Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

SOFTBUD al. Jerozolimskie - nie kupujcie tu


Recommended Posts

Od nausznego świadka słyszałem jak traktowane tam są zgłaszane reklamacje.

Przy 2 opakowaniach wadliwych płytek odwlekali załatwienie sprawy.

"Kierownika nie ma, a przecież z własnych pieniędzy panu nie oddam"

Dno i wodorosty.

Omijajcie tą ostoję socjalizmu.

 

Prawdę mówiąc, prawa klienta leżą w Polsce od dawna, i zmienia się na gorsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od nausznego świadka słyszałem jak traktowane tam są zgłaszane reklamacje.

Przy 2 opakowaniach wadliwych płytek odwlekali załatwienie sprawy.

"Kierownika nie ma, a przecież z własnych pieniędzy panu nie oddam"

Dno i wodorosty.

Omijajcie tą ostoję socjalizmu.

 

Prawdę mówiąc, prawa klienta leżą w Polsce od dawna, i zmienia się na gorsze.

 

To warszawka .... :) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam do nich raz zajrzałem podszedłem do sprzedawców i kazałem i pokazać płytki jakich szukam, genralnie to tak

- sprzedawcy totalna zlewka - co prawda pokazał mnie to i owo, ale po pierwszych dwóch zdaniach wiedziałem że raczej chce mnie spławić

- w sklepie 99% rzeczy na zamówienie - nie dojdziesz co jest do dostania od ręki

- totalny bałagan - mają taką szopę z żółtym przepuszczającym żółte światło dachem czy jakoś tak pod którym leżą mieniąc się fałszywymi kolorami ponapoczynane paczki płytek - nie wiem jak tam można cokolwiek wybrać

- wszędzie walają się paczki ponapoczynanych płytek - jakieś takie przygnębiające wrażenie robią

- byłem tam raz i mi wystarczyło

kawałek dalej w stronę warszawy (chyba 800 m przed McDonalndem) jest taki 2-3 piętrowy dom ze sklepami i na dole jest b duży sklep z kafelkami. Co prawda nic tam nie kupiłem (trafiłem do niego po czasie), ale obsługa jest miła, oświetlenie dobre, ekspozycja estetyczna i pani sprzedająca twierdzi, że większość tego co na ekspozycji starają się mieć od ręki. Na pewno są tańsi od studia 326 czy inny podobny numerek vis a vis wyjazdu z geanta. Tam kupowałem płytki, które się akurat żonie spodobały, ale robiłem to z miłości, więc się nie liczy (tzn. drogo, drogo).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...

Problem jakość obsługi nie zależy od miasta ale od ludzi.

Jestem na etapie wyboru dachówki i odwiedziłem 4 składy. W jednym w Markach byłem trzy razy (raz w sobotę) i tak naprawdę to nie było z kim rozmawiać. Na wycenę, która miały być zrobiona w ciągu trzech dni czekam już trzeci tydzień. Jest pewne, tam mnie już nie zobaczą. Ale są i pozytywne przykłady. Wycena robiona z dnia na dzień, 15 % upusty na wstępie, fachowe doradztwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...