markx 16.04.2016 15:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2016 Witam. Na wstępie chciałbym zaznaczyć, ze jestem totalnym amatorem jeżeli chodzi o kwestie tu przedstawione. Chce zrobic na niewielkim balkonie (ok 3m2) podloge drewniana. Taras jest z kazdej strony osloniety (lewa strona, prawa, gora oraz calkowicie kryta balustrada).Na podlodze stare, ale w dobrej jakosci kafle. Nabylem wiedze teoretyczna, ale czuje ze to dalej malo. Normalnie deski uklada sie na legarach, a legary na podkladkach. U mnie to rozwiazanie odpada, ze wzgledu na zbyt duze podniesienie podlogi wzgledem pomieszczenia w domu. Pomyslalem, zeby ulozyc deski na samych podkladkach, tak zeby deski nie mialy bezposredniego styku z podloga. Ew. poziomowanie nastepowaloby poprzez zastosowanie roznej grubosci podkladek. Calosc wkrecana bezposrednio do podlogi. Pytanie, czy takie rozwiazanie bedzie ok? Inaczej mowiac, czy mozna pominac legary? Druga sprawa, to chcialbym uzyskac konkretny kolor, tzn dab bielony. Czy jak na surowe drewno (myslalem o modrzewiu, ew. sosnie) poloze bejce w tym konkretnym kolorze, a nastepnie na to olej do drewna to bedzie ok? Chodzi mi zarowno o efekt wizualny (naturalna struktura drewna) jak i aspekt techniczny. Czy cos sie moze dziac z tak przygotowanym drewnem na balkonie, ktory jest narazony w minimalnym stopniu na dzialanie czynnikow atmosferycznych? Myslalem jeszcze o podestach tarasowych (ktore sie uklada jak puzzle), ale nigdzie nie moge znalesc surowego drewna (tak zebym mogl uzyskac konkretny kolor). Jestem otwarty na wszelkie sugestie. Moim celem jest podloga drewniana, w kolorze dab bielony/mleczny pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania