sol2510 20.12.2016 16:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2016 (edytowane) Po zamknięciu i otwarciu zaworu dopływu ciepłej wody na potrzeby wymiany baterii na zlewie, tenże zawór zaczął przeciekać. Woda twarda, zawór miał sporo lat, i trafiło go niestety coś w środku i kapie, nawet sączy się spod pokrętła (jakiś plastik badziewny) przy pozycji zamkniętej odrobinę. Załączam zdjęcie.Moim największym technicznym osiągnięciem jest właśnie wymiana owej baterii, nie znam się na tych sprawach, ale wydaje mi się, że taki zawór to nie technologia kosmiczna i mam ambicję, by zrobić to samodzielnie.Czy to trudne? O ile wymianę baterii podejrzałam na youtube, o tyle wymiany takiego zaworu nie umiem tam znaleźć, co najwyżej jak uszczelniać połączenia gwintowane pakułami i pastą do pakuł. Czy w ogóle pakuły są potrzebne do takiego zaworu? Co trzeba wiedzieć? Jakieś porady? Czy wymiar tego zaworu jest standardowy i wystarczy, że opiszę w sklepie, czego chcę? Czy w ogóle on ma jakąś nazwę/typ? Czy porywam się niepotrzebnie i lepiej wezwać hydraulika?Z góry dzięki.http://i.imgur.com/KI07F8H.jpg Edytowane 20 Grudnia 2016 przez sol2510 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kemotxb 20.12.2016 16:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2016 Przy wymianie nie ma żadnej skomplikowanej czynności, zakręć tylko wodę wcześniej na instalacji przed owym wymienianym zaworem. Kup taki sam zaworek odcinający kątowy, chociaż te zawory nie są zbyt udane, mam ich kilka i z trudem się nimi steruje i łatwo urwać. Pakuł tam nie potrzeba, użyj taśmy teflonowej, możesz iść do sklepu z tym starym zaworem i może uda się kupić coś w zastępstwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania