomyślałem że to zwyczajnie nie będzie szczelne. Wcześniej oczywiście sporo czytałem o hydroizolacji, sposobach montażu samego brodzika itp. - dzięki czemu pod płytkami na ścianach jest folia w płynie + wklejone w nią taśmy narożnikowe izolujące, odpowiednia fuga, odpowiednie ułożenie brodzika, silikon sanitarny na łączeniu, wszystko super.... oprócz tych nieszczęsnych listewek w narożach (trzymają się tylko na kleju do glazury pod płytkami) i niestety woda w tych narożach przecieka pod brodzik. Próbowałem już pociągnąć silikonem wzdłuż tych listew, ale nie wiedzieć czemu nadal kapie. Prawdopodobnie przez to, że szczelina między listwą a płytkami jest cholernie wąska, silikon nie wypełnił jej dobrze. Opcja z kuciem glazury i robieniem naroży na nowo nie wchodzi w grę. Problem więc sprowadza się do następującej rzeczy: w jaki sposób wprowadzić dokładnie silikon pod taką listwę jeśli szczelina jest bardzo bardzo wąska? Dodam, że prysznic jest w takiej dobudówce, gdzie jeszcze nie założyłem "zadaszenia" z płyt KG - więc mam dostęp od góry, ale obawiam się, że próba wciskania silikonu pod tą listwę np. przez jakąś cienki wężyk akwarystyczny może się nie udać ze względu na gęstość silikonu... a może jakiś inny środek? Będę niezmiernie wdzięczny za jakieś złote rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania