pablojarocin 28.01.2017 12:44 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2017 Wczoraj był u mnie monter z ENEA. Po długim sprawdzaniu Pan doszedł do wniosku ze licznik popsuty. Było przebicie z jednej fazy na drugą. Ale jakie procedury oni mają op stwierdzeniu że to licznik jest padnięty to Pan mnie trochę zdziwił że on nowego tez nie może założyć bez zlecenia. i bym musiał jechac do ENEA z wnioskiem żeby mi wymienili. Ja mu mówię że tutaj firmę mam i muszę mieć prąd bo mam zlecenia do wykonania. Po telefonach do ENEA zgodzili się na wymianę licznika.Dziwne procedury mają.Mało tego monter przyjechał sobie żadnych bezpieczników i musiałem mu dać swoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.