emte 27.03.2016 16:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Marca 2016 Witam, chciałbym odświeżyć ściany w pokoju. Są one w dość kiepskim stanie - podziurawione miejscami, znajdują się na nich rysunki wykonane ołówkami/kredkami (takie zboczenie artystyczne). Celuję aktualnie w schludność i przejrzystość. Zdaję sobie sprawę że pokrycie tych ścian (aktualnie pomalowane w 75% farbą matową lateksową) podkładem a następnie pomalowanie na oczekiwany kolor (oczywiście po uprzednim załataniu dziur) może nie przynieść mi oczekiwanego rezultatu. Wpadłem na pomysł aby położyć nową gładź szpachlową. Pokoik nie jest duży - 10 m^2, więc wielkim wyzwaniem bym tego nie nazwał. Kwestia tego czy położenie gładzi na farbę lateksową będzie dobrym rozwiązaniem? (mam obawy że się źle zwiąże z aktualną powierzchnią). Zaznaczam że jestem początkującym w takich tematach, dlatego też zwracam się do Was - osób doświadczonych o poradę. A może istnieje jeszcze jakiś inny sposób aby poradzić sobie z renowacją ścian? Kłaniam się i miłego dnia życzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania