Arek.G 16.01.2017 20:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2017 Cześć. Kupiłem mieszkanie w stanie deweloperskim. Na ścianie jest tynk gipsowy (gruntowany). Przed malowaniem trzeba położyć gładź? Deweloper twierdzi, że nie trzeba, znajomy fachowiec mówi, że na 90% trzeba (nie widział inwestycji). Jestem zielony w tym temacie, a nie chcę dać się nabić w butelkę. Dziękuje za pomoc, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elfir 16.01.2017 20:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2017 nie trzeba. Chyba, że nie podoba ci się jakość obecnego tynku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ag2a 16.01.2017 22:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2017 Wszystko zależy co się komuś podoba. Jeden powie że cem wap pomaluje drugi mówi że gips trzeba szpachlować 3 razy. W zależności od wykonania i interesu osoby która to mówi- doradza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
adam1234567 16.01.2017 23:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2017 Ogólnie teoria, ze po dobrych tynkach gipsowych, a tym bardziej po cem-wap nie trzeba nic robić mnie śmieszy. Jeśli chcesz mieć tynki gładkie jak pupa niemowlaka to musisz liznąć warstwę jakimś finiszem. Natomiast jak masz drobne ryski, szczególnie widoczne pod światłem i nie przeszkadza ci to , to maluj i po sprawie. Gładkość ścian i sufitów to kwestia indywidualna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
piotrek0m 17.01.2017 06:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2017 Zależy jak wygląda tynk, czy struktura obecnego tynku zadowala i w odbiorze użytkowników będzie akceptowalna. To jest wyłącznie rzecz gustu, bez znaczenia technicznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania