Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Powoli zaczynam myśleć, że nabywcy okien w Polsce większość życia spędzają albo zamierzają spędzać na lub przy parapetach:-). Austriacki Związek Producentów Okien i Fasad zaleca ocenę tego typu zjawisk z odległości 3 m. U nas nie ma tego śmiałego, co by cokolwiek chciał ustalić poza początkiem życia, więc dość powszechnie przyjmuje się 1 m za normą PN-EN 12608, (chociaż nie do końca to uprawnione ze względu na treść dokumentu). O 10 cm jeszcze nie słyszałem, ale podobne zdjęcia oglądam prawie dzień w dzień i zaczyna mnie to irytować. Inwestorzy weźcie nieco na wstrzymanie. Proszę!
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/214628-odbi%C3%B3r-okien-reklamacja/#findComment-7180953
Udostępnij na innych stronach

Inwestorzy weźcie nieco na wstrzymanie. Proszę!

 

Niech kolega da na wstrzymanie bo nikt swoich ciężko zarobionych pieniędzy nie będzie wydawał na fabryczne buble:bash:

Skoro okno zostało wyprodukowane z wadą lub zostało uszkodzone to niech cena okna będzie obniżona.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/214628-odbi%C3%B3r-okien-reklamacja/#findComment-7181015
Udostępnij na innych stronach

Skoro okno zostało wyprodukowane z wadą lub zostało uszkodzone to niech cena okna będzie obniżona.

 

Ależ oczywiście. Każdy z nabywców może żądać obniżenia ceny wadliwego produktu. Pozostaje tylko mieć na uwadze, aby swoje żądanie miarkować mając na uwadze uchwałę pełnego składu Izby Cywilnej i Administracyjnej Sądu Najwyższego (Grupy Kolesiów:-)) z dnia 30 grudnia 1988 roku, III CZP 48/88

 

„Obniżenie ceny z powodu wady fizycznej rzeczy następuje w stosunku do ceny zapłaconej. Późniejszy wzrost ceny nie ma znaczenia. Jednakże obniżenie ceny musi być określone w takim stosunku, aby nabywca sam mógł rzecz naprawić we własnym zakresie”.

 

A teraz zapraszamy do... kasy:-)

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/214628-odbi%C3%B3r-okien-reklamacja/#findComment-7181028
Udostępnij na innych stronach

A mieliście takie przypadki, czy tylko teoretyzujecie? Oczywiście nie po to wydaje się kasę, żeby już na starcie okno było z mankamentami, ale wydaje mi się, że takich znamion już nie da się naprawić, więc czy można liczyć na nowe okno czy obniżkę ceny? Jak rozmawiać z producentem?
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/214628-odbi%C3%B3r-okien-reklamacja/#findComment-7181375
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się, że takich znamion już nie da się naprawić

 

O ile przyjąć, że mamy do czynienia z wadami, to są one usuwalne. Sprawny serwis + Ottimo + 1h i... po zawodach.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/214628-odbi%C3%B3r-okien-reklamacja/#findComment-7181403
Udostępnij na innych stronach

ZDecydowanie naprawialne i to w profesjonalny sposób. I przedstawione wady przy pomocy środków do tego przeznaczonych to kwestia kilku minut.
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/214628-odbi%C3%B3r-okien-reklamacja/#findComment-7181419
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...