tarno1606 21.03.2016 22:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Marca 2016 Witam, Chciałbym zaczerpnąć informacji co mogę zrobić w sytuacji jakiej sie znalazłem, otóż po podpisaniu umowy na świadczenie usług przez PGE po czasie 1,5 roku postawili mi w terminie wyznaczonym przez nich skrzynkę w granicy działki wystawili fakturę którą zapłaciłem w terminie i zapytałem ich o licznik, który jak się dowiedziałem założą dopiero po wykonaniu instalacji w budynku,jednak owy budynek jeszcze nie istnieje...termin przyłączenie mam na 30.03.2016, 1. co mam zrobić w tej sytuacji żeby nie płacić kary ?2. nie chciałbym taryfy budowlanej bo jest to drogie a jak będę budował 10 lat to na rachunki nie wyrobię 3. jak ewentualnie można przesunąć termin zawarcia umowy kompleksowej?? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zyh 22.03.2016 11:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2016 pojechać do rejonu do wydziału przyłączeń i poprosić ich o podyktowanie podania o przedłużenie terminu przyłączenia i złożyć na sekretariat:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zbich70 22.03.2016 17:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2016 (edytowane) 1. Wykonać instalację odbiorczą ( chociażby w postaci tymczasowej "skrzynki budowlanej")2. Złożyć do PGE "oświadczenie o gotowości instalacji przyłączanej" - podpis i nr ŚK elektyka moga być wymagane.I najlepiej jeśli faktycznie zajmie się tym elektryk z ŚK.3. w razie problemów z taryfą, oświadczyć iż działka będzie służyć do celów bytowo-rekreacyjnych i bedziesz mieszkać pod namiotem. 4. W wolnych chwilach poczytać ten temat Edytowane 22 Marca 2016 przez zbich70 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.