karla4 11.05.2016 19:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Maja 2016 Drodzy Panowie zwracam się o pomocMam w kuchni meble wykonane z bloczków z betonu komórkowego Ytong, do nich przykęcone są drzywiczki na zawiasach. Problem w tym , że po 2 latach użytkowania zawiasy"chodzą", drzwiczki poopadały,nie domykają się, a jeden zawias całkiem wyrwał dziurę w betonie. Proszę doradźcie, czy można te zawiasy na nowo zamontować na jakiejś metalowej blaszce? Bo lada chwila odpadną mi wszystkie drzwi. Tylko co mam kupić? Doradźcie bo jestem kompletnym laikiem w tym temacie. Dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Krzysiek88 11.05.2016 21:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Maja 2016 To masz na wkrętach przymocowane czy na kołkach plastikowych + wkręt? Nic dziwnego ze to chodzi, dziwny to pomysl na drzwiczki, w koncu musialo sie urwac albo sie urwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
karla4 12.05.2016 05:20 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Maja 2016 Mam przymocowane na samych wkretach,moge przeslac zdjecie. Wiem,ze dziwnie i bez sensu, ale tak mi to "spec"zrobil. Jak mozna to przerobić? Pytanie dla Was pewnie śmieszne, ale ja jestem kompletnym laikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
powell 12.05.2016 05:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Maja 2016 Pokaż zdjęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Bejaro 12.05.2016 06:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Maja 2016 [Zapytaj tutaj http://forum.muratordom.pl/showthread.php?245411-uDany-z7-czyli-nowa-nadzieja&highlight=dany Dana ma szafki kuchenne własnoręcznie wymurowane z cegieł z frontami,w nowym domu planuje takie same zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania