zmajzlik 17.12.2015 14:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2015 Witam, Jesteśmy w trakcie budowy domu według projektu Z253 (http://z500.pl/projekt/726/Z253,parterowy-dom-z-dwuspadowym-dachem-tani-w-budowie-i-eksploatacji/dane-ogolne.html). Dom jest niewielki z niewielką kotłownią na etapie stanu surowego otwartego. Porzuciliśmy pomysły ogrzewania domu w inny sposób niż gazowy i elektryczny. Niestety gazownia mówi, że "prawdopodobnie" gaz będzie na czas i w ogóle "prawdopodobnie" będzie. Nie możemy sobie na to pozwolić więc chcemy rozważyć ogrzewanie naszego budynku elektrycznie. W całym domu będzie ogrzewanie podłogowe wodne. Niestety nie znam się na ogrzewaniach elektrycznych a w tej dziedzinie ciężko znaleźć specjalistę lokalnego. Proszę o wasze porady co do pieca, boilera i ogólnych kosztów takiego systemu ogrzewania. Na marginesie dodam, że fotowoltaika chwilowo nie wchodzi w grę ze względu na koszty. Proszę też pominąć porady typu poszukaj w Google i "dlaczego nie zrobiliście tak...". Pomożecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania