mareczek87 27.06.2016 13:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2016 (edytowane) Witam Uszkodziły mi się drzwi z firmy DRE. Niestety był przeciąż i jedne drzwi uderzyły w drugie. I klamka wyrządziła małe szkody. Jakiś pomysł jak to naprawić? Da się np. zamówić samą okleinę w kolorze drzwi i przykleić? Edytowane 27 Czerwca 2016 przez mareczek87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 28.06.2016 07:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2016 Nie ładują mi się zdjęcia i ciężko jest mi coś zobaczyć na miniaturkach. Nie wiem jak głęboko to jest - czy tylko wierzchnia warstwa laminatu czy cały się zdarł?Okleinę jakbyś nie przyklejał, to i tak będzie widać. Polecam Ci jedynie markera do zamazania takich uszkodzeń. Wyretuszujesz ile się da i nic więcej nie zrobisz. Oczywiście jakiekolwiek próby reklamowania spełzną na niczym, bo chłopaki od reklamacji z DRE znają się na swojej pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 28.06.2016 08:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2016 "Programiści pracują" nad naprawą paru problemów (m.in ładowania zdjęć). Ja otwieram w nowym oknie. uszkodzenie normalne. Bywa. Marker, szpachla (ostatnio naprawiałem pół kg wrzuciłem w wielką dziurę w drzwiach zewn). Lub specjalistyczny zestaw do napraw uszkodzeń (tzw- woski - o usługę pytaj w dobrych salonach okiennych/drzwiowych)No i koniecznie ogranicznik otwarcia w podłodze,ścianie (jak się da go odpowiednio zastosować). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mareczek87 01.07.2016 09:44 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Lipca 2016 Przecież nie mam zamiaru reklamować, wiadomo że bez sensu Pisałem do DRE - odpisali mi, że muszę się kontaktować z miejscem gdzie kupiłem. A narazie Belpol nie odpisuje. Wiem, że pewnie jak przykleję okleinę to z bliska będzie widać. Ale za to z daleko nie będzie rzucac się w oczy. http://www.fotosik.pl/zdjecie/362298d69c05fc1f http://www.fotosik.pl/zdjecie/c26015f626aa7829 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 01.07.2016 09:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Lipca 2016 A co mają odpisywać? Okleiny się nie kupuje na metry. Przynajmniej nie na rynku detalicznym. Idź do sklepu i poproś o fragment. Firmy mają próbniki kolorów, nie widziałbym problemu odciąć nożyczkami taki kawałeczek.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sirehorn 01.07.2016 13:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Lipca 2016 Polecam, zgłosić się do jakieś sklepu i zapytać o usługę zamaskowania uszkodzenia specjalnymi woskami. Większość montażystów coś takiego posiada i jeśli przeszli szkolenia to potrafią działać naprawdę cuda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 07.07.2016 12:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Lipca 2016 Czy ja wiem czy większość montażystów takie posiada? Ja mam ale jakoś niechętnie się za to zabieram - artysta ze mnie żaden . P.S. pytaj o Adama z działu reklamacji DRE. Powinien coś podpowiedzieć. Ewentualnie zapytaj o płatny serwis. Wiele firm oferuje coś takiego po zakończeniu gwarancji. P.S. #2 - Fin - zdjęcia nadal nie wchodzą (czasem też ciężko załadować). Twoim sposobem otwierają się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 08.07.2016 03:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Lipca 2016 Ja swojej skrzynki serwisowej używam często od wielu lat. Kwestia wprawy. Tylko gdybym miał gdzieś jechać na usługę, to miałbym problem jak to wycenić. A tak? Za 6 zł można kupić odpowiednią szpachlę pod kolor. Ew. od dziecka pożyczyć odpowiedni flamaster.. )) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 08.07.2016 11:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Lipca 2016 Dla mnie to jakiś malutki promil tego co robię. I to zazwyczaj tylko Klientom którym montowałem lub sprzedałem drzwi X czasu temu. Tak jak piszesz - jedziesz ileś kilometrów gdzie paliwo to lwia część tej usługi. Sama robota prosta, sprzęt śmiesznie tani. Efekt nigdy mnie nie zadowala, choć Klienci czują ulgę po mojej wizycie. Jednym słowem - taka trochę strata czasu, bo w tym samym tempie byłbym już w połowie montażu drzwi , stąd oferta kierowana jest tylko do Klientów którzy kupili u mnie jakieś drzwi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 08.07.2016 19:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Lipca 2016 Dla mnie to jakiś malutki promil tego co robię. I to zazwyczaj tylko Klientom którym montowałem lub sprzedałem drzwi X czasu temu. Tak jak piszesz - jedziesz ileś kilometrów gdzie paliwo to lwia część tej usługi. Sama robota prosta, sprzęt śmiesznie tani. Efekt nigdy mnie nie zadowala, choć Klienci czują ulgę po mojej wizycie. Jednym słowem - taka trochę strata czasu, bo w tym samym tempie byłbym już w połowie montażu drzwi , stąd oferta kierowana jest tylko do Klientów którzy kupili u mnie jakieś drzwi. Sprzęt śmiesznie tani? Też kiedyś robiłem to zapalniczką;p Moja walizka serwisowa doposażana przez lata jest warta dla mnie parę tysięcy złotych (tyle bym znalazł faktur). A robię to zwykle za friko (nawet nie jest to szczere słowo "dziękuję" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 11.07.2016 14:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lipca 2016 Nie piszę o sprzęcie w walizce ogółem tylko o jej elementach typu flamaster czy wosk. Źle się wyraziłemCała walizka z rzeczami potrzebnymi i tymi co cieszą oko (bo jestem cholernym gadżeciarzem) rzeczywiście jest sporo warta. Nie liczyłem nigdy, bo dla mnie to rzeczy które są mi potrzebne. To jakbym poszedł na montaż i pytał się czy Klient nie pożyczy mi poziomnicy. Z resztą wyszedł nam niezły OFF. P.S. co do zapłaty w formie mini-$ lub słowa "dziękuję" - nie jesteś odosobniony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Danbog 15.07.2016 13:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lipca 2016 Mareczek87 tego typu uszkodzenia jakie powstały na twoich drzwiach można naprawić w sposób profesjonalny ale niestety w Polsce jeszcze nie ma tego typu firm oferujące takie usługi. Na co dzien naprawiam trudniejsze uszkodzenia. Woski maskujące, które polecają koledzy wykorzystują politurnicy w renowacji mebli są rozwiązaniem dobrym ale mało trwałym i zupełnie nieskuteczym przy tak dużym uszkodzeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.