finlandia 08.04.2016 08:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2016 Takie jak na stronie producenta. Oknoplast poważnie traktuje swoich klientów. Powaznie bylo by dac odpowiedni dokument potwierdzajacy umowe. Ale mozemy zwlozyc dobra wole. Tylko ze warunki czasem moga sie zmienic/ nie musza na lepsze bo pojawia sie np jakies wylaczenia/ a wtedy trudniej jest okreslic co bylo w chwili zakupu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wg39070 08.04.2016 08:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2016 Powaznie bylo by dac odpowiedni dokument potwierdzajacy umowe. Ale mozemy zwlozyc dobra wole. Tylko ze warunki czasem moga sie zmienic/ nie musza na lepsze bo pojawia sie np jakies wylaczenia/ a wtedy trudniej jest okreslic co bylo w chwili zakupu. Z przykrością muszę stwierdzić, że wszelkie dzisiejsze gwarancje są tylko i wyłącznie na papierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bwojtek 08.04.2016 09:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2016 Takie jak na stronie producenta. Oknoplast poważnie traktuje swoich klientów. W takim razie polecam lekturę poradnika tej firmy: https://oknoplast.com.pl/swiadomy-konsument-czyli-co-powinnismy-wiedziec-o-gwarancji-na-okna/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wg39070 08.04.2016 09:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2016 W takim razie polecam lekturę poradnika tej firmy: https://oknoplast.com.pl/swiadomy-konsument-czyli-co-powinnismy-wiedziec-o-gwarancji-na-okna/ Nie wiem do czego dążysz. Moje okna, moja gwarancja i mój ewentualny problem. Przy każdej sztuce okna dołączona została pisemna gwarancja, to fakt. Nijak ma się ona, jeśli montaż nie był wykonany przez autoryzowana ekipę. Więc powtórzę po raz kolejny, że najważniejsza jest faktura z zakupu i montażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cameleoon 08.04.2016 09:48 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2016 Czyli wystarczy faktura?Bez żadnych warunków za co odpowiada sprzedawca. ..montażysta? Jaki okres czasu obowiązuje gwarancja ?W jakim okresie czasu powinien usunąć powstałe usterki itp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wg39070 08.04.2016 09:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2016 Czyli wystarczy faktura? Bez żadnych warunków za co odpowiada sprzedawca. ..montażysta? Jaki okres czasu obowiązuje gwarancja ? W jakim okresie czasu powinien usunąć powstałe usterki itp? Odpowiadam. Przed chwilą zadzwoniłem do salonu, w którym zakupiłem okna Oknoplast (specjalnie aby odpowiedzieć na zadane pytania). Karty gwarancyjne dołączone do okien są ważne ale nie najważniejsze. Można je podbić ale nie jest to konieczne. Najważniejsza jest faktura za zakup i montaż! Stroną w reklamacji jest autoryzowany salon, który sprzedał i montował okna. Oni przyjmuję ewentualną reklamację i załatwiają wszystko z serwisem. Gwarancja Oknoplast: systemy okienne i drzwiowe - 7 lat; drzwi tarasowe przesuwne typu HST - 5 lat. Termin usunięcia usterki do 14-tu dni roboczych (tak powiedziano mi przez telefon). Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cameleoon 08.04.2016 10:42 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2016 DziękiTak mi powiedział właściciel firmy u której kupiłem okna.Podstawą gwarancji jest faktura i on ma 2 tygodnie na usunięcie ewentualnej usterki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 08.04.2016 11:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2016 Dzięki Tak mi powiedział właściciel firmy u której kupiłem okna. Podstawą gwarancji jest faktura i on ma 2 tygodnie na usunięcie ewentualnej usterki. Rozumiem ze jestrs wierzacy i slowo wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cameleoon 08.04.2016 13:57 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2016 Dzwoniłem do producenta okien i powiedzieli mi że gwarancja jest na podstawie faktury wystawionej przez sprzedawce, montażystę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 08.04.2016 15:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2016 Dzwoniłem do producenta okien i powiedzieli mi że gwarancja jest na podstawie faktury wystawionej przez sprzedawce, montażystę. Sluchaj, Prywatnie wierze i czasem tak faktycznie jest. Ale bez papieru okreslanego mianem gwarancji czy tez innego dokumentu skad wiesz co obejmuje gwarancja i ile rzeczywiscie trwa? A co zrobisz gdy sprzedawca zniknie z rynku? Po prostu pisana gwarancja jest jednym z wyznacznikow staran o lepszy standard. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
stary 08.04.2016 15:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2016 Odpowiadam. Przed chwilą zadzwoniłem do salonu, w którym zakupiłem okna Oknoplast (specjalnie aby odpowiedzieć na zadane pytania). Karty gwarancyjne dołączone do okien są ważne ale nie najważniejsze. Można je podbić ale nie jest to konieczne. Najważniejsza jest faktura za zakup i montaż! Stroną w reklamacji jest autoryzowany salon, który sprzedał i montował okna.Oni przyjmuję ewentualną reklamację i załatwiają wszystko z serwisem. Gwarancja Oknoplast: systemy okienne i drzwiowe - 7 lat; drzwi tarasowe przesuwne typu HST - 5 lat. Termin usunięcia usterki do 14-tu dni roboczych (tak powiedziano mi przez telefon). Pozdrawiam. Dzwoniłem do producenta okien i powiedzieli mi że gwarancja jest na podstawie faktury wystawionej przez sprzedawce, montażystę. Oj naiwni, naiwni....Przestańcie wierzyć w bajki! A co będzie w przypadku, jak sprzedawca zamknie swój bałagan i ewentualnej reklamacji nie załatwi z serwisem? Co będzie jak za rok zmienią okres gwarancji na rok lub na dwa lata? Będziesz szukał kopii starej strony w googlach, aby udowodnić, że raczej była dłuższa i wynosiła 7 lat? Cytat z podanej strony: Gwarancja…tylko na piśmie. Aby móc ubiegać się o swoje prawa w ramach gwarancji, musi być ona udzielona na piśmie. Taki dokument, aby był ważny, powinien posiadać pieczątką,podpis i datę sprzedaży lub wykonania usługi. W karcie gwarancyjnej muszą ponadto być określone wszelkie warunki wykonywania gwarancji. Mowa tu o okresie jej obowiązywania, obowiązkach producenta, ale także i użytkownika produktu....edit. Przy zakupie okien warto zatem domagać się także instrukcji ich użytkowania.... Ważny odpowiedni montaż Warunkiem skorzystania z gwarancji na okna jest zazwyczaj ich prawidłowy montaż, przeprowadzony przez przeszkoloną ekipę. Powinien być on wykonany ściśle według wskazań producenta, przy zachowaniu rygorystycznych normie instrukcji. Jeżeli przykładowy gwarant żąda, aby gwarancja była na piśmie, podpisana, ostemplowana, montaż wykonany przez autoryzowaną ekipę to znaczy, że tak ma być i koniec!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bwojtek 09.04.2016 15:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2016 Powiem tak: weź się do roboty, bo pieprzysz głupoty! Moje okna, moja kasa, moja gwarancja i ch...j ci do tgo! Masz absolutną rację - twoja kasa, twoja sprawa. Ale nie wprowadzaj innych w błąd. Spytaj jakiegokolwiek prawnika o "gwarancję na podstawie faktury" a zabije cię śmiechem. W dodatku skoro sam Oknoplast pisze na swojej stronie musi być ona udzielona na piśmie. to dalsza wiara w zapewnienia sprzedawcy jest przejawem ...czego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bwojtek 09.04.2016 15:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2016 Stroną w reklamacji jest autoryzowany salon Jeżeli reklamację składasz z tytułu gwarancji to zapewne stroną nie jest sprzedawca. Zresztą wystarczy przeczytać pierwszy punkt karty gwarancyjnej by rozwiać wątpliwości: Przedsiębiorstwo Produkcyjne OKNOPLAST-Kraków Spółka z o.o. z siedzibą: Ochmanów 117, 32-003 Podłęże, Polska (dalej „Gwarant”), Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wg39070 09.04.2016 16:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2016 Jeżeli reklamację składasz z tytułu gwarancji to zapewne stroną nie jest sprzedawca. Zresztą wystarczy przeczytać pierwszy punkt karty gwarancyjnej by rozwiać wątpliwo ści: Jeszcze jedna sprawa. Jeśli masz zjebanego sprzedawcę okien, to nie znaczy, że inni też. Oknoplast to firma z górnej półki! Pochwal się, jakiej firmy masz okna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cameleoon 09.04.2016 16:16 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2016 Spokojnie ☺Bez nerwów Mam nadzieję że każdy tutaj na forum chcę tego samego. ..Sprzedawca. ..sprzedać i uczciwie zarobić (i tak powinno być )a klient uczciwie zapłacić i być zadowolonym. ..w teorii ☺ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 09.04.2016 17:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2016 .....Oknoplast to firma z górnej półki! ....pewnych rzeczy nie rozumiesz a zjeby slesz na oślep . Pomijam fakt ze sloma z butow wychodzi z powodu takich odzywek. Oknoplast moze i robi dobre okna ale ma takich montażystów jakich ma. I dobrych i beznadziejnych nawet w salonach firmowych I tu leży problem ze wszyscy producenci maja problem z montazystami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
skresz 09.04.2016 20:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2016 Odpowiadam. Przed chwilą zadzwoniłem do salonu, w którym zakupiłem okna Oknoplast (specjalnie aby odpowiedzieć na zadane pytania). Karty gwarancyjne dołączone do okien są ważne ale nie najważniejsze. Można je podbić ale nie jest to konieczne. Najważniejsza jest faktura za zakup i montaż! Stroną w reklamacji jest autoryzowany salon, który sprzedał i montował okna. Oni przyjmuję ewentualną reklamację i załatwiają wszystko z serwisem. Gwarancja Oknoplast: systemy okienne i drzwiowe - 7 lat; drzwi tarasowe przesuwne typu HST - 5 lat. Termin usunięcia usterki do 14-tu dni roboczych (tak powiedziano mi przez telefon). Pozdrawiam. Mylisz się i to bardzo tak jak pisali wcześniej, na stronie w każdej chwili mogą zmienić warunki i okres gwarancji, ty masz mieć papier u siebie z warunkami i ostemplowany datą od kiedy obowiązywały, bo za 5 lat nikt tego co jest teraz nie będzie pamiętał. Nie jeden producent w trakcje trwania produkcji danego produkt zmieniał warunki gwarancji z różnych powodów i co wtedy zrobisz. Powiesz no ale tak mi powiedziała pani jak dzwoniłem ........... . Każdy jest mądry jak jest wszystko ok. ale tu chodzi tylko by ci to wydrukowali i postemplowali a piszą ci o tym przedmówcy którzy zjedli zęby na oknach ale skoro ty wiesz lepiej to twoja sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bwojtek 10.04.2016 05:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2016 Jeszcze jedna sprawa. Jeśli masz zjebanego sprzedawcę okien, to nie znaczy, że inni też. Oknoplast to firma z górnej półki! Pochwal się, jakiej firmy masz okna. Wróć na forum jak dorośniesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jg66 11.04.2016 23:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2016 W branży okiennej jestem nowicjuszem ale tak patrzę i zastanawiam się dlaczego nikt nie wspomniał o tym pyle ? Ile waży takie okno? Myślę że gdyby nie ten pył to nie było by tragedii. Fakt jakieś te luzy małe- winny ten kto mierzył, a ekipa monterów dopełniła dzieła. Może spróbuj zwrócić się do producenta okien (tanie raczej nie były) bo to on odpowiada za gwarancję i on organizuje szkolenia dla ekip montażowych. Zastanawiam się czy te podkładki to tak faktycznie coś dadzą bo papa pod oknem też ma swoją grubość i jeśli jest gruba to poprostu się odgniecie pod podkładkami. Pytanie czy faktycznie po bokach jest dobrze opianowane bo to raczej da później w kość. Mam na myśli wiatr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Piotr_Mr 18.04.2016 21:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2016 Takie ładne widoki za oknem i projekt domu też pewnie piękny... Mogę zapytać dlaczego wybrałeś akurat te okna i dlaczego montaż tylko na pianę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.