WojtusJ 23.08.2016 13:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2016 (edytowane) Poszukuję osoby, która posiada dostateczną wiedzę i zechciałaby się podjąć sprawdzenia instalacji elektrycznej, która z założenia ma być "KNX ready" w budowanym domu pod Warszawą. Sam potrafię programować taką instalację, ale nie jestem elektrykiem i chciałbym, aby osoba znająca się na układaniu instalacji (nie tylko "KNX ready", ale i ogólnie) przejrzała ją po ułożeniu przez elektryków ale jeszcze przed tynkowaniem. Termin: koniec przyszłego tygodnia, tj. 1-2 września.Lokalizacja: okolice Pruszkowa. Edytowane 30 Listopada 2017 przez WojtusJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elontro 23.08.2016 21:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2016 Instalacja była układana na podstawie projektu? Generalnie typowa instalacja KNX nie jest trudna do ułożenia, ale wymaga chociaż podstawowej dokumentacji, żeby później można było to połączyć i uruchomić. Ekipa, która układała instalację miała pojęcie o standardzie KNX? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania