Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Reklamacja - zwrot zaliczki czy nowy towar?


wigmar

Recommended Posts

Witam

 

W czerwcu zamówiełem bramę garażową Wiśniowskiego wraz z montażem i wpłaciłem zaliczkę 900 PLN. Po ponad miesięcznym oczekiwaniu przyjechała ekipa, która zaczęła montaż zamówionej bramy. W trakcie montażu okazało się, iż panele są pokrzywione i powyginane. W takiej sytuacji kazałem zamontowane już elementy zdemontować i zareklamowałem całą bramę.

Minęły teraz 2 tygodnie od pisemnego zgłoszenia reklamacji (przyjęcie reklamacji zostało potwierdzone) a firma u której zamawiałem bramę nie daje znaku życia (brak odpowiedzi). Wiem, iż jeżeli po 2 tygodniach od zgłoszenia reklamacji nie będzie żadnego odzewu to reklamacja jest automatycznie uznawana. Mam teraz pytanie: czy mogę żądać zwrotu zaliczki i rozwiązać umowę czy też mogę jedynie domagać się wymiany towaru na nowy wolny od wad ?

 

Za wszelką pomoc dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje za odpowiedź.

W zgłoszeniu reklamacyjnym domagałem się nowego towaru (wolnego od wad) lub zwrotu zaliczki.

Nie ukrywam, że na dzień dzisiejszy wolałbym otrzymać zwrot zaliczki i wybrać innego przedstawiciela Wiśniowskiego - bardziej profesjonalnego (dodam, że do montażu bramy przyjechała ekipa, która robiła to po raz pierwszy w życiu !!!)

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...