Ibanez85 31.08.2016 10:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 Witajcie, Jest to moj pierwszy post na forum i zanim zadam pytanie chciałbym Wam podziekować bo wiele razy skorzystałem z Waszych podpowiedzi i sugestii, którymi dzieliliście się z innymi forumowiczami. Mam pytanie dotyczące gładzi i malowania: Dom już stoi, wykończony w stanie deweloperskim. Przyszedł czas na gładzie na ok 350m2 ścian i zcęśc sufitów. Otrzymałem ofertę na natryskowe nałożenie gładzi wraz z malowaniem na biało farbą DEKORAL Professional. I tutaj moje pytanie jako że jestem zupełnym laikiem: 1. Czy płacenie za malowanie na biało ma sens jeżeli chcę mieć ściany w innym kolorze?2. Jeżeli chciałbym pomalować później (np. miesiąc po gładziach) to czy gruntować pod farbe od razu po wygładzeniu, czy przed samym malowaniem?3. Otrzymalem ofertę 22zł/m2 (gładzie + malowanie) - czy to rozsądna cena dla woj. pomorskiego (poza trójmiastem)?4. Jaką częścią tej ceny byłoby samo malowanie (6-8 zł)? Będę wdzięczny za Waszą pomoc.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania