wigmar 19.08.2004 05:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2004 Witam W czerwcu zamówiełem bramę garażową Wiśniowskiego wraz z montażem i wpłaciłem zaliczkę 900 PLN. Po ponad miesięcznym oczekiwaniu przyjechała ekipa, która zaczęła montaż zamówionej bramy. W trakcie montażu okazało się, iż panele są pokrzywione i powyginane. W takiej sytuacji kazałem zamontowane już elementy zdemontować i zareklamowałem całą bramę.Minęły teraz 2 tygodnie od pisemnego zgłoszenia reklamacji (przyjęcie reklamacji zostało potwierdzone) a firma u której zamawiałem bramę nie daje znaku życia (brak odpowiedzi). Wiem, iż jeżeli po 2 tygodniach od zgłoszenia reklamacji nie będzie żadnego odzewu to reklamacja jest automatycznie uznawana. Mam teraz pytanie: czy mogę żądać zwrotu zaliczki i rozwiązać umowę czy też mogę jedynie domagać się wymiany towaru na nowy wolny od wad ? Za wszelką pomoc dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Inka1 19.08.2004 08:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2004 Możesz domagać się jednej i drugiej rzeczy, a czego domagałeś się w piśmie reklamacyjnym - bo to Ci się należy po braku odp. po 2 tyg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wigmar 19.08.2004 11:15 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2004 Dziekuje za odpowiedź.W zgłoszeniu reklamacyjnym domagałem się nowego towaru (wolnego od wad) lub zwrotu zaliczki. Nie ukrywam, że na dzień dzisiejszy wolałbym otrzymać zwrot zaliczki i wybrać innego przedstawiciela Wiśniowskiego - bardziej profesjonalnego (dodam, że do montażu bramy przyjechała ekipa, która robiła to po raz pierwszy w życiu !!!) Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.