Jan Kalita 27.01.2017 09:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2017 W sumie jest to dość oczywiste, że nie dają gwarancji na MONTAŻ, którego sami nie wykonują, albo instalatora, którego kompletnie nie znają. Dziwi mnie bardziej, że producent wystawia gwarancję na montaż wykonany przez dilera. A co do zaliczki jak zapytał się wyżej Pan MMichał to jest to ewidentnie wymóg dilera, a nie producenta - przynajmniej tak to odbieram. Najprawdopodobniej diler nie ma kasy, żeby zakładać za klienta na czas od momentu zakończenia usługi do czasu bliżej nieokreślonego. Diler w momencie odbioru okien musi zapłacić producentowi za okna, prawdopodobnie w terminie 7 dni, a montaż jak coś spaprają może trwać w nieskończoność. Po zapoznaniu się z tymi informacjami też mi się wydaje to trochę podejrzane i poszukałbym innego dilera tej fabryki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nuxe 27.01.2017 11:02 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2017 (...) Najprawdopodobniej diler nie ma kasy, żeby zakładać za klienta na czas od momentu zakończenia usługi do czasu bliżej nieokreślonego. Diler w momencie odbioru okien musi zapłacić producentowi za okna, prawdopodobnie w terminie 7 dni, a montaż jak coś spaprają może trwać w nieskończoność. Po zapoznaniu się z tymi informacjami też mi się wydaje to trochę podejrzane i poszukałbym innego dilera tej fabryki. Tak też zrobiliśmy, mamy już innego sprzedawcę do okien Pozbud. Szczególnie irytujące było to, że nasze próby ustalenia normalnych warunków płatności oraz zapisów umowy, handlowiec powstrzymywał mówiąc, że szef i tak się nie zgodzi. Może dla niego szef jest bogiem, ale na pewno nie dla nas. Uznaliśmy, że taki argument źle rokuje dla całej współpracy i dlatego zmieniliśmy dealera. A żeby nie było, że się uparliśmy przy tym POZBUDZIE, to mamy jeszcze oferty z CDM i PINUSa. Czy to dobry kierunek, czy powinniśmy poszukać jeszcze innych producentów okien drewnianych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Jan Kalita 27.01.2017 11:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2017 A to już wedle indywidualnej decyzji. Dla mnie to tutaj przeszkodą był diler, a nie producent, więc nie widzę powodu, aby szukać innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MMichal 27.01.2017 12:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2017 Witam Zgadza się, klient jest skazany na dealera ze względu na VAT i warunki gwarancji np.: "Gwarancji POZBUD nie podlegają również prace montażowe przeprowadzone we własnym zakresie przez Klienta lub przez inny nieautoryzowany przez POZBUD podmiot" Noooo do takiego zapisu to tak na moje oko prawnik już by się przyczepił, a raczej miał takową możliwość. Z tego co mi wiadomo PRODUCENT jest zobowiązany do dostarczenie instrukcji montażu, takiej przy pomocy, której kupujący/klient/firma/montażysta może dokonać prawidłowej instalacji produktu. Może kolega Test będzie miał chwile i rozwieje wątpliwości. finlandia - za trwające cyrki z VATem to trzeba dziękować w Stolicy Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jareko 27.01.2017 13:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2017 oj tam MM od razu stolicy Masz teraz jeszcze większy bajzel - stawka zero dla podwykonawców w naszej branży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MMichal 27.01.2017 14:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2017 Witam oj tam MM od razu stolicy Masz teraz jeszcze większy bajzel - stawka zero dla podwykonawców w naszej branży No ja właśnie w odniesieniu do tej "nowości" Dzięki temu podwykonawcy będą czekać na kasę min 90 dni i na 100% jej wypłata będzie się wiązać z kontrolą Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Okse 27.01.2017 14:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2017 Dlaczego 90 dni ? Fakt kontrolować będą ale i tak kontrolowali przy jakimkolwiek zwrocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MMichal 27.01.2017 16:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2017 Witam Dlaczego 90 dni ? Fakt kontrolować będą ale i tak kontrolowali przy jakimkolwiek zwrocie A jaki termin US ma na zwrot ? do 60 dni (ten termin ma być liczony od dnia wymagalności faktury) + termin który dajesz na zapłatę faktury (policzyłem tylko 30 dni) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nuxe 02.03.2017 20:54 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Marca 2017 W temacie oferty chciałabym dopytać czy cena za montaż 20 okien (powierzchnia: 51,71 m2, obwód: 144,88 mb) jest w porządku?Mamy taki zapis w ofercie:"Montaż w licu muru do przygotowanego otworu za pomocą piany PU i kotew: 4 620,00 PLNDodatkowo proponujemy Państwu montaż wykonany systemem taśm paroizolacyjnych i paroprzepuszczalnych firmy ILLBRUCK (tzw. ”ciepły montaż”) za dopłatą do oferty w kwocie 3.450 zł brutto. Czyli razem 8070 PLN brutto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Jan Kalita 03.03.2017 07:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2017 Za montaż podstawowy wychodzi niecałe 30 zł/mb netto Ten ciepły montaż trochę za tanio. Z doświadczenia wiem, że często te taśmy nie chcą się trzymać gazobetonu i trzeba dodatkowo stosować różne lepiki (szczególnie przy pogodzie jaką mamy teraz). Reasumując - cena bardzo dobra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nuxe 03.03.2017 08:55 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2017 Dziękuję za odpowiedź. Niestety oferta POZBUD wyszła już najdrożej ze wszystkich i do tego martwią nas jeszcze dwie sprawy: 1. trudno jest POZBUDOWI zachować symetrię w ramach okna, tzn. jeśli okno ma 3 skrzydła to każdy słupek jest różnej szerokości. Jedynym wyjściem jest zrobienie fix ze środkowego skrzydła. I o ile w oknach to nie będzie chyba przeszkadzało, to już w oknie tarasowym możliwość otwarcia tylko jednego skrzydła o szerokości przejścia jakieś 60 cm może być problemem. Mamy kilka okien potrójnych i niestety te różnice w szerokości pionowych słupków bardzo rzucają się w oczy i psują efekt. Co robić - wybrać symetryczne okna ale ze środkowym fixem czy mieć możliwość otwarcia dwóch skrzydeł i szerokie wyjście ale okno z różnymi słupkami? 2. I jeszcze kolor silikonu - Pozbud namawia nas żeby przy białych oknach (9016) silikon był też biały, bo nie żółknie. Natomiast CDM uważa, że lepszy jest bezbarwny, bo biały szybciej i bardziej żółknie. To który kolor silikonu jest lepszy: biały czy bezbarwny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Okse 03.03.2017 09:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2017 Nie ma szansy by slupki byly identycznej szerokosci Zostaw estetykę. Te 2 -3 cm w niczym nie będą przeszkadzać ale wąskie wyjście na taras będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nuxe 03.03.2017 11:42 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2017 No właśnie ten problem da się rozwiązać. PINUS zaproponował żeby środkowe skrzydło było słupkiem ruchomych dla dwóch pozostałych. Dzięki temu oba słupki/ ramy okien będą równej szerokości. Działa to tak, że aby otworzyć środkowe skrzydło trzeba uchylić oba sąsiednie. To rozwiązanie nam chyba najbardziej pasuje, bo po zestawieniu okien wg rozkładu na ścianach domu tylko PINUSOWE okna wyglądają dobrze. Liczyliśmy, że POZBUD - skoro jest takim dużym producentem, to ma sposób na rozwiązanie problemu różnych słupków w oknach potrójnych. No ale jak widać oni idą chyba w masówkę i nie chce się im pochylić nad kwestią estetyki. Niestety PINUS ma tak koszmarnie niekorzystną umowę dla klienta, że chyba będziemy musieli z nich zrezygnować.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
maynard73 08.03.2018 13:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Marca 2018 Okna pozbud w porządku,ale omijać szerokim łukiem, dilera mtbm waldemar tkaczyk z bartyckiej w warszawie.Opóżnienie do pół roku ,firma nie ma płynności finansowej a klient czeka i czeka...umowy podpisywac z karami za każdy dzień zwłoki 100 -200 pln,a nie odsetki ustawowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.