Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Wybór taniej młotowiertarki


Recommended Posts

Potrzebuję młotowiertarki do wiercenia otworów w cegle, sporadycznie w żelbecie. Zastosowanie amatorskie przy budowie domu, remontach. Sprawa wygląda tak, że mam jakąś starą wiertarkę udarową, niby niemiecka, ale moc słaba, bo coś koło 400 W. Przez tynk udało się przewiercić, dalej już nie. Oczywiście wierciłem z udarem i możliwe, że natrafiłem na zbrojenie w suficie.

 

Zalazłem coś takiego: http://emaks.pl/mlotowiertarka-msw-boh-1800-1-900obr-min-7j.html

 

Czy taka niska ilość obrotów nie będzie przeszkodą? Przyznam, że na młotach nie znam się kompletnie.

Edytowane przez jonasz47
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W opisie tego czegoś nie ma najważniejszego parametru: energii udaru. Przyjmuję, że określenie "wiercenie z siłą 7J" to bełkot. To jest 400zł, czyli trochę pieniędzy. Moim zdaniem szkoda tego grosza na coś co nie ma nawet opisanych porządnie parametrów.

 

Już lepiej coś takiego

https://www.castorama.pl/produkty/narzedzia-i-artykuly/elektronarzedzia-przenosne-i-akcesoria/wiertarki-wkretarki-i-mloty/mlotowiertarki/mlotowiertarka-bosch-pbh-2500-re-600-w.html

lub

https://www.castorama.pl/produkty/narzedzia-i-artykuly/elektronarzedzia-przenosne-i-akcesoria/wiertarki-wkretarki-i-mloty/mlotowiertarki/mlotowiertarka-khe-2444-sds-plus.html

 

czy jakiś tam macalister.

 

Przynajmniej uczciwie mówią o energii udaru.

 

Prędkość obrotowa nie ma wielkiego znaczenia przy wierceniu z udarem. Nigdy nie uwierzę, że takie coś z uchwytem sds+ ma 7J udaru. Poza tym nie wiem po co do sporadycznych prac coś co waży prawie 9kilo!!! Kup coś normalnego jakieś metabo, zielonego boscha lub jakąś marketówę, ale z uczciwie opisanymi parametrami.

Edytowane przez domino34
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Konto usunięte_1*