Lucky Strike 17.07.2004 14:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Lipca 2004 Od nausznego świadka słyszałem jak traktowane tam są zgłaszane reklamacje.Przy 2 opakowaniach wadliwych płytek odwlekali załatwienie sprawy."Kierownika nie ma, a przecież z własnych pieniędzy panu nie oddam"Dno i wodorosty.Omijajcie tą ostoję socjalizmu. Prawdę mówiąc, prawa klienta leżą w Polsce od dawna, i zmienia się na gorsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
NOTO 17.07.2004 21:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Lipca 2004 Od nausznego świadka słyszałem jak traktowane tam są zgłaszane reklamacje. Przy 2 opakowaniach wadliwych płytek odwlekali załatwienie sprawy. "Kierownika nie ma, a przecież z własnych pieniędzy panu nie oddam" Dno i wodorosty. Omijajcie tą ostoję socjalizmu. Prawdę mówiąc, prawa klienta leżą w Polsce od dawna, i zmienia się na gorsze. To warszawka .... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Lucky Strike 17.07.2004 21:39 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Lipca 2004 Tak, to warszawka.Ale Wrocław, a zwłaszcza Poznań nie powiniem mieć specjalnych powodów do poczucia wyższości.Nie wiem jaki tam jest poziom obsługi klienta w składach budowlanych, ale miałem trochę do czynienia z "obsługą" w ogóle.Czeba to poprawić tej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nnatasza 18.07.2004 09:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lipca 2004 ...a mnie zwłaszcza nie podoba się ten antagonizm.... To chyb zbędne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sonika 18.07.2004 09:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lipca 2004 Czeba też przydałaby się poprawka! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mieczotronix 18.07.2004 19:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lipca 2004 ja tam do nich raz zajrzałem podszedłem do sprzedawców i kazałem i pokazać płytki jakich szukam, genralnie to tak- sprzedawcy totalna zlewka - co prawda pokazał mnie to i owo, ale po pierwszych dwóch zdaniach wiedziałem że raczej chce mnie spławić- w sklepie 99% rzeczy na zamówienie - nie dojdziesz co jest do dostania od ręki- totalny bałagan - mają taką szopę z żółtym przepuszczającym żółte światło dachem czy jakoś tak pod którym leżą mieniąc się fałszywymi kolorami ponapoczynane paczki płytek - nie wiem jak tam można cokolwiek wybrać- wszędzie walają się paczki ponapoczynanych płytek - jakieś takie przygnębiające wrażenie robią- byłem tam raz i mi wystarczyłokawałek dalej w stronę warszawy (chyba 800 m przed McDonalndem) jest taki 2-3 piętrowy dom ze sklepami i na dole jest b duży sklep z kafelkami. Co prawda nic tam nie kupiłem (trafiłem do niego po czasie), ale obsługa jest miła, oświetlenie dobre, ekspozycja estetyczna i pani sprzedająca twierdzi, że większość tego co na ekspozycji starają się mieć od ręki. Na pewno są tańsi od studia 326 czy inny podobny numerek vis a vis wyjazdu z geanta. Tam kupowałem płytki, które się akurat żonie spodobały, ale robiłem to z miłości, więc się nie liczy (tzn. drogo, drogo). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Marek30022 31.07.2004 13:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Lipca 2004 Problem jakość obsługi nie zależy od miasta ale od ludzi.Jestem na etapie wyboru dachówki i odwiedziłem 4 składy. W jednym w Markach byłem trzy razy (raz w sobotę) i tak naprawdę to nie było z kim rozmawiać. Na wycenę, która miały być zrobiona w ciągu trzech dni czekam już trzeci tydzień. Jest pewne, tam mnie już nie zobaczą. Ale są i pozytywne przykłady. Wycena robiona z dnia na dzień, 15 % upusty na wstępie, fachowe doradztwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.