crist 21.01.2016 14:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2016 Witam,proszę o radę, ponieważ jestem „zielony” w tej kwestii. Zleciłem firmie wykonanie w moim mieszkaniu instalacji telewizyjno-satelitarnej. Na zewnątrz zamontowali mi antenę SAT oraz drabinkową, a w ścianie w pokoju 2 gniazdka (w każdym są 3 wyjścia: TV, SAT oraz RADIO). Tłumaczyli mi, że jedno gniazdo w całości ma służyć do odbioru TV cyfrowej naziemnej a drugie TV satelitarnej. Czy tak jest w rzeczywistości? Czy po prostu mnie naciągnęli na konieczność montażu dwóch gniazd? Jeżeli oni mają rację, to jak podłączyć do takiego gniazda telewizor do odbioru stacji naziemnych?Nie znalazłem takiego tematu na forum. Jeśli już był, to proszę o info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
andrzej324 21.01.2016 14:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2016 A możesz zrobić zdjecie i wrzucić jak to wygląda w praktyce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
crist 22.01.2016 08:24 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2016 tak to wygląda na ścianie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dzabij 22.01.2016 08:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2016 Jest ok, tak ma być. Jedno z gniazd jest połączone z anteną siatkową (drabinkową), drugie gniazdo jest połączone z anteną TVSAT. Nie da się tego tak po prostu zlepić w całość, w tak prostej instalacji niezbędne są dwa oddzielne gniazda. Do gniazda które jest połączone z anteną siatkową podłączasz bezpośrednio telewizor, pod wejście TV. Odbierzesz kanały analogowe i cyfrowe naziemne. Do gniazda które jest podłączone do anteny TVSAT podłączasz tuner telewizji TVSAT, do wyjścia Sat. Tuner tvsat z telewizorem łączysz kablem HDMI (chyba że stary TV to wtedy jakiś scart jeszcze wchodzi w grę). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania