weasel123 18.12.2015 17:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2015 Witajcie mam taką zagwozdkę: jest poddasze użytkowe na które wchodzi się schodami przez dziurę w stropie piętra. Dziura ma wymiary około 3m x 1,20m. Aktualnie to poddasze nie jest intensywnie używane i chciałbym mieć możliwość żeby dało się je odciąć/zamknąć, bo teraz się tam nie ogrzewa i jest cug przez tą dziurę, ponieważ na poddaszu jest jakieś 15oC. Kombinowałem żeby zrobić coś na styl rolety zewnętrznej, mogłaby nawet być otwierana elektrycznie, tyle że umieszczonej poziomo, ale jakoś powątpiewam w jej szczelność. Generalnie każde rozwiązanie byłoby dobre byle wyglądało w miarę estetycznie, ale jakoś nie mam pomysłu ani doświadczenia w takich tematach. Oczywiście można rozciągnąć folię jak to już robiłem ale wygląda to obleśnie a mi chodzi teraz o rozwiązanie bardziej docelowe. pozdrTomasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 18.12.2015 19:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2015 Ja powątpiewam w skuteczność działania rolety w układzie poziomym. A nie możesz zrobić tego co inni? Wyłaz dachowy? Zabudować tą dziurę, wstawić opuszczane schody ?Chyba że ja czegoś nie rozumiem z tych opisów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania