michal01 04.09.2016 11:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Września 2016 Witam. Mam problem z wyborem pilarki stołowej do max. 400zł. Jestem początkującym amatorem więc nie chcę wydawać kupę kasy. Jej głównym celem będzie przecinanie drewnianych desek do max. około 3cm. Moglibyście mi coś doradzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
perm 04.09.2016 12:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Września 2016 Wielkiego wyboru nie masz. Weź tę, która ma najdłuższą gwarancję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
michal01 04.09.2016 13:41 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Września 2016 Czy pilarka tego typu byłaby całkiem dobra?http://allegro.pl/pilarka-stolowa-pila-krajzega-1200w-regulacja-gw24-i6043546176.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
perm 04.09.2016 15:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Września 2016 (edytowane) Czy pilarka tego typu byłaby całkiem dobra? http://allegro.pl/pilarka-stolowa-pila-krajzega-1200w-regulacja-gw24-i6043546176.htmlZa słaby silnik. Deskę 30mm wzdłuż będzie się strasznie męczyć. Dołóż trochę i kup coś w tym stylu: http://allegro.pl/pila-stolowa-pilarka-krajzega-2000w-254-mm-pow8562-i6008746401.html?bi_s=ads&bi_m=p2,3&bi_c=92494#imglayer Nie mówię, że akurat ta firma, bo nic o niej nie wiem ale coś podobnego. Może też używaną ale trochę większą? Edytowane 4 Września 2016 przez perm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
michal01 04.09.2016 20:03 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Września 2016 3 cm to jest max strasznie rzadko robię coś z takiej grubości deski. Zazwyczaj 0,5-1,5cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania