oelaela 31.01.2016 20:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2016 (edytowane) . Edytowane 19 Maja 2016 przez oelaela a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
DH.JMO 10.02.2016 08:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Lutego 2016 W związku z pomówieniami i próbami szkalowania firmy Jezierski Markowe Okna postanowiliśmy się odnieść do postawionych zarzutów. Zamówienie na okna łukowe będące przedmiotem dyskusji zostało złożone w firmie Jezierski Markowe Okna przez lokalnego dealera. Wszelkie ustalenia odnoszące się do rozwiązań technicznych zostały poczynione również przez zleceniodawcę, który przyjął do wykonania konstrukcje łukowe o podziałach skrzydeł, co do których ostateczny klient wyrażał wątpliwości dotyczące ich późniejszego funkcjonowania. Firma Jezierski zaakceptowała zaproponowane rozwiązania jako w pełni zgodne z wytycznymi i tabelami statycznymi dostawców komponentów do produkcji okien, firm Schuco i Winkhaus, a klient zaakceptował propozycję jako zgodną z jego oczekiwaniami. Po wykonaniu i zamontowaniu okien klient zgłosił szereg zastrzeżeń odnoszących się do estetyki i funkcjonowania okien. Firma Jezierski Markowe Okna, mając na względzie zadowolenie klienta, kilkukrotnie wysyłała ekipę serwisową na podstawie nieuzasadnionych zgłoszeń "reklamacyjnych" opartych jedynie na niezaspokojeniu wymagań estetycznych odbiorcy, m.in. odnoszących się do błyszczącej okleiny (co jest naturalnym wynikiem procesu gięcia profili w gorącym oleju) oraz do nieodpowiadającej wymaganiom estetycznym klienta jakości zgrzewów. Mimo wszystko reklamacje zostały uwzględnione a estetyka okien została doprowadzona do poziomu jaki życzył sobie klient. Dodatkowo aby klient był w pełni zadowolony, producent, na życzenie klienta i na własny koszt, dokonał przeróbki skrzydeł stałych na uchylne oraz doposażył okna w zwiększające komfort użytkowania okucia odstawne co zostało potwierdzone podpisem klienta na protokole wykonania usługi. Firma Jezierski Markowe Okna podjęła wszelkie możliwe działania znacznie przekraczające obowiązki wynikające z zapisów gwarancji reagując na zastrzeżenia klienta, a prace serwisowe były wykonane prawidłowo – co klient potwierdził podpisem na protokole reklamacyjnym. Mimo poniesionych kosztów i podjętych działań, klient wyraził żądanie wymiany okien na nowe, na co firma nie wyraziła zgody z powodu braku podstaw do wykonania takiej usługi, co zaowocowało nieuzasadnionymi pomówieniami i szkalowaniem producenta na forum internetowym. W związku z podjęciem wszelkich działań w celu zaspokojenia wymagań klienta, udzielenia dodatkowego (kilkutysięcznego) rabatu, dodatkowych materiałów i usług świadczonych na każde życzenie klienta, firma Jezierski sprawę uznaje za zakończoną i uznaje dalszą dyskusję w powyższym temacie za bezprzedmiotową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jacek.zoo 15.02.2016 21:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lutego 2016 Dobre Nikt nikogo nie informował że okleina będzie się świecic to po pierwsze poza tym okna przyszły porysowane i to uznajecie za bezzasadną reklamacje wiedzieliście o rysach i to dużych i mimo to je wysłaliście ( rysy były tak duże że kilka skrzydeł trzeba było wymienic bo żadnymi zabiegami nie dało się ich usnąc i to tez bezasadna reklamacja). Jaka uczciwa firma tak robi. Rabat jaki był udzielony to na trzy okna które przyszły za małe bo za pierwszym razem okłamaliście że dacie rade zrobic a potem jak była zaliczka okazało się że nie dacie nie informując zrobiliście za małe i liczyliście że przejdzie. Okna