Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Rzeczywisty koszt budowy

Recommended Posts

Witam, odziedziczyłem działkę po rodzicach - budowlaną 10 arów. Chciałbym postawić coś bardzo małego dla 1 osoby np. http://projekty.muratordom.pl/projekt_ze-swietlikami,3151,0%2C0.htm?c=53&od=&o=raw_closed_state_cost

Jaki byłby rzeczywisty koszt budowy od zera do wprowadzenia? Jestem zupełnie zielony w tym temaciu i chciałbym przybliżoną cenę. Pozdrawiam

Zwróć uwagę, że musisz ponieść koszty, niezależne od wielkości domu (adaptacja projektu, przyłącza, mapy itp - to jest często kilkanaście tyś zł). Musisz w domu urządzić kuchnię i łazienkę. Nie wiem, czym dla Ciebie byłby ten dom, co będzie za kilka lat. Nie wiem, gdzie jest działka, ale tak mały dom może być bardzo trudny do ew. sprzedaży. Koszt m2 w tak małym domu będzie znacznie większy niż np w domu 60 - 70 m2 (a to i tak są małe domy). Generalnie, przemyśl, czy na pewno taki mały dom chcesz budować. Przejrzyj tematy o budowie domów do 200 i 300 tysięcy - to są trochę większe domy, niż ten pokazany przez Ciebie, ale pozwoli Ci to na jakąś orientację w kosztach.

Zwróć uwagę, że musisz ponieść koszty, niezależne od wielkości domu (adaptacja projektu, przyłącza, mapy itp - to jest często kilkanaście tyś zł). Musisz w domu urządzić kuchnię i łazienkę. Nie wiem, czym dla Ciebie byłby ten dom, co będzie za kilka lat. Nie wiem, gdzie jest działka, ale tak mały dom może być bardzo trudny do ew. sprzedaży. Koszt m2 w tak małym domu będzie znacznie większy niż np w domu 60 - 70 m2 (a to i tak są małe domy). Generalnie, przemyśl, czy na pewno taki mały dom chcesz budować. Przejrzyj tematy o budowie domów do 200 i 300 tysięcy - to są trochę większe domy, niż ten pokazany przez Ciebie, ale pozwoli Ci to na jakąś orientację w kosztach.

Każdy ma inna sytuację ale popieram zdanie przedmówcy, budowa tak małego metrażu wygeneruje i tak koszty stałe których sie nie da uniknąć a przy tak małym domku będzie to duży % kosztów.