lilimaer 06.10.2016 08:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Października 2016 Witam, chciałabym zapytać o opinię może ni o samych meblach, ale "obsłudze",o to ile czasu czeka się na meble, czy nie przychodzą uszkodzone, o obsługę posprzedażową. Kilka miesięcy temu zamówiliśmy krzesła z tej firmy za pośrednictwem sklepu (chyba nic się nie stanie jeśli jednocześnie ostrzegę przed nimi - VERSO). Mieliśmy czekać ok 6-8 tygodni, tymczasem okres ten przedłużył się o 1,5 miesiąca, w tym czasie byliśmy zwodzeni (?) że niema tkaniny,że jednak jest,że nasze zamówienie sprzedano innym ludziom, że Paged gdzieś zgubił nasze zamówienie... Sklep twierdzi, że to z winy firmy Paged.... dzwoniłam do Pagedu w tej sprawie, a tam pani z BOK zanim zasłoniła słuchawkę zapytała koleżanki z pokoju "czy może mówić prawdę" po czym po chwili narady (ktorej już nie słyszałam) dała mi do zrozumienia, że po ich stronie wszystko jest ok. Krzesła bardzo się nam podobają, tym bardziej, że kupę czasu wybieraliśmy wzór,zjeździliśmy całe mnóstwo sklepów, zeby znaleźć coś, co będzie nam odpowiadało i voila! Po wyżej opisanej przygodzie udało nam sie odzyskac zaliczkę i chcieliśmy te krzesła zamówić gdzie indziej, ale szczerze mówiąc boję się powtórki z rozrywki, bo tak naprawdę nie mam pojęcia, która ze stron dała ciała. Miałabym więc prośbę do użytkowników tych mebli, osób które zetknęły się z firmą o opinię nt. czasu oczekiwania, obsługi itp. Nie chcę po raz drugi strzelić sobie w kolano.... a Święta blisko (kto urządzał mieszkanie przed Świętami, ten wie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.