zostały tylko uznane dlatego bo zapewniliście że po opalaniu i kilku miesiącach na UV bedzie dobrze i wszystko się wyrówna a to gówno prawda bo po 2 latach okna są całe w plamach bo nic sie nie wyrównało. W tych waszych kosztach to 4 okucia za to że opalarka chodziła na prąd i to kilka dni czas i koszty za prąd jakie klient ponosił były jego nie Firmy Jezierski i za to że firma chciała go oszukac wciskając buble. Przeróbka o jakiej Pan wspomina i wymienia była konieczka gdyż mimo regulacji jakie robiła ekipa serwisowa przez okna się lało i wiało do tego stopnia że profil napuchł i okna się zamknąc nie dało w żaden sposób i tylko przerobienie okien uspokiło problem a fiksy trzeba było przerobic w tej sytuacji na otwierane gdyz latac klient nie umie a okna i parapet trzeba umyc na zewnątrz a skrzydła nie bedzie sie domentowac przy każdej probie sprzątnięcia i to tez bezzasadna reklamacja. Jedyne co klient dostał od Was to cztery okucia z którego jedno po zamnotowaniu wyrwało rame co zamieszczone jest na zdjęciu wiec tak super gratis. Jeżdziliscie kilkadziesiat razy nie umiejąc sobie z problem poradzic i dopiero przeróbka okien (zasugerowana przez klienta) tak jak inne firmy proponowaały sprawiło że przestało sie przez nie lac wiac i uszczelki dochodza w miare. A to ze po otwarciu czy uchyleniu okna mimo kilkudziesieciu razy regulacji skrzydło ociera się o swoja ramę i rysuje to nie jest dla Was problem co tez widac na zdjęciach a okna jeszcze nie używane bo klient nie mieszkał to życzę takiej firmie powodzenia. Zobaczymy czy po oblędzinach rzecznika sądowego też będzie miec odwagę jeszcze pisac coś na swoja obrone bo to kpina z Waszej strony i próbujecie na klienta że bezzasadne reklamacje składa jak czarno na białym są zdjecia jakie okna sprzedaje firma MARKOWE OKNA JEZIERSKI Z jednej strony jaka firma jak nie ma podstaw daje tyle grstisow i jeszcze kilkutysieczny rabat? Z drugiej strony jak sie zamawia okna to powinno sie wiedziec ze fiksa mozna sobie zamontowac na parterze skad mozna siegnac zeby umyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bwojtek 16.02.2016 11:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2016 a fiksy trzeba było przerobic w tej sytuacji na otwierane gdyz latac klient nie umie a okna i parapet trzeba umyc na zewnątrz a skrzydła nie bedzie sie domentowac przy każdej probie sprzątnięcia i to tez bezzasadna reklamacja Nie twierdzę, że producent jest w tej całej sprawie bez winy ale akurat powyższy zarzut miałby zasadność wyłącznie wtedy, gdyby zamówiono okna otwierane a otrzymano FIXy a tak raczej nie było. Prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 16.02.2016 12:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2016 Z jednej strony jaka firma jak nie ma podstaw daje tyle grstisow i jeszcze kilkutysieczny rabat? Z drugiej strony jak sie zamawia okna to powinno sie wiedziec ze fiksa mozna sobie zamontowac na parterze skad mozna siegnac zeby umyc Z drugiej strony gdy klient przyjmuje takie gratisy...to jakby godzil sie na zamkniecie tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jacek.zoo 18.02.2016 14:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lutego 2016 W związku z podjęciem wszelkich działań w celu zaspokojenia wymagań klienta, udzielenia dodatkowego (kilkutysięcznego) rabatu, dodatkowych materiałów i usług świadczonych na każde życzenie klienta, firma Jezierski sprawę uznaje za zakończoną i uznaje dalszą dyskusję w powyższym temacie za bezprzedmiotową. I widsc ze producent w ten sam sposob widzi ta sytuacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.