pawelpol 26.04.2016 23:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2016 Witam. Musze jutro zamówić materiały do poziomej izolacji law gdyż za kilka dni zaczynam murowanie bloczków. Wciąż jednak czuje brak dostatecznej wiedzy aby dokonać dobrego wyboru. W okolicznych składach proponują mi pape technonikol termozgrzewalna, ale jako że planuje to wykonać samodzielnie a nie mam i nie znam się na palniku jak to fachowo zrobić, mówią ze na ławie nie trzeba jej zgrzewac, wystarczy położyć na posmarpwanej lepikiemi docisnac bloczkami.Stąd moje pytanie czy zgrzewanie papy termozgrzewalnej stosowanej do hydroizolacji poziomej ław jest konieczne? Optuje za papa termozgrzewalna gdyż wiem ze ma ona najlepsze właściwości. Drugie pytanie czy warto i ewentualnie czym konkretnie smarować ławy najpierw? Trzecie pytanie, jak najlepiej zaizolowac powierzchnię między prętami wystającymi z ławy.? Lepikiem wysmarowac? Czy pociąć kawałki papy? Mam przewidziane 13 słupków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wojtusp 27.04.2016 21:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 Izolacja pozioma tylko pod ściany. Nie musi być zgrzewana. TO nie musi być super szczelne, tylko aby woda nie szła do góry po pustakach. A miejsca łączenia słupów z ławami nie izolujemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania