kamil.o 28.11.2016 19:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Listopada 2016 Witam, Jestem po słowie z właścicielem gruntu rolnego o tym, że zakupię u niego działkę. Nie jestem rolnikiem. Na podstawie rozmów i ustawy doszedłem do wniosku, że mamy dwa wyjścia, scenariusze z sytuacji. Będę wdzięczny za poprawienie mnie jeśli się mylę. 1. Kupuję od niego ponad 3 tys. m gruntów rolnych, otrzymuję zgodę AMR i lecę z odrolnieniem (5 klasa) i wnoszę o warunki zabudowy. Problem jest wówczas 10 lat uprawiania tej ziemi ( czy istnieje możliwość zwolnienia z tego obowiązku?) 2. On stawia fundamenty a następnie dzieli ten teren na poszczególne działki budowlane, sprzedaje mi jedną z nich itd. Czy istnieje jakiś prostszy sposób? Jakie są Wasze doświadczenia w tej kwestii? Dziękuję za pomoc Kamil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
baps 28.11.2016 23:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Listopada 2016 Witam, Jestem po słowie z właścicielem gruntu rolnego o tym, że zakupię u niego działkę. Nie jestem rolnikiem. Na podstawie rozmów i ustawy doszedłem do wniosku, że mamy dwa wyjścia, scenariusze z sytuacji. Będę wdzięczny za poprawienie mnie jeśli się mylę. 1. Kupuję od niego ponad 3 tys. m gruntów rolnych, otrzymuję zgodę AMR i lecę z odrolnieniem (5 klasa) i wnoszę o warunki zabudowy. Problem jest wówczas 10 lat uprawiania tej ziemi ( czy istnieje możliwość zwolnienia z tego obowiązku?) 2. On stawia fundamenty a następnie dzieli ten teren na poszczególne działki budowlane, sprzedaje mi jedną z nich itd. Czy istnieje jakiś prostszy sposób? Jakie są Wasze doświadczenia w tej kwestii? Dziękuję za pomoc Kamil Najpierw wystąp o warunki zabudowy (rozumiem, że nie ma MPZP). Możesz wystąpić o warunki na swoje nazwisko . Jak dostaniesz, to kup działkę. Nie martw się odrolnieniem -V i VI klasa nie wymaga odrolnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania