roletta 23.05.2016 10:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Maja 2016 Witam serdecznie, mam okno dachowe Velux i chcę kupić roletę wewnętrzną. Mam tylko pytanie jaką? Chodzi mi o to, że okno jest od strony wschodniej i słońce jest tu od rana do południa. Na tej podstawie trzeba dobrać jakąś roletę, która będzie dobrze działać? Jestem zielony w tym temacie i prosiłbym o pomoc. Na stronie Velux jest do wyboru kilka rolet i nie wiem która się nadaje na właśnie takie położenie okna i słońca z rana. I jeszcze pytanie odnośnie koloru rolety, ma być jasna? To też zależy właśnie od położenia okna i słońca? Z góry dziękuję za rady i wyjaśnienie, pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania