Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Spór między ENEA i pogotowiem energetycznym


Recommended Posts

Wczoraj był u mnie monter z ENEA. Po długim sprawdzaniu Pan doszedł do wniosku ze licznik popsuty. Było przebicie z jednej fazy na drugą. Ale jakie procedury oni mają op stwierdzeniu że to licznik jest padnięty to Pan mnie trochę zdziwił że on nowego tez nie może założyć bez zlecenia. i bym musiał jechac do ENEA z wnioskiem żeby mi wymienili. Ja mu mówię że tutaj firmę mam i muszę mieć prąd bo mam zlecenia do wykonania. Po telefonach do ENEA zgodzili się na wymianę licznika.

Dziwne procedury mają.

Mało tego monter przyjechał sobie żadnych bezpieczników i musiałem mu dać swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...