norshall 13.07.2016 09:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lipca 2016 Witajcie, z lektury forum wynika że forumowy Zbych bardzo dobrze zna temat dot. alarmów - pytanie jak się z nim skontaktować inaczej niż przez wiadomości prywatne na forum - na które nie odpowiada?A może polecicie jeszcze kogoś - najlepiej na Dolnym Śląsku, komu można powierzyć kwestie związane z alarmem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
_ZBYCH_ 25.07.2016 20:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Lipca 2016 Witajcie, z lektury forum wynika że forumowy Zbych bardzo dobrze zna temat dot. alarmów - pytanie jak się z nim skontaktować inaczej niż przez wiadomości prywatne na forum - na które nie odpowiada?A może polecicie jeszcze kogoś - najlepiej na Dolnym Śląsku, komu można powierzyć kwestie związane z alarmem? Owszem, nieprzerwanie od 24 lat Z braku czasu niezbyt często tu zaglądam, ale teraz mam urlop Nie mam od Ciebie żadnej wiadomości prywatnej. Dzialam tylko w W-wie i okolicach, wiec Tobie nie będę mógł pomóc. Proponuję popytać w Twojej grupie lokalnej. Pozdrawiam ZBYCH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
norshall 27.07.2016 17:20 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 Eh szkoda, ale dzieki za info mimo wszystko;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
malwes 09.01.2017 18:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2017 Wakacje wakacjami - ale generalnie fajnie by było jakby udało się polepszyć kontakt. Mamy od Was system alarmowy i od kilku lat niestety zawsze to samo....tygodniami nie można się skontaktować, aby się umówić na serwis;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
_ZBYCH_ 12.10.2018 19:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Października 2018 Wakacje wakacjami - ale generalnie fajnie by było jakby udało się polepszyć kontakt. Mamy od Was system alarmowy i od kilku lat niestety zawsze to samo....tygodniami nie można się skontaktować, aby się umówić na serwis. Przypadkiem trafiłem na Pani post i... hmm, jak by tu napisać... Prawdą jest, że czasem trudno się ze mną skontaktować, ale pisanie, że "zawsze to samo" mija się z prawdą. System zamontowany był w 2010 roku, a przeglądy zamówiła Pani raptem trzy razy. Ostatni raz przypomniała Pani sobie o konieczności zrobienia przeglądu po trzech latach, tuż przed świętami Bożego Narodzenia i to z przymusu, bo system zasygnalizował awarię akumulatora i stacja monitorowania męczyła Panią telefonami. Dzwoniła Pani do mnie z numeru, którego nie znałem, a ja nie mam czasu, ani ochoty na odbieranie każdego telefonu. Byłem wtedy świeżo po operacji i słabo się czułem. Nie w głowie mi była praca i kontakty z klientami. W końcu w styczniu udało nam się umówić, zrobić przegląd i wymienić akumulatory. Teraz w styczniu wyświetliło się Pani na klawiaturze alarmu przypomnienie o konieczności wykonania kolejnego przeglądu i... cisza. Oczywiście może Pani sobie robić przeglądy kiedy Pani chce, ale w takiej sytuacji proszę nie oczekiwać mojej dyspozycyjności. Ja nie siedzę i nie czekam na telefony, tylko mam masę pracy. Zawsze brakuje doby na wszystko, więc klienci, którzy nie robią regularnych przeglądów w zaplanowanym okresie, są obsługiwani w ostatniej kolejności. Te regularne przeglądy nie są dla mnie (dla wyciągania kasy - jak się niektórym wydaje), tylko dla Pani, żeby porządny system alarmowy nie stał się atrapą dającą jedynie złudne poczucie bezpieczeństwa. Przykro mi, że Pani napisała ten post, bo wydawało mi się, że nasza współpraca dobrze się układała. ZBYCH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.