Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Jestem po montażu okien!! Czy wszystko jest dobrze???


Recommended Posts

Takie jak na stronie producenta. Oknoplast poważnie traktuje swoich klientów.

Powaznie bylo by dac odpowiedni dokument potwierdzajacy umowe.

Ale mozemy zwlozyc dobra wole. Tylko ze warunki czasem moga sie zmienic/ nie musza na lepsze bo pojawia sie np jakies wylaczenia/ a wtedy trudniej jest okreslic co bylo w chwili zakupu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 88
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Powaznie bylo by dac odpowiedni dokument potwierdzajacy umowe.

Ale mozemy zwlozyc dobra wole. Tylko ze warunki czasem moga sie zmienic/ nie musza na lepsze bo pojawia sie np jakies wylaczenia/ a wtedy trudniej jest okreslic co bylo w chwili zakupu.

 

Z przykrością muszę stwierdzić, że wszelkie dzisiejsze gwarancje są tylko i wyłącznie na papierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie wiem do czego dążysz. Moje okna, moja gwarancja i mój ewentualny problem. Przy każdej sztuce okna dołączona została pisemna gwarancja, to fakt. Nijak ma się ona, jeśli montaż nie był wykonany przez autoryzowana ekipę. Więc powtórzę po raz kolejny, że najważniejsza jest faktura z zakupu i montażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wystarczy faktura?

Bez żadnych warunków za co odpowiada sprzedawca. ..montażysta? Jaki okres czasu obowiązuje gwarancja ?

W jakim okresie czasu powinien usunąć powstałe usterki itp?

 

Odpowiadam.

Przed chwilą zadzwoniłem do salonu, w którym zakupiłem okna Oknoplast (specjalnie aby odpowiedzieć na zadane pytania).

Karty gwarancyjne dołączone do okien są ważne ale nie najważniejsze. Można je podbić ale nie jest to konieczne.

Najważniejsza jest faktura za zakup i montaż!

Stroną w reklamacji jest autoryzowany salon, który sprzedał i montował okna. Oni przyjmuję ewentualną reklamację i załatwiają wszystko z serwisem.

Gwarancja Oknoplast: systemy okienne i drzwiowe - 7 lat; drzwi tarasowe przesuwne typu HST - 5 lat.

Termin usunięcia usterki do 14-tu dni roboczych (tak powiedziano mi przez telefon).

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki

Tak mi powiedział właściciel firmy u której kupiłem okna.

Podstawą gwarancji jest faktura i on ma 2 tygodnie na usunięcie ewentualnej usterki.

 

Rozumiem ze jestrs wierzacy i slowo wystarczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do producenta okien i powiedzieli mi że gwarancja jest na podstawie faktury wystawionej przez sprzedawce, montażystę.

 

Sluchaj,

Prywatnie wierze i czasem tak faktycznie jest. Ale bez papieru okreslanego mianem gwarancji czy tez innego dokumentu skad wiesz co obejmuje gwarancja i ile rzeczywiscie trwa?

A co zrobisz gdy sprzedawca zniknie z rynku?

Po prostu pisana gwarancja jest jednym z wyznacznikow staran o lepszy standard.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiadam.

Przed chwilą zadzwoniłem do salonu, w którym zakupiłem okna Oknoplast (specjalnie aby odpowiedzieć na zadane pytania).

Karty gwarancyjne dołączone do okien są ważne ale nie najważniejsze. Można je podbić ale nie jest to konieczne.

Najważniejsza jest faktura za zakup i montaż!

Stroną w reklamacji jest autoryzowany salon, który sprzedał i montował okna.Oni przyjmuję ewentualną reklamację i załatwiają wszystko z serwisem.

Gwarancja Oknoplast: systemy okienne i drzwiowe - 7 lat; drzwi tarasowe przesuwne typu HST - 5 lat.

Termin usunięcia usterki do 14-tu dni roboczych (tak powiedziano mi przez telefon).

Pozdrawiam.

Dzwoniłem do producenta okien i powiedzieli mi że gwarancja jest na podstawie faktury wystawionej przez sprzedawce, montażystę.

Oj naiwni, naiwni....Przestańcie wierzyć w bajki!:yes:

A co będzie w przypadku, jak sprzedawca zamknie swój bałagan i ewentualnej reklamacji nie załatwi z serwisem?

Co będzie jak za rok zmienią okres gwarancji na rok lub na dwa lata? Będziesz szukał kopii starej strony w googlach, aby udowodnić, że raczej była dłuższa i wynosiła 7 lat?

Cytat z podanej strony:

Gwarancja…tylko na piśmie.

Aby móc ubiegać się o swoje prawa w ramach gwarancji, musi być ona udzielona na piśmie. Taki dokument, aby był ważny, powinien posiadać pieczątką,podpis i datę sprzedaży lub wykonania usługi. W karcie gwarancyjnej muszą ponadto być określone wszelkie warunki wykonywania gwarancji. Mowa tu o okresie jej obowiązywania, obowiązkach producenta, ale także i użytkownika produktu....edit. Przy zakupie okien warto zatem domagać się także instrukcji ich użytkowania....

Ważny odpowiedni montaż

Warunkiem skorzystania z gwarancji na okna jest zazwyczaj ich prawidłowy montaż, przeprowadzony przez przeszkoloną ekipę. Powinien być on wykonany ściśle według wskazań producenta, przy zachowaniu rygorystycznych normie instrukcji.

Jeżeli przykładowy gwarant żąda, aby gwarancja była na piśmie, podpisana, ostemplowana, montaż wykonany przez autoryzowaną ekipę to znaczy, że tak ma być i koniec!!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak: weź się do roboty, bo pieprzysz głupoty!

Moje okna, moja kasa, moja gwarancja i ch...j ci do tgo!

 

Masz absolutną rację - twoja kasa, twoja sprawa.

 

Ale nie wprowadzaj innych w błąd. Spytaj jakiegokolwiek prawnika o "gwarancję na podstawie faktury" a zabije cię śmiechem. W dodatku skoro sam Oknoplast pisze na swojej stronie

musi być ona udzielona na piśmie.

to dalsza wiara w zapewnienia sprzedawcy jest przejawem ...czego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stroną w reklamacji jest autoryzowany salon

Jeżeli reklamację składasz z tytułu gwarancji to zapewne stroną nie jest sprzedawca. Zresztą wystarczy przeczytać pierwszy punkt karty gwarancyjnej by rozwiać wątpliwości:

Przedsiębiorstwo Produkcyjne OKNOPLAST-Kraków Spółka z o.o. z siedzibą:

Ochmanów 117, 32-003 Podłęże, Polska (dalej „Gwarant”),

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli reklamację składasz z tytułu gwarancji to zapewne stroną nie jest sprzedawca. Zresztą wystarczy przeczytać pierwszy punkt karty gwarancyjnej by rozwiać wątpliwo

ści:

 

Jeszcze jedna sprawa. Jeśli masz zjebanego sprzedawcę okien, to nie znaczy, że inni też. Oknoplast to firma z górnej półki!

Pochwal się, jakiej firmy masz okna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.....Oknoplast to firma z górnej półki! ....
pewnych rzeczy nie rozumiesz a zjeby slesz na oślep . Pomijam fakt ze sloma z butow wychodzi z powodu takich odzywek.

Oknoplast moze i robi dobre okna ale ma takich montażystów jakich ma. I dobrych i beznadziejnych nawet w salonach firmowych

I tu leży problem ze wszyscy producenci maja problem z montazystami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiadam.

Przed chwilą zadzwoniłem do salonu, w którym zakupiłem okna Oknoplast (specjalnie aby odpowiedzieć na zadane pytania).

Karty gwarancyjne dołączone do okien są ważne ale nie najważniejsze. Można je podbić ale nie jest to konieczne.

Najważniejsza jest faktura za zakup i montaż!

Stroną w reklamacji jest autoryzowany salon, który sprzedał i montował okna. Oni przyjmuję ewentualną reklamację i załatwiają wszystko z serwisem.

Gwarancja Oknoplast: systemy okienne i drzwiowe - 7 lat; drzwi tarasowe przesuwne typu HST - 5 lat.

Termin usunięcia usterki do 14-tu dni roboczych (tak powiedziano mi przez telefon).

Pozdrawiam.

 

Mylisz się i to bardzo tak jak pisali wcześniej, na stronie w każdej chwili mogą zmienić warunki i okres gwarancji, ty masz mieć papier u siebie z warunkami i ostemplowany datą od kiedy obowiązywały, bo za 5 lat nikt tego co jest teraz nie będzie pamiętał. Nie jeden producent w trakcje trwania produkcji danego produkt zmieniał warunki gwarancji z różnych powodów i co wtedy zrobisz. Powiesz no ale tak mi powiedziała pani jak dzwoniłem ........... . Każdy jest mądry jak jest wszystko ok. ale tu chodzi tylko by ci to wydrukowali i postemplowali a piszą ci o tym przedmówcy którzy zjedli zęby na oknach ale skoro ty wiesz lepiej to twoja sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W branży okiennej jestem nowicjuszem ale tak patrzę i zastanawiam się dlaczego nikt nie wspomniał o tym pyle ? Ile waży takie okno? Myślę że gdyby nie ten pył to nie było by tragedii.

Fakt jakieś te luzy małe- winny ten kto mierzył, a ekipa monterów dopełniła dzieła.

Może spróbuj zwrócić się do producenta okien (tanie raczej nie były) bo to on odpowiada za gwarancję i on organizuje szkolenia dla ekip montażowych.

Zastanawiam się czy te podkładki to tak faktycznie coś dadzą bo papa pod oknem też ma swoją grubość i jeśli jest gruba to poprostu się odgniecie pod podkładkami.

Pytanie czy faktycznie po bokach jest dobrze opianowane bo to raczej da później w kość. Mam na myśli wiatr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...