Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Łączenie płyt KG na ścianach ioraz suficie

Recommended Posts

Witam.

Czytałem wiele tematów, lecz co temat sporo majstrów i odpowiedzi..

Potrzebuje porady wraz z linkami co kupić.

Teść, się nie zna lecz pomaga, ja w tym fachu nie mam doświadczenia tak samo jak teść a górę domu trzeba zrobić.

Stan surowy tzn. Okna kable itp jest, lecz na wierzchu widać pustaki cegły.

1 pokój zrobiony, tzn położone płyty KG jedna do drugiej, bez szczelin itp. Wyczytałem gdzieś żeby od podłogi zachować odstęp z 1/2cm, tak też zrobiłem. trzeba było zrównać podłogę to teść to zalał... .

Mam do zrobienia całą górę i chcę to zrobić sam, bez pomocy teścia bo wiadomo starszy wie lepiej ^^ chociaż nigdy też tego nie robił... .

Wiec tak .

1. Kładę KG na Ścianę ile odstępu zostawić od podłogi i ewentualnie po między płytami ?

a. Rada teścia : grunt na łączenie, gips, siatka, gips

Na forum czytałem, że fizelina lub taśma malarska papierowa. Fizelina rozumiem tapeta ? tzn pasek ? .

ale tylko to czy, po między łączenie w dziurę gips/ taśma/ gips i zrównać by było gładko ?

2. czy połączyć płyty by nie było pęknięć po jakimś czasie ?

tak jak wyżej

3 . Robota też z sufitem.. belki są co 50zł maja z 5/6cm szerokości. zastanawiam się nad KG lub panelami sufitowymi.

Teść Boazeria lub KG bez stelażu ( też go unikam bo kasa )

Proszę o poradę. Co i jak krok po kroku i np. linki do materiału.

Przepraszam jak nie zrozumiale coś napisałem to wytłumaczę/ poprawię.

Pozdrawiam

Majster :p

1. Najlepiej od podłogi zostaw jakieś 0.5 do 1 cm