Diduś 29.01.2016 17:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 Witam. Czytałem wiele tematów, lecz co temat sporo majstrów i odpowiedzi.. Potrzebuje porady wraz z linkami co kupić. Teść, się nie zna lecz pomaga, ja w tym fachu nie mam doświadczenia tak samo jak teść a górę domu trzeba zrobić. Stan surowy tzn. Okna kable itp jest, lecz na wierzchu widać pustaki cegły. 1 pokój zrobiony, tzn położone płyty KG jedna do drugiej, bez szczelin itp. Wyczytałem gdzieś żeby od podłogi zachować odstęp z 1/2cm, tak też zrobiłem. trzeba było zrównać podłogę to teść to zalał... . Mam do zrobienia całą górę i chcę to zrobić sam, bez pomocy teścia bo wiadomo starszy wie lepiej ^^ chociaż nigdy też tego nie robił... . Wiec tak . 1. Kładę KG na Ścianę ile odstępu zostawić od podłogi i ewentualnie po między płytami ? a. Rada teścia : grunt na łączenie, gips, siatka, gips Na forum czytałem, że fizelina lub taśma malarska papierowa. Fizelina rozumiem tapeta ? tzn pasek ? . ale tylko to czy, po między łączenie w dziurę gips/ taśma/ gips i zrównać by było gładko ? 2. czy połączyć płyty by nie było pęknięć po jakimś czasie ? tak jak wyżej 3 . Robota też z sufitem.. belki są co 50zł maja z 5/6cm szerokości. zastanawiam się nad KG lub panelami sufitowymi. Teść Boazeria lub KG bez stelażu ( też go unikam bo kasa ) Proszę o poradę. Co i jak krok po kroku i np. linki do materiału. Przepraszam jak nie zrozumiale coś napisałem to wytłumaczę/ poprawię. Pozdrawiam Majster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania