Tomaszs131 20.05.2016 23:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Maja 2016 Witam,od 2014 roku jestem "szczęśliwym" posiadaczem kominka jednej z wiądących firm na rynku. Oczywiście nie jest to hymn pochwalny dla firmy montującej, a to dlatego że do tej pory owa firma nie dokończyła dzieła...Wszystko jak do tej pory rozbija się o kratkę wentylacjną na pokój i czerpnię powietrza z zewnątrz. Firmę instalacyjną wybrałem ze strony producenta wkładu. Była to wówczas jedyna firma na województwo- monopol jak się patrzy...Oczywiście szukałem alternatywy w województwie, chociażby dla porównania ceny. Bez rezultatu, a to za sprawą klauzuli producenta że gwarancja jest respektowana po montażu instalatora z "błogosławieństwem" niemieckiego producenta wkładu.W końcu nie mając wyboru, a zarazem upierając się przy tym właśnie producencie wybrałem jedyną na owy czas firmę z Lublina.Po wpłaceniu zaliczki na kominek od początku zauważyłem lekceważący stosunek owej firmy do mnie, ich klienta. Firma prowadząca przez braci od samego początku kontaktu ze mną delikatnie mówiąc olewała mnie. Gdy okazało się żę instalacją kominka nie będzie wykonana w terminie kontakt się urwał. A to za sprawą firmowego telefonu komórkowego. Jasną sprawą było, że właściciel firmy wiedział kto do niego dzwoni. Sam decydował czy odebrać telefon czy nie. W końcu po przepychankach wkład został zamontowany początkiem 2015 roku. Wpłaciłem większość pieniędzy za wykonaną pracę, pozostało 1k do zamknięcia rachunku. Ustaliliśmy, że owa kwota zostanie wpłacona po dokończeniu pracy, czyli po montażu kratki wentylacyjnej na salon.W lutym 2015 roku mejlem dałem znać jaką kratkę chciałbym mieć zamontowaną- metal szczotkowany.Po jakimś czasie okazało się, że kominek nie mogę zarejestrować na stronie producenta gdyż nie został on zarejestrowany przez firmę na stronie producenta.Ok, udałem się wówczas w grudniu 2015 roku do firmy w celu wyjaśnienia sprawy. Obiecano mi, że instalacja zostanie dokończona zaraz po nowym roku czyli w 2016 roku, prawie dwa lata po wpłaceniu pierwszej zaliczki. Sytuacja z poprzedniego roku powtórzyła się, brak jakiegokolwiek kontaktu tel. z firmą instalacyjną producenta na woj. lubelskie. Nie odbierają telefonów, po wizycie w firmie zostajemy odesłani z zapewnieniem że instalator się odezwie i wszystko będzie jak należy. Oczywiście po raz kolejny zostaliśmy olani. Zapewnienia iż instalator stawi się danego dnia stały się dla nas codziennością. Oczywiście nikt się nie pojawił. Nawet nie raczył powiadomić iż nie dojdzie do finalizacji umowy. Na wiosnę w końcu postanowiłem skontaktować się telefonicznie z producentem wkładu. Był oburzony sytuacją i obiecał interweniować. Ekipa po w końcu się pojawiła. I tyle z tego faktu dobrego, gdyż okazało się że kratka wentylacyjna nie jest odpowiedniej wielkości, a brak odpowiednich narzędzi uniemożliwia montaż dolotu powietrza do wkładu. Uprzedzono mnie iż jest straszna zapaść na rynku, stąd brak odpowiedniej wielkości wentylacji wkładu. Zapeniono mnie iż uprzednim kontakcie ekipa ponownie się pojawi i dokończy pracę. W dogodnym mnie terminie wysłałem SMS-a by ustalić termin montażu. W odpowiedzi dostałem zapewnienie, że ktoś skontaktuję się ze mną. Mija 6 tygodni i nic. Postanowiłem napisać meila do przedstawiciela firmy wkładu i ponownie prosić go o pomoc. Mijają dwa tygodnie i przedstawiciel nie raczył odpowiedzieć......Kominek dalej nie jest zajerestrowany, a przysługuje mi pięcioletnia gwarancja na wkład. Nie rozumiem o co chodzi, czy faktycznie jest problem z zakupem kratki wentylacyjnej? Oczywistą sprawą jest, że pora roku nie jest odpowiednia do palenia w kominku, ale patrząc ile już czasu czekam na finalizację projektu chciałbym mieć to już za sobą....Jedna rzecz rzuciła mi się w oczy, na stronie producenta owa firma nie ma juź monopolu na lubelskie, są oprócz niej dwie inne firmy na rynku. Z tą różnicą, że one nie mają a ni jednej gwiazdki a firma montująca mój wkład ma ich aż 5. Coś tu jest nie halo....Podpowiedzcie, czy faktycznie tak trudno jest znależć odpowiednią kratkę wentylacyjną by dokończyć instalacji????Dziwi mnie postawa producenta, powinni zająć stanowisko i odpowiedzieć na mojego mejla. Szkoda, że nie wybrałem wkładu z kratek.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dbx 21.05.2016 15:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Maja 2016 Podpowiedzcie, czy faktycznie tak trudno jest znależć odpowiednią kratkę wentylacyjną by dokończyć instalacji???? Dziwi mnie postawa producenta, powinni zająć stanowisko i odpowiedzieć na mojego mejla. Szkoda, że nie wybrałem wkładu z kratek.... Dziwne pytanie zadałeś. Napisz wprost, kto sprzedał i kto jest producentem ? ...Pytasz się o kratkę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 21.05.2016 17:39 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Maja 2016 Chciałem tutaj przedstawić kuriozalną sytuację, która mnie spotkała. Płacisz kupę kasy za niemiecki wkład i montaż, a kominka używać nie można z powodu braku odpowiedniej kratki wentylacyjnej. Na dzień dzisiejszy mam wypieprz...ą dziurę w zabudowie pod przyszłą kratkę..... Może jakaś się znajdzie:PTak czy inaczej firma jak tak dalej będzie znajdzie się na czarnej liście w odpowiednim wątku.Jakie wkłady kratki oferują każdy aktywny na FM wie. Chodzi o czas realizacji zamówienia. Wątpię by obsługa klienta w ich przypadku była na tak niskim poziomie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MD. 22.05.2016 21:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Maja 2016 Nie trudno się domyślić, że chodzi o firmę Spartherm i 5-gwiazdkowego przedstawiciela Techterm Zdziwiony jestem, że tak zacny producent wkładów pozwala sobie na tak niską jakość obsługi klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lechoski 23.05.2016 13:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Maja 2016 mnie zaintrygowało i przeraziło słowo " zapaść " Nie trudno się domyślić, że chodzi o firmę Spartherm i 5-gwiazdkowego przedstawiciela Techterm Zdziwiony jestem, że tak zacny producent wkładów pozwala sobie na tak niską jakość obsługi klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
qosek 23.05.2016 17:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Maja 2016 zapaść ? sprobuj umówić się na montaż kominka u jakiejkolwiek renomowanej firmy - czas oczekiwania to min 1 miesiac .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 28.05.2016 07:33 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Maja 2016 Dalej nie ma żadnego kontaktu z producentem czy też jego autoryzowanym wykonawcą.Jak myślicie co jeszcze mógłbym zrobić by pchnąć sprawę do przodu? Dzwonić do centrali, czy skontaktować się z rzecznikiem praw konsumenta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lechoski 28.05.2016 08:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Maja 2016 Wywal najpierw kawa na ławę : chodzi tylko o kratki , czy o coś więcej ? Bo ciągle nie mogę zrozumieć jaki problem może być w zamówieniu 2 kratek ? Jesteś winien coś sprzedawcy ? Czy tylko in Tobie ? Dalej nie ma żadnego kontaktu z producentem czy też jego autoryzowanym wykonawcą. Jak myślicie co jeszcze mógłbym zrobić by pchnąć sprawę do przodu? Dzwonić do centrali, czy skontaktować się z rzecznikiem praw konsumenta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
niktspecjalny 28.05.2016 08:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Maja 2016 (edytowane) Dalej nie ma żadnego kontaktu z producentem czy też jego autoryzowanym wykonawcą. Jak myślicie co jeszcze mógłbym zrobić by pchnąć sprawę do przodu? Dzwonić do centrali, czy skontaktować się z rzecznikiem praw konsumenta? Skoro to napisałeś tutaj jak cie robią w balona ,a robią to może napisz do Batury,Foresta,Zduna Darka, oni zapewne rozwiążą ten problem..Wybacz mi na koniec.....ale posta walnąłeś tak długiego po to żeby powalczyć o kratkę??? Litości kuriozalne. Edytowane 28 Maja 2016 przez niktspecjalny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 28.05.2016 08:15 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Maja 2016 (edytowane) Wywal najpierw kawa na ławę : chodzi tylko o kratki , czy o coś więcej ? Bo ciągle nie mogę zrozumieć jaki problem może być w zamówieniu 2 kratek ? Jesteś winien coś sprzedawcy ? Czy tylko in Tobie ? Stary uwierz mi na słowo nic im nie jestem do tej pory winien. Zostało tak jak na wstępie wątku napisałem, do zapłaty mam 1k po zakończeniu montażu, czyli tych nieszczęsnych kratek... Nigdy, żadnego wykonawcy nie przewaliłem na kasę, wręcz odwrotnie jeden ze znanych tu na FM montażystów przekręcił mnie na 15k. Edytowane 28 Maja 2016 przez Tomaszs131 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 28.05.2016 08:20 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Maja 2016 Skoro to napisałeś tutaj jak cie robią w balona ,a robią to może napisz do Batury,Foresta,Zduna Darka, oni zapewne rozwiążą ten problem..Wybacz mi na koniec.....ale posta walnąłeś tak długiego po to żeby powalczyć o kratkę??? Litości kuriozalne. Widać, że przeczytałeś post wybiórczo... Fakt zbyt długi, jeszcze raz podkreślę nie walczę o kratki, tylko o coś znacznie ważniejszego. Gwarancję na wkład. Instalator blokuje jego rejestracje, twierdząc że instalacja nie została jeszcze ukończona. W każdej chwili po zakończeniu jej jestem gotów wpłacić pozostałą kwotę. Mam do Ciebie prośbę byś następnym razem za nim zaczniesz wypisywać swoje żałosne uwagi doczytał wątek do końca... Z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 28.05.2016 10:57 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Maja 2016 NS, jeszcze raz przypomnę iż za sprawa nie dokończonego montażu nie mogę zarejestrować wkładu na stronie producenta, a co za tym idzie kominek nie jest objęty 5 letnią gwarancją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
animuss 30.05.2016 21:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Maja 2016 nie mogę zarejestrować wkładu na stronie producenta, a co za tym idzie kominek nie jest objęty 5 letnią gwarancją. Tu niestety muszą wchodzić pewnie jakieś emocje ,ich nie przedstawiłeś, nie wypowiedziała się druga strona . Jeżeli jest zamrożona kasa 1k to skontaktuj się jeszcze raz z producentem wkładu może wyznaczy innego instalatora ,instalator dokończy ten nieszczęsny montaż , zarejestrujesz wkład, zapłacisz nowemu instalatorowi, a resztę z tej kwoty przelejesz temu pierwszemu ,który nie wytrzymał nerwowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dbx 31.05.2016 09:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Maja 2016 W końcu po przepychankach wkład został zamontowany początkiem 2015 roku. Wpłaciłem większość pieniędzy za wykonaną pracę, pozostało 1k do zamknięcia rachunku. Ustaliliśmy, że owa kwota zostanie wpłacona po dokończeniu pracy, czyli po montażu kratki wentylacyjnej na salon. ... W lutym 2015 roku mejlem dałem znać jaką kratkę chciałbym mieć zamontowaną- metal szczotkowany. Po jakimś czasie okazało się, że kominek nie mogę zarejestrować na stronie producenta gdyż nie został on zarejestrowany przez firmę na stronie producenta. ... Podpowiedzcie, czy faktycznie tak trudno jest znależć odpowiednią kratkę wentylacyjną by dokończyć instalacji???? Dziwi mnie postawa producenta, powinni zająć stanowisko i odpowiedzieć na mojego mejla. Szkoda, że nie wybrałem wkładu z kratek.... - masz 5 lat gwarancji na wkład wg.dowodu zakupu - faktura/rachunek/paragon - masz zobowiązanie finansowe względem instalatora/montażysty/wykonawcy obudowy - masz pretensje ps. kratka z montażem za 1 tysiąc...nono, na biednego nie trafiło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 31.05.2016 11:29 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Maja 2016 - masz 5 lat gwarancji na wkład wg.dowodu zakupu - faktura/rachunek/paragon - masz zobowiązanie finansowe względem instalatora/montażysty/wykonawcy obudowy - masz pretensje ps. kratka z montażem za 1 tysiąc...nono, na biednego nie trafiło Nie za bardzo zrozumiałeś. Jest jeden instalator od wszystkiego, montaż kratek miał być jego ostatnim etapem Cześć zobowiązania pokrywa się po zakończeniu montażu. To instalator zaproponował taki układ, trudno było się z tym nie zgodzić. Może sam chętnie płacisz na starcie za całość usługi? Jeśli tak to gratuluje. Paru takich na FM było, marnie skończyli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
niktspecjalny 01.06.2016 10:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2016 Nie za bardzo zrozumiałeś. Jest jeden instalator od wszystkiego, montaż kratek miał być jego ostatnim etapem Cześć zobowiązania pokrywa się po zakończeniu montażu. To instalator zaproponował taki układ, trudno było się z tym nie zgodzić. Może sam chętnie płacisz na starcie za całość usługi? Jeśli tak to gratuluje. Paru takich na FM było, marnie skończyli... Do kogo masz pretensje za niedopilnowanie prac??? Skoro nie wiesz, płacisz frycowe.Jeśli chodzi o płatność z góry to ta desperacja na FM skończyła się w 2000 roku.Nie wspominaj jeleni którzy nie istnieją ,ludziska nauczyli się nie ufać bałwochwalcy. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 01.06.2016 11:11 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2016 NS widzę, że do Ciebie nic nie dociera...10 lat temu założyłeś watek pod takim lub podobnym tytułem- "Kto nie chce ze mną rozmawiać"Mam nadzieje, że nie został przez Redakcje usunięty podobnie jak inny poświęcony Twojej osobie i nie mam na myśli Twojej" tfurczosc"i kulinarnej? Proszę Cie umieść tam mój nick Tomaszs131 , bo nie zamierzam odpowiadać na Twoje chamskie zaczepki i kontynuować kiedykolwiek z Tobą rozmowę.A każde następne będę zgłaszał do moderacji.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dbx 01.06.2016 11:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2016 Nie za bardzo zrozumiałeś. Jest jeden instalator od wszystkiego, montaż kratek miał być jego ostatnim etapem Cześć zobowiązania pokrywa się po zakończeniu montażu. To instalator zaproponował taki układ, trudno było się z tym nie zgodzić. Może sam chętnie płacisz na starcie za całość usługi? Jeśli tak to gratuluje. Paru takich na FM było, marnie skończyli... Nie za bardzo rozumiesz, nawet nie bardzo, bo wcale. Masz 5 lat gwarancji na wkład. Jeśli uzależniasz ten fakt od czego innego, to może już tu nie pisz o swoich problemach, bo problem istnieje gdzie indziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 01.06.2016 11:39 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2016 Nie za bardzo rozumiesz, nawet nie bardzo, bo wcale. Masz 5 lat gwarancji na wkład. Jeśli uzależniasz ten fakt od czego innego, to może już tu nie pisz o swoich problemach, bo problem istnieje gdzie indziej. No to spróbuj spokojnie użytkować urządzenie bez podbicia jej karty gwarancyjnej. Bez rejestracji kominka na stronie firmowej nie mam na niego żadnej gwarancji. Będzie to miało miejsce po zakończeniu prac przy jego montarzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dbx 01.06.2016 11:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2016 No to spróbuj spokojnie użytkować urządzenie bez podbicia jej karty gwarancyjnej. Bez rejestracji kominka na stronie firmowej nie mam na niego żadnej gwarancji. Będzie to miało miejsce po zakończeniu prac przy jego montarzu. Spróbowałem, próbuję i użytkuję. Jak się pali jest w moim temacie. Ale się pali. Nikt nie uzależniał mi czegokolwiek, by w kominku palić lub nie palić.. Jest dowód zakupu, jest gwarancja przesłana przez producenta razem z wkładem i to zupełnie wystarcza, by mieć porządek w papierach. To tytułem twojego "spróbuj". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.