agb 11.10.2018 15:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Października 2018 Na rzeczy jest to samo co z każdym innym instalatorem oddalonym o kilkaset kilometrów. Należy się dwa razy zastanowić na wybraniem takiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bobrow 11.10.2018 15:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Października 2018 Ja z oceną wolę poczekać na wersję CNC.Nikt z okolicy nigdy Wam niczego nie spitolił ?Jedna sprawa to podejście do klienta , a inna to odległość.Jeśli firma jest za daleko , to ryzykujemy „więcej” :-czasem reakcji serwisowej -kosztami dojazdu serwisu pogwarancyjnegoPzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
asolt 11.10.2018 16:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Października 2018 Ja z oceną wolę poczekać na wersję CNC. Pzdr Tym bardziej ze przyczyną było rozszczelnienie i wyplyw wody. Nie wiadomo czy w czesci montowanej z pompą czy tez w innym miejscu. Dziwne ze nie ma na to odpowiedzi, chociaz juz ktos wczesniej o to pytał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
robos2234 11.10.2018 18:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Października 2018 mi raczej chodzi, że serwis gwarancyjny pogwarancyjny trwał zbyt długo na to co CNC zwykle pisze na forum zamontujemy wszędzie, ale co potem naprawy przez telefon bo daleko i może sobie sam poradzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JTKirk 12.10.2018 03:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Października 2018 Ja z oceną wolę poczekać na wersję CNC. Nikt z okolicy nigdy Wam niczego nie spitolił ? Jedna sprawa to podejście do klienta , a inna to odległość. Jeśli firma jest za daleko , to ryzykujemy „więcej” : -czasem reakcji serwisowej -kosztami dojazdu serwisu pogwarancyjnego Pzdr dokładnie tak bo spotkałem się z sytuacją, że instalator z bliskiej okolicy potrafi zwodzić przez wiele miesięcy inwestora i nie ma czasu skończyć i wyregulować instalacji (inna rzecz - wina inwestora, bo za dużo zapłacił wcześniej!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andrzej5101 12.10.2018 06:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Października 2018 że instalator z bliskiej okolicy potrafi zwodzić przez wiele miesięcy inwestora Mając instalatora blisko domu, można go w ostateczności wziąć za przysłowiowy " Frak " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JTKirk 12.10.2018 06:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Października 2018 Mając instalatora blisko domu, można go w ostateczności wziąć za przysłowiowy " Frak " diabeł tkwi w szczegółach - zawsze P.S. W tym przypadku inwestorem była kobieta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andrzej5101 12.10.2018 06:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Października 2018 diabeł tkwi w szczegółach - zawsze P.S. W tym przypadku inwestorem była kobieta Gdzie diabeł nie może, tam babę pośle - starorzymskie przysłowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mate166gmail.com 12.10.2018 09:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Października 2018 Sytuacja trochę dziwna - awaria, jasne wszystko się może zdarzyć. Problem w tym, ze chyba człowiek biorący sobie instalatora oddalonego o kilkaset kilometrów zdaje sobie sprawę, że gość nie rzuci wszystkiego i nie przyjedzie z dnia na dzień ? Druga sprawa - co znaczy "zaplanowałem sobie przegląd" ? To należy do instalatora i wszystko jest kwestią dogadania się. Coś by Ci się stało, jakbyś przegląd zrobił nawet za miesiąc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marcin225 12.10.2018 10:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Października 2018 Sytuacja trochę dziwna - awaria, jasne wszystko się może zdarzyć. Problem w tym, ze chyba człowiek biorący sobie instalatora oddalonego o kilkaset kilometrów zdaje sobie sprawę, że gość nie rzuci wszystkiego i nie przyjedzie z dnia na dzień ? Ciekawe czy przed podpisaniem umowy sprzedawca zaznaczył , że jak się pompa spier... po paru dniach to "radź sobie Pan sam bo mam daleko". Ogólnie bardzo słabo to wygląda i niech się ludzie zastanowią kilka razy zanim skorzystają z usług tej firmy szczególnie jak mają daleko. Ja szczęśliwie odpuściłem bo też odległość ze 200 km mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mate166gmail.com 12.10.2018 11:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Października 2018 A jak Ci się spieprzy sprzęt kuchenny to ile producent czy sklep ma czasu na rozpatrzenie reklamacji ? Wszędzie masz 2 tyg i nie ma zmiłuj. Chcesz lepszy serwis - dopłacasz. Siedzę akurat w elektronice i to norma. Jak nie ma części to czekasz dłużej. A tutaj pełną pomoc uzyskał przez telefon i jeszcze zle. Do tego przegląd "chce" tu i teraz. Jasne, że klient może wymagać wszystkiego, ale zawsze jest to kwestia ceny, którą się płaci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marcin225 12.10.2018 12:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Października 2018 A jak Ci się spieprzy sprzęt kuchenny to ile producent czy sklep ma czasu na rozpatrzenie reklamacji ? Wszędzie masz 2 tyg i nie ma zmiłuj. Chcesz lepszy serwis - dopłacasz. Siedzę akurat w elektronice i to norma. Jak nie ma części to czekasz dłużej. A tutaj pełną pomoc uzyskał przez telefon i jeszcze zle. Do tego przegląd "chce" tu i teraz. Jasne, że klient może wymagać wszystkiego, ale zawsze jest to kwestia ceny, którą się płaci. Nie porównuj kupna sprzętu AGD do montażu systemu grzewczego całego budynku bo zaraz dasz przykład z kupnem paczki zapałek i jednej bez siarki... Wątpię żeby serwis był w ciągu 2 tygodni pompy ciepła. Inna sytuacja by była jakby się coś stało po paru miesiącach ale nie po KILKU dniach! Ewidentnie coś zostało spier... i porządny sprzedawca powinien się trochę bardziej poczuwać do odpowiedzialności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
oberwatorPC 12.10.2018 12:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Października 2018 CNC wiemy jaki jest ale w tym przypadku nie widzę tutaj jakiś przesłanek aby umieszczać go na czarnej liście. Pompę montował do obcej instalacji a do obsługi urządzenia powinna być instrukcja producenta. Jeśli jest niezrozumiała lub nieczytelna to zwracać się do producenta urządzenia a nie dzwonić z każdym dupstwem do instalatora. Najlepszym tekstem jest " ja pracuję i nie mam czasu w dzień", a instalator leży w tym czasie na plaży i czeka na weekend aby móc spokojnie podjechać do klienta swojego pana w weekend bo on tak chce. I uważaj na RODO bo Ty jesteś anonimowy na forum a CNC nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
quescik1337 12.10.2018 12:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Października 2018 A jak Ci się spieprzy sprzęt kuchenny to ile producent czy sklep ma czasu na rozpatrzenie reklamacji ? Wszędzie masz 2 tyg i nie ma zmiłuj. Chcesz lepszy serwis - dopłacasz. Siedzę akurat w elektronice i to norma. Jak nie ma części to czekasz dłużej. A tutaj pełną pomoc uzyskał przez telefon i jeszcze zle. Do tego przegląd "chce" tu i teraz. Jasne, że klient może wymagać wszystkiego, ale zawsze jest to kwestia ceny, którą się płaci. TO chyba Pan czyta średnio ze zrozumieniem. Umówiłem (dla Pana prawdopodobnie UMÓWILIŚMY SIĘ) się na przegląd w przyszłym tygodniu SUPER. Padła propozycja (OD FIRMY CNC) przyjechania wcześniej w ciągu dnia, byłem w pracy(JA) odmówiłem. Kolejny telefon (Z FIRMY CNC - to świadczy że druga strona również uczestniczy w ustaleniu terminu) 09.10. o możliwości podjechania 10.10 pada propozycja 8 sugeruje 7 - co zostało potwierdzone. W kolejnym dniu brak instalatorów/serwisantów/monterów o 7, telefon (wykonany przeze mnie) o 7:40 nikt nie odbiera, o 8:01 dostaje sms od firmy że mogą być o 11 - Twoim zdaniem to jest "chce tu i teraz"? Dodatkowo również opisałem naprawę usterki przez telefon - nigdzie tego wcześniej nie opisywałem, nie oczekiwałem żeby ktoś był tu i teraz tylko sam robiłem poprzez instruktarz w zimę w mróz ABY WIEDZIEĆ - co również opisałem w temacie. Pomijając fakt że jak teraz tak myślę, że jeżeli błąd występuje po kilku dniach a urządzenie jest niesprawne to nie powinien właściciel wysłać monterów natychmiastowo? Też Pan lubi się umawiać(z kimś oczywiście nie z samym sobą - tutaj miał Pan kłopot ze zrozumieniem to utwierdzam) na konkretną godzinę, jechać o 2h później do pracy i nic nie wykonać bo osoba nie przyjechała i może być o 11? Chętnie również poznam stanowiska Pana Marka niestety do dziś nie odpisał tutaj jak również na sms którego wysłałem dwa dni temu. Telefonu już wcześniej nie odbierał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
quescik1337 12.10.2018 12:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Października 2018 (edytowane) CNC wiemy jaki jest ale w tym przypadku nie widzę tutaj jakiś przesłanek aby umieszczać go na czarnej liście. Pompę montował do obcej instalacji a do obsługi urządzenia powinna być instrukcja producenta. Jeśli jest niezrozumiała lub nieczytelna to zwracać się do producenta urządzenia a nie dzwonić z każdym dupstwem do instalatora. Najlepszym tekstem jest " ja pracuję i nie mam czasu w dzień", a instalator leży w tym czasie na plaży i czeka na weekend aby móc spokojnie podjechać do klienta swojego pana w weekend bo on tak chce. I uważaj na RODO bo Ty jesteś anonimowy na forum a CNC nie. "Pompę montował do obcej instalacji a do obsługi urządzenia powinna być instrukcja producenta." Proponowałem rozwiązanie kompleksowe tz. również z rozprowadzeniem podłogówki, jednak Pan Marek zasugerował żeby zrobić to lokalnie i takich instalacji nie realizuje na odległość. Dodatkowo był w kontakcie do hydraulików którzy to robili, oraz Panowie na montażu pompy również przy mnie ustalali szczegóły dotyczące instalacji z hydraulikami lokalnymi. "Jeśli jest niezrozumiała lub nieczytelna to zwracać się do producenta urządzenia a nie dzwonić z każdym dupstwem do instalatora." Po 3 dniach wyskakuje błąd na urządzeniu schodzi cała woda - "według Pana to dzwonienie z każdym dupstwem do instalatora" "Najlepszym tekstem jest " ja pracuję i nie mam czasu w dzień", a instalator leży w tym czasie na plaży i czeka na weekend aby móc spokojnie podjechać do klienta swojego pana w weekend bo on tak chce." - do tego właśnie zmierzam człowieku PO TO SĄ TERMINY I TELEFON fajnie odwrócić kota ogonem. PS. I uważaj na RODO bo Ty jesteś anonimowy na forum a CNC nie Proponuje poczytać czym jest RODO bo pisząc takie głupotki tylko mnie rozśmieszyłeś Edytowane 12 Października 2018 przez quescik1337 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
oberwatorPC 12.10.2018 13:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Października 2018 Co to znaczy schodzi cała woda? Skąd zeszła i jaka była tego przyczyna? Jaki błąd był na pompie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
idaredy2017 12.10.2018 13:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Października 2018 Odpowietrza się i spadło ciśnienie ? Strzelam, bo nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
quescik1337 12.10.2018 13:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Października 2018 Takie pytanie padło wcześniej niestety nie jestem w stanie powiedzieć jaki to błąd bo nie pamiętam. Instalacja pompy miała miejsce w grudniu teraz umawiałem się na pierwszy przegląd. Generalnie napełniałem instalację od nowa wodą wraz z odpowietrzeniem przy pompce obiegowej później zamykałem obiegi na rozdzielni parter/piętro i włączałem ręcznie na pompie dodatkowe grzałki aby wygrzać wodę bo miała zbyt niską temperaturę aby się uruchomiła. Pamiętam tylko że ekipa od wykończenia zadzwoniła powiedziała że w kotłowni stoi woda, z pompy leci - podstawili wiadro które opróżnili kilkukrotnie. Jeżeli mi się uda znaleźć gdzieś w wiadomościach błąd w co wątpię to napiszę. Urządzenie to Panasonic SXC T-CAP 9kW seria H 1 faza Edit:Woda spłynęła z tego zawora awaryjnego jak jest zbyt duże ciśnienie. Edit: idaredy2017 Instalacja była odpowietrzona przez monterów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bobrow 12.10.2018 15:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Października 2018 Czegoś tu jeszcze nie rozumiem- po jaki grzyb włączać grzałki , żeby PC ruszyła ?Pierwszy raz słyszę o tym ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
arti75 12.10.2018 17:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Października 2018 "Woda spłynęła z tego zawora awaryjnego jak jest zbyt duże ciśnienie" U mnie tak było że spadło ciśnienie bo ten zawór przepuszczał. Okazało sie że musiał jakiś paproch go zablokować. Wystarczyło odbezpieczyć zawór i przepuścić wodę jak przy napełnianiu (tak ze 2-3 minuty) i od tej pory trzyma. A przelew z zaworu bezpieczeństwa powinien byc podpięty do odpływu żeby w razie co nie zalewać kotłowni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.