PiotrGLDZ 13.11.2016 14:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Listopada 2016 Witam, Prośba o poradę.Mam pompę ciepła jak w tytule wraz ze sterownikiem COMPIT R420 (standardowym).Mieszkam w nowym domu od czerwca tego roku i cały czas próbuję rozgryźć to urządzenie. Od razu nadmienię, że jestem zielony w takich tematach. Główne wątpliwości do obsługi to wybór sterowania. Poczytałem w internecie i generalnie rozumiem różnice. Ale... 1. Sterowanie ręczne (wewnętrzne) ma główny minus , że zbiera temp z salonu w którym np. jest kominek więc inne pomieszczenia na górze są w tym momencie zimne. W związku z tym wybieram pogodowe, czy dobry tok myślenia?2. Sterowanie pogodowe pracuje na ustawieniach fabrycznych (dla 0C = 35C ITD). Jaką rolę odgrywa więc termostat w salonie? Nie powinien działać, a mam wrażenie, że jak podniosę w nim znacznie temp to pompa załącza się. Powinno tak być czy ta forma sterowania wyklucza działanie termostatu?3. Sterowanie mieszane - jak włączyć takie sterowanie?? Na tą chwilę próbuję pogodowe. Na termostatcie mam zadane 22C. W ustawieniach pompy temp wyłączenia to 24C. Maksymalne CO to 55C.I tutaj znowu watpliwosc. Pompa dziś nie pracowala prawie cala noc, wychlodzila dom do ok 20C i w dzień zaczela nadrabiać. Doszla do CO 55C. Podsumowując mały dom ma przy tych zabawach zużycie na poziomie średniro 17KWH.Dom ma powierzchni mieszkalnej tylko 115m + garaż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania