kergit 11.09.2016 17:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Września 2016 Witam! Zamówiłem drzwi Porta wraz z montażem..odbył się po 2 czyt 3 miesiącach od zamówienia i od początku z jednymi drzwiami był problem - odbijały przy zamykaniu, zauważyłem to już po montażu, jednak montażyści zarzekali się że to wyrobi się w ciągu miesiąca dwóch..i niestety uwierzyłem im. Teraz po 3 miesiącach nadal drzwi odbijają, a firma która to montowała twierdzi że regulacja jest poza gwarancją i sam mogę je sobie regulować, a skoro odbiór był odebrany to do widzenia... Oczywiście to pierwsze i ostatnie drzwi jakie u nich zamówiłem. Pytanie jednak do Was - nie nie powinno to być rozpatrzone na gwarancji, w końcu to oni montowali te drzwi. Zauważyłem że ościeżnica odchodząi od ściany w środkowej części - zobaczcie na zdjęciu, czy jest to coś czym powinienem się martwić, czy to jest montaż do poprawy?? Oczywiście są to te same drzwi w których jest problem z zamykaniem, w reszcie zamówionych drzwi nie ma problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 11.09.2016 18:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Września 2016 Oscieznica obejmuje mur takim jaki zostal wykonany. Zdjecie wbrew pozorom niewiele mowi gdyz nie widac calosci oscieznicy tylko jej gorna połowe.Odbija.....opisz dokladniej zjawiskoNie zatrzaskuje sie język zamka w gniezdzie ? Czy uszczelka drzwi jest dobrze wcisnieta na calym swym obwodzie ?Czy by zamlnac trzeba drzwi mocniej docisnac ?Co trzeba zrobic by zamknac drzwi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kergit 11.09.2016 19:35 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Września 2016 ta szczelina idzie da samego dołu - jedynie na górze przylega idealnie do ściany tak jak na zdjęciu.Jeżeli chodzi o to odbijanie to muszę drzwi mocniej docisnąć, jeżeli tego nie zrobię język gniazda ześlizguje się i drzwi się nie zamykają.Uszczelki na całym obwodzie wyglądają na dobrze wciśnięte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konrad Podgórski 11.09.2016 19:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Września 2016 (edytowane) Porta... nigdy więcej mamy to samo Drzwi wejściowe za ponad 3k a walą i w dodatku zamontowane tak wysoko że pod nimi światło na klatce widać. Ekipa która montowała już 3 lata do nas jedzie i jeszcze dojechać nie może a żadna inna nie chcę się dotykać roboty po kimś innym. Jeszcze w momencie gdy już wycieli stare drzwi okazało się że laminat z nich odchodzi. Miałem do wyboru zaakceptować wadę albo czekać kilka tygodni na nowe bez drzwi. (Wada była w dolnym narożniku, coś czego nie było widać jak oglądaliśmy drzwi przed wyrwaniem starych) Edytowane 11 Września 2016 przez Konrad Podgórski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 12.09.2016 06:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Września 2016 Po przymknieciu drzwi szpata miedzy futryna a.skrzydlem jest rowna to pozostaje ci lekkie podpilowanie szyldu w oscieznicy.Jesli jednak najpierw dotyka dolem a dora pojawia.sie szczelina to wyglada na to ze zle.zamontowano ci oscieznice i albo ja przemontowac po ukazanej stronie albo wyregulowac lekko odsuwajac dolny zawias od oscieznicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 12.09.2016 07:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Września 2016 Ta szczelina najprawdopodobniej oznacza krzywa sciane. W obu opisanych tu przypadkach mamy najprawdopodobniej z bledami montazowymi zawinionymi poza fabryka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 19.09.2016 08:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Września 2016 Zobacz sobie murłatą lub poziomnicą czy masz ścianę prostą. Możesz sprawdzić również ościeżnicę czy trzyma pion, poziom.Po montażu Porta nie uwzględni reklamacji (na 99,9%), bo takie rzeczy zgłasza się przed. Niekiedy wygięcie belek może nastąpić po złym magazynowaniu. Kiedy sam dół i góra opakowania ościeżnicy leży w poziomie na dwóch belkach od regału. Dzięki temu grawitacja lekko nagina środek w dół. Oczywiście w jeden dzień to się nie stanie. Przyczyn może być milion. Przypiłuj sobie zamek jak pisali wyżej i po problemie powinno być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mazwoj 19.09.2016 13:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Września 2016 Witam! Pytanie jednak do Was - nie nie powinno to być rozpatrzone na gwarancji, w końcu to oni montowali te drzwi. Nie widzę zdjęcia i nie do końca rozumiem twoje pytanie. Kto montował drzwi? Jak rozumiem jakaś firma (nie Porta bo oni tego nie robią) i teraz ta firma nie chce przyjechać Ci wyregulować drzwi? Na podstawie gwarancji na drzwi zadzwoń do Porty i powiedz, że jeden z ich przedstawicieli tak schrzanił sprawę. U nas jak źle jest coś zamontowane to człowiek w podskokach leci do klienta poprawiać. Tak - popełniają błędy u mnie, bo nie robi ich ten co nikt nie robi. Masz spisaną jakąś umowę z tą firmą co montowała Ci drzwi? Gwarancja obejmuje towar a nie montaż. Za niego odpowiedzialny jest montażysta jeśli masz umowę. Jak jej brak to możesz dochodzić swoich praw latami nękając człowieka telefonami lub zamów kogoś innego do ponownego montażu ościeżnicy. W najgorszym razie czeka Cię wymiana ościeżnicy jeśli by się uszkodziła przy demontażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kergit 19.09.2016 22:04 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Września 2016 Nie widzę zdjęcia i nie do końca rozumiem twoje pytanie. Kto montował drzwi? Jak rozumiem jakaś firma (nie Porta bo oni tego nie robią) i teraz ta firma nie chce przyjechać Ci wyregulować drzwi? Firma która montowała drzwi ma przyjechać zobaczyć te drzwi, dam znać czy warto korzystać z ich usług Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 20.09.2016 16:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Września 2016 Często Klienci w internecie wieszają psy na producencie tym czy tamtym a tak na prawdę "sukces" swój ma w tym firma odpowiedzialna za montaż, transport, sprzedaż itd. Bo na każdym oczku można popełnić błąd, tylko trzeba się do niego umieć przyznać.Nieraz drzwi uszkodzą się w transporcie i nie ma co palić głupa i montować je udając że to Klient uszkodził. To samo ze sprzedażą - ostatnio na forum był Klient co kupił drzwi Wikędu i zamieniał na KMT bo tłoczenie w skrzydle miał za płytkie. Wystarczyło pokazać kawałek próbki jednych i drugich drzwi a Klient by sobie dobrał to co chce dla siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.