adamszulc 03.02.2016 08:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Lutego 2016 Hej, szukam blachy trapezowej o nietypowych rozmiarze. Z góry przepraszam, bo nie znam się na terminologii. Dlatego załączam zdjęcie które nie powinno zostawić wątpliwości. Gdzie można coś takiego dostać ? Czy nazwa "blacha trapezowa" jest właściwym określeniem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jajmar 03.02.2016 17:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Lutego 2016 Blacha trapezowa to właściwe określenie materiału na fotce, ale wymiar na zdjęciu ma być 5 mm? Sądzę że nie ma takiej blachy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
adamszulc 03.02.2016 20:03 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Lutego 2016 Blacha trapezowa to właściwe określenie materiału na fotce, ale wymiar na zdjęciu ma być 5 mm? Sądzę że nie ma takiej blachy. Dzięki za szybką odpowiedź! Tak, bardzo ciężko coś znaleźć na ten temat. Osobiście widziałem taki arkusz, niestety nie było nikogo kogo mógłbym zapytać o pochodzenie. Było to oczywiście z odpowiednio cieńszej blachy. Czy jest jakieś pro określenie tego "rowka" w blachach trapezowych ? Widziałem że gdzieniegdzie opisane jest do jako "FI". Może tym tropem udałoby się to odnaleźć. A może używa się tego w modelarstwie etc ? Adam ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania