photos 19.02.2016 16:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Lutego 2016 Na logikę jednak, jeżeli ustawiamy żądaną temperaturę ciepłej wody, to nie do końca jest normalne, że uzyskujemy ją zawsze o kilka stopni mniejszą, interesuje nas to, co jest na wylewce. Być może jest jakiś błąd - zmieniali oprogramowanie ? coś w ustawieniach serwisowych albo inne celowe działanie o którym wie producent. To nie jest blad. Instalator mogl cos pogrzebac w ustawieniach, a ze nie ma pojecia to wyszlo jak wyszlo. W Viessmannie takie rzeczy sa "ustawialne". Na wylewce malo kiedy masz taka tem jaka ustawisz na pompie straty zawsze beda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
photos 21.02.2016 10:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Lutego 2016 ... I jak po zmianach...jakaś poprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
leonard80 21.02.2016 18:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Lutego 2016 Byłem bez sieci pewien czas, a tu proszę temat rozwiązany starałem się przeczytać na szybko ale może coś pominąłem. W każdym razie chciałbym się podzielić uwagami. Czas pracy pompy wydaje się OK, tj. od IV-2015 do II-2016 około 1500h to jak książkowo. Temperatury minimalne na dolnym źródle również bardzo przyzwoite - utrzymuje się na zasilaniu w okolicy 3stC na plusie. Co do tego niedogrzania wody o konkretną różnicę sprawdziłbym parametry dla solarów, bo z tego co pamiętam układ solarny obniża wymaganą temperaturę wody użytkowej o 5K od zadanej przez użytkownika - dla utrzymania komfortu, ale jednocześnie dla przyjęcia ciepła od solarów - nie wiem czy dobry kierunek ale do sprawdzenia. To już jednak wymaga wejścia w tryb serwisowy i sprawdzenie diagnostyki i kodowania. Natomiast co do bufora, jest zbędny o ile przepływ na podłogówce jest zgodny z tym co wymaga pompa ciepła i o ile pompa obiegowa wbuowana w pompę ciepła da sobie radę z przepływem i oporem. Tak więc przed demontażem bufora trzeba to sprawdzić. Bufor nie obniża jakoś znacznie efektywności (mówi się o wartości około 5%). Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sszakallx 22.02.2016 19:55 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Lutego 2016 I jak po zmianach...jakaś poprawa witam woda utrzymuje sie ustawilem na 45 stopni i ponizej 40 nie schodzi czasem nawet do tych 45 nagrzeje wiec nie wiem o co chodzi m,ozliwe ze solary działaja wowczasmiedzy innymi kontroloje przez ostanie dni zuzycie pradu i wychodzi 30kwh na dzien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
photos 23.02.2016 16:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 witam woda utrzymuje sie ustawilem na 45 stopni i ponizej 40 nie schodzi czasem nawet do tych 45 nagrzeje wiec nie wiem o co chodzi m,ozliwe ze solary działaja wowczasmiedzy innymi kontroloje przez ostanie dni zuzycie pradu i wychodzi 30kwh na dzien Czyli w okolicach 15 godzin pracy...to jeszcze duzo za duzo przy tych temperaturach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 23.02.2016 16:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 Pobór prądu też zbyt duży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sszakallx 15.03.2016 10:29 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 troszke mnie czasu tu nie bylo dzis musze sprawdzic jak pobor pradu sie zmienil ale cos czuje ze srednia 30kwh jest tez mi sie zdaje ze za duzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 24.03.2016 10:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Marca 2016 Ale sa ludzie co pomoga bez komentarzy... na mnie tez na poczatku jechali....bo Viessmann Następnym razem dzwon bezpośrednio na infolinię 24h - na nasz serwis - tam nie usłyszysz obraźliwych komentarzy, z pewnością pomogą! Przez cały czas do dyspozycji pozostają doradcy techniczno-serwisowi, doradcy 24-godzinnej Infolinii oraz sieć autoryzowanych Firm Serwisowych. Przez 365 dni w roku i 24 godziny na dobę udostępniamy Państwu pomoc techniczno-serwisową. Pomoc skierowana jest zarówno do użytkowników naszych urządzeń, jak i do instalatorów oraz serwisantów. Profesjonalnie przygotowani konsultanci oraz doradcy techniczni są do Państwa dyspozycji przez 24 godziny, niezależnie od pory dnia i roku. W przypadku, gdy konieczny okaże się przyjazd służb serwisowych, pracownicy Infolinii organizują ich przyjazd do Państwa w jak najkrótszym czasie. 801 0801 24 | viessmann-serwis.pl Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wihajster 24.03.2016 19:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Marca 2016 (...)W przypadku, gdy konieczny okaże się przyjazd służb serwisowych, pracownicy Infolinii organizują ich przyjazd do Państwa w jak najkrótszym czasie.(...) Za to koszty tego serwisu zwalają z nóg... Naprawa po rozszczelnieniu parownika kosztuje skromne 20.000zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mkm silesia 24.03.2016 22:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Marca 2016 Za to koszty tego serwisu zwalają z nóg... Naprawa po rozszczelnieniu parownika kosztuje skromne 20.000zł. jakoś trzeba zarobić aby było na wypłatę dla konsultantów i reszty, tylko idiota sądzi że jak kupuje pastę do zębów to nie płaci za pudełko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Zigobar 25.03.2016 13:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2016 Za to koszty tego serwisu zwalają z nóg... Naprawa po rozszczelnieniu parownika kosztuje skromne 20.000zł. To chyba nowy rekord na forum. Czyżby układ na studniach i zanik przepływu w DZ? Jakiej mocy była ta PC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Zdun Darek B 29.03.2016 06:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Marca 2016 Witam Z góry dziękuje za zainteresowanie się moim problemem Pompa uruchomiona została w listopadzie 2014 roku i od samego początku były problemy po tygodniu od uruchomienia została wymieniona sprężarka na gwarancji. Odkąd pamiętam z pompa cały czas cos się działo a to nie grzało domu a to chodziło 200h tygodniowo itp. Instalator twierdził ze to pierwsze uruchomienie pompy i tak to musi działaś nie wspominając o tym ze mięliśmy załączone ogrzewanie elektryczne, włączona grzałkę itp. Rachunki wychodziły na 2 miesiące po 1500 zł ale instalator wspominał ze to tak na początku zawsze jest, jak w kwietniu dostaliśmy rachunek podobny zaniepokoilo mnie i napisałem pierwszy post na forum ….. http://forum.muratordom.pl/showthread.php?237532-Pompa-Ciep%C5%82a-Pierwsze-uruchomienie-zuzycie-pradu Grzałkę wyłączyłem i rachunki się na całe szczescie zmniejszyły Dom ocieplony jest styropianem grafitowym 15cm, poddasze wełna 25cm Odwierty pionowe 100m To ma być tanie źródło ogrzewania ?? Za ten sezon grzewczy mój ojciec zapłacił 1200 zł za drewno do kominka , ogrzewa dom + c.w.u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
imrahil 29.03.2016 06:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Marca 2016 To ma być tanie źródło ogrzewania ?? Za ten sezon grzewczy mój ojciec zapłacił 1200 zł za drewno do kominka , ogrzewa dom + c.w.u to tyle co ja za prąd przy grzałce. współczuję kotłowni w salonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 29.03.2016 09:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Marca 2016 to tyle co ja za prąd przy grzałce. współczuję kotłowni w salonie. No i zależy też jakie duże te domy! Aby jakkolwiek porównywać koszty należało by podać informacje odnośnie powierzchni ogrzewanej, zapotrzebowania na moc grzewczą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
imrahil 29.03.2016 14:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Marca 2016 No i zależy też jakie duże te domy! Aby jakkolwiek porównywać koszty należało by podać informacje odnośnie powierzchni ogrzewanej, zapotrzebowania na moc grzewczą? wszystko w stopce. 123 m2, obciążenie cieplne 3,2 kW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 30.03.2016 17:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Marca 2016 wszystko w stopce. 123 m2, obciążenie cieplne 3,2 kW Ok, a ten drugi? Podejrzewam że dużo większy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
imrahil 30.03.2016 17:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Marca 2016 Ok, a ten drugi? Podejrzewam że dużo większy. ponoć taki: Dom mojego ojca ma 120 metrów czyli trochę mniejszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sszakallx 18.11.2016 10:23 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Listopada 2016 Cisnienie na buforze od c.w.u gdy nie pracuje w czasie pracy dochodzi do powyzej jeden jak doleje wody do bufora to po 2 miesiacach znowu spada czy to jest normalne skoro obieg jest zamkniety ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.