Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Problem z wentylacją


Recommended Posts

Hej,

jestem laikiem, totalnym laikiem. Kupiłem mieszkanie niespełna rok temu i ciągle mam jakieś problemy... pierwszy z grzejnikiem w łazience (o tym później) a teraz mam problem z wentylacją. Otóż, w łazience mam dość zimno... a dokładniej bardzo zimno. Pomijam fakt grzejnika, który mimo przepływu wody itd. jest chłodny albo wyraźnie chłodniejszy niż ten np. w przedpokoju.

Wydaje mi się, że mam też problem z napływem chłodnego powietrza (4 piętro na 4) nie wiem z czego to wynika, czy ma tak być, że czuje się chłód płynący z wentylacji np. podstawiając rękę to po zewnętrznej części czuć napływ chłodnego powietrza. Tak wiem, że powietrze musi krążyć w mieszkaniu ale nie wiem czy ma aż tyle płynąć z zewnątrz.

Może być to problem szczelnych okien itd.? Czy może zapchanego przewodu kominowego.

 

Teraz moje pytanie co mam zrobić, wstawić klatkę, która będzie blokować dopływ powietrza z zewnątrz? Czy może to spowodować dodatkowe problemy np. z grzybem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spisz testament, wstaw SZCZELNĄ kratkę i zostaw problem spadkobiercom...

Poradzą sobie, skoro TY nie chcesz.

 

"jestem laikiem, totalnym laikiem...."

To płać i cierp!

Tylko, nic nie psuj!

Albo...

jak wyżej!

 

Tu, na tym forum (na innych też) problem jest przewałkowany po sto razy!

Szukaj, czytaj i PRZESTAŃ być laikiem!

Albo...

Weź fachowca i zapłać ile sobie zażyczy.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spisz testament, wstaw SZCZELNĄ kratkę i zostaw problem spadkobiercom...

Poradzą sobie, skoro TY nie chcesz.

 

"jestem laikiem, totalnym laikiem...."

To płać i cierp!

Tylko, nic nie psuj!

Albo...

jak wyżej!

 

Tu, na tym forum (na innych też) problem jest przewałkowany po sto razy!

Szukaj, czytaj i PRZESTAŃ być laikiem!

Albo...

Weź fachowca i zapłać ile sobie zażyczy.

 

Adam M.