Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Brama segmentowa Wiśniowski-pęcherze na okleinie


Recommended Posts

  • 3 years później...

Witam wykopałem stary wątek , gdyż po 6 latach i mnie to spotkało, podniosłem wątek może ktoś wie jak to naprawić , albo co z tym zrobić?

Zamieszczę zdjęcia, aby ukazać jakość bramy która po okresie gwarancji wygląda coraz gorzej.

Zapewne producent WIŚNIOWSKI zdaje sobie sprawę , że będę pisał na forum i przestrzegał o ich produkcie, nie zrobię tego ze zawiści, ale dlaczego ktoś ma kupić taki lub podobny produkt i być zawiedziony - nie co do jakości, ale estetyki co widać na załączonych zdjęciach.

Brama sama w sobie jest ok , zamyka się, spełnia swoje zadanie - jako brama, podłączony napęd potrafi bez trudu ją odmykać i zamykać pomimo , że robi to ok 6-8 razy dziennie ale.....aby po kilku latach brama która jest pod okapem, nie narażona na deszcz, nie niszczona przez mechaniczne czynniki robiła się w pęcherze? co stanie się gdy to pęknie, a okleina odejdzie - aż boję się pomyśleć - brama to kawał elewacji nowego domu :bash: co jest pod spodem? może rdza? jakaś przyczyna musi tego być.

pęcherz 2.jpgpęcherz 4.jpgpęcherz 5.jpgpęcherz 6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwrócił bym się do producenta ,ewentualnie do tego sprzedawcy od którego kupiłeś. Najpierw ładnie, grzecznie, po dobroci. A w razie braku odpowiedzi dać do zrozumienia ze można przecież przestrzec innych na forum przed kupnem takich bram. Przecież to nie jest sklep z pieczywem a bramy nie wymienia się co parę lat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwrócił bym się do producenta ,ewentualnie do tego sprzedawcy od którego kupiłeś. Najpierw ładnie, grzecznie, po dobroci. A w razie braku odpowiedzi dać do zrozumienia ze można przecież przestrzec innych na forum przed kupnem takich bram. Przecież to nie jest sklep z pieczywem a bramy nie wymienia się co parę lat

Czyli wg Ciebie "sąd sądem, ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie" i gwarancja ma być dożywotnia albo szantaż..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazwyczaj Wiśniowski, wymieniał taki wadliwy płaszcz bramy nieodpłatnie nawet po upływie gwarancji w dobrej woli, dbając o swoją reputację. Robił to mimo, że nie musiał. Natomiast jak podejdą do tematu w tym przypadku, jak ktoś zaczyna sprawę od szantażu w internecie, to nie wiem. Sorry ale ja bym chyba nie wymienił...
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 years później...
Temat trochę stary ale miałem pochwalić Wiśniowskiego więc pochwalę. Po 8 latach od założenia bramy również problem z okleiną, wyblakła i zaczęła się łuszczyć.. Dbając o dobrą reputację uznali reklamację i wymienili nieodpłatnie płaszcz bramy. Miło z ich strony.

 

Jaki miałeś kolor? tłoczenie? strukturę? Pytam z ciekawości. A za takie zachowanie firmy zasługują wyłącznie na pochwały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